SpaceAdventures. INDHOLDSFORTENGELSE Arbejdsprocessen Spilletsobygning Eksempel på en emnebhandling Visning.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Husk at lukke døren efter dig!
Advertisements

Der var engang et ældre ægtepar ....
Inspiration til fotografering.
At forholde sig professionelt Anne Skov
“Tænk dig om...”
Lav din egen ikon MM Anne Mette Gundesen / Hvad skal jeg sige? 2014.
Natur og science i børnehøjde.
KIE-modellen på museum
Moderne genteknologi Celler som fabrikker.
Design – en definition Dyrehaveskolen.
Introduktion til Det Praktiske Projekt Det Praktiske Projekt Udvikling og skriveproces.
Cuneco – en del af bips.
Måske er I bedste venner i et år,
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
UDGANGSPUNKT 6. Februar Læringsmål Den studerende • har indsigt i og forståelse af forholdet mellem unges livs- og udviklingsbetingelser • kan reflektere.
Der var engang en dreng ved navn Vincent Han var en dreng der altid elskede at lege og have det sjovt. Men hans land var døjet med borgerkrig. Med livet.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej igen. Jeg har været til min første fødselsdag hos min nye faster Lene. Her er lidt billeder fra festen.
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
10 Roser til dig.
SkoleIntra 2011 SkoleKom og SkoDa. Program SkoleKom SkoleKom for lidt siden SkoleKom og samspillet med SkoleIntra Hva' snakker I om? – SkoleKoms nationale.
Klik på musen og se siderne
Denne diasshow anbefales til alle personer som er dødtrætte af at modtage « blomster ».
og no’et så rund og lækker venter den det årlig besøg
Min identitet af Julie 10.A Udseende Jeg har langt lyst og lidt krøllet hår. er lav. blå øjne.
FOKUSOMRÅDEUDFORDRINGBEDRE SERVICE Service på biblioteket Vi vil gerne se om kunderne synes vi giver en god service. Biblioteket får besøg af ca. 20 mennesker.
To modsatrettede Opfattelser Organisation, Trojka, 4. udgave, 2007
Kate-QUIZ-mus.
Jeg ønsker at få mere ud af livet Jeg har taget en beslutning.
NETVÆRK mere målrettet Hvilke netværk bruger du? Hvad bruger du dem til? Hvilke af dine netværk giver kontakt til topledere? Hvilke rummer nogen, der er.
Fortæller/synsvinkel samt tid og rum
- Gør jeg det godt nok som leder. - Gør mine ledere det godt nok
Hvem er vi? Thomas Møller Viceskoleinspektør Tobias Smith IT-vejleder
Designopgave Problem: Hvordan finder man rundt på it-c? Løsning: infokiosk Tilgang: afdække vaner og adfærd via observation og interviews.
7 bevidsthedstilstande
Forbedringsprojekt om målinger - SCKK 2004
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Tiden går og det er snart længe siden at jeg kom til mine to-benede i Herlev. Jeg vokser og vokser, og lysten.
Hvordan kan oldtidskundskab være innovativt? Muligheder i forhold til innovationsvinklen i AT.
Min første søgning for 4 – 5 klasse. Prøv Biblioteksbasen på
Ordet er dit. Selv om man egentlig ikke er spor blind kan man godt være temmelig ordblind.
”Et virtuelt spring over bæltet” ITMF projekt november 2003 Ella Myhring Skolebibliotekar, projektleder Højby Biblioteksbutik.
10 roser til dig.
Fokus på køn på Roskilde gymnasium Skoleåret 2013/2014.
Den digitale Leg Oplæg Teknologi er alt det, der er opfundet efter du blev født…
KREDSEN I CENTRUM Ambitioner. HØJE OG SYNLIGE AMBITIONER Hvad er godt FDF hos os? FDF skal være sjovt – både for børn og voksne Ambitioner tager ofte.
Min første søgning for 4 – 5 klasse. Prøv Biblioteksbasen på
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
D i g i t a l R e t o r i k 2 2 / 2. D i g i t a l R e t o r i k Problemer med Wordpress? -Så hiv fat i Lisbeth eller mig efter denne power point.. Ugens.
Projekt X:IT -Støtter dit barn til et liv uden tobak Forældremøde 7. klasse – Projekt X:IT.
Camp IB sept sept VELKOMMEN TIL CAMP IB37.
GPS-systemet I rummet 24+ Satellitter Konfigurationen sendes til brugeren på Jorden Monitor Stations Diego Garcia Ascension Island Kwajalein Hawaii Colorado.
Lucinahaven Pædagogik Lucinahaven indretter læringsmiljøer ud fra tre pædagogiske tilgange: Legepædagogik, værkstedpædagogik og børns inddragelse.
Mission X – træn som en astronaut
Version 1.0 d LPJ EK Netværk Ledelse og coaching - et forum for ledere i EK, der ønsker at udvikle sine kompetencer inden for coaching Gruppen.
Palle alene i verdenen! Øv livet kan være trist..
Projekt X:IT - Støtter dit barn til et liv uden tobak Forældremøde 7, 8 og 9. klasse – Projekt X:IT.
Oprettelse af tabeller (Access, del 2)
Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober årgang 87 elever.
DIGITAL ANTI-MOBNING - FIN Morten Ovesen - konsulent i dansk, it og medier14. marts 2012.
Designoplæg Skabe opmærksomhed omkring bibliotekets arbejde med digitale ressourcer Info-søjlen.
Dagens program Hvem er jeg Formålet med workshoppen Forskning omkring fysisk aktivitet i undervisningen Formål med fysisk aktivitet i undervisning Hvordan.
FDF giver børn og unge et ståsted at møde verden fra Ambition Foto: Thomas Heie.
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Glamsbjerg Fritidscenters fremtidshus
Hvorfor vi gerne vil ud i rummet? ….og hvordan gør vi?
Modul 7: ”Sådan skriver og sender du en ”
BADMINTON Netværksmøde foråret
Livsuret Minderne smiler her, mens vi synger om det nu, der bli´r,
Modul 6: ”Sådan skriver og sender du en ”
A tool for the assessment of strengths and weaknesses in NGOs
Hvad ved du allerede Fortæl din makker: Hvad er digital kommunikation?
Præsentationens transcript:

SpaceAdventures

INDHOLDSFORTENGELSE Arbejdsprocessen Spilletsobygning Eksempel på en emnebhandling Visning

Fire Emner Raketter Vægtløshed Astoider Liv i rummet Web-baseret computerspil 7. – 10. Klasse SpaceAdventures UDGANGSPUNKT

Jorden Game brief Rumstationen Medulla 4 etager/emner Samler satelitdele Øverste etage SpaceAdventures SPILLETS OPBYGNING

IdeerMålgruppeUdviklingenMålgruppeFærdiggørelse Implementering – lære/forsker på hvert emne De to spor SpaceAdventures PROCESLINIE Implementering

Mission Spørgsmål Baggrund Spil Animationer SvarLærer SpaceAdventures MISSIONSOPBYGNING

SpaceAdventures LOGBOGEN Missionsforklaring

SpaceAdventures SPØRGSMÅL

SpaceAdventures BAGGRUNDSARTIKLER

SpaceAdventures SVAR

SpaceAdventures MISSIONEN LIV I RUMMET Du har modtaget et signal af fra rummet Hvilken planet kan huse liv Fortolkning af signalet og finde budskabet Udarbejdelse af svarsignal

Find beskeden i den binære streng SpaceAdventures SPIL

Binære tal omdannes til former SpaceAdventures SPIL

Det skjulte budskab findes SpaceAdventures SPIL

Det skjulte budskab ses som symboler SpaceAdventures SPIL

SpaceAdventures BAGGRUNDSARTIKLER

Svar sammensættes SpaceAdventures SPIL

Svar vises som binær streng SpaceAdventures SPIL

Svaret sendes afsted SpaceAdventures SPIL

SpaceAdventures SVAR

Information Leg Oplevelsen SpaceAdventures VÆRDIEN

SpaceAdventures Bruger reaktioner ”Jeg syndes spillet hvor man skulle holde ægget i luften var rigtigt fedt” Mirza ”Jeg syndes at det var meget skægt. I forhold til at man skal lære om vægtløshed er det meget federe” Lærke ”Rumtennis var meget skæg. Man skulle kæmpe lidt med det, men det var meget sjovt ” Wajahid ”Actionopgaverne var klart de sjovest, man får en fornemmelse for æggets vægtløshed” Aske