Team strategi - Hvor er dine folk? VILJE (WILL) KOMPETENCE (SKILL) Høj Lav INSPIRERET … INVESTER STIGENDE … VEDLIGEHOLD TVIVLSOM … BESLUTNING KAN … KONFRONTER.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
LEAN Akademy.
Advertisements

Communications Awareness
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
SHADOW OWNERS DK VI ER PÅ VEJ JA VI SKAL OGSÅ SPISE.
Status IT. Vognparken Computerlokaler: 39A: 24 computere fra : 21 computere fra 2005 og 6 computere fra 2007 Biblioteket: 2 computere fra 2005.
Strategi for brug af digitale medier i undervisningen
Uddannelse og Job.  Markedsarena  Viden og kompetencer i UU  Erfaring med salg af ydelser  Edison – innovation  Bevare et slagkraftigt UU  De ”80%”
IM-Strategi.
Vejledning om videregående uddannelser Studievalg.
Kompetenceudvikling i ISS
Hans Peter Slente 19.jun. 09 Velkommen i Bevægelsen for Bæredygtig Byudvikling.
E-læring i virksomhedsperspektiv Spar Nord Bank. •E-læring i forhold til Spar Nords forretnings- strategi –kompetencer –effektivitet –kunder –økonomi.
Red Barnets frivillignet
Generalforsamling 4. marts 2010 Henrik Poulsen
Visionen for ingeniøruddannelserne - erhvervslivets behov
Interprofessionel læring og samarbejde – Uddannelse af facilitatorer
Tranum – Den digitale landsby
Danmarks Tekniske Universitet Bridging the gap to engineering education Martin E. Vigild Technical University of Denmark ALE 2012.
Head Project Management-gruppe. Stakeholder contracting & Gode rapporteringsformer.
MAKING A DIFFERENCE Investor in people Janne & Malene.
Thomas’ ledelsesværktøjer
Ledelse af moderne virksomheder Edgemo, Albertslund, den 22. maj 2014.
Kompetenceevaluering Forelæser: Hanne Kathrine Krogstrup
11. AUGUST 2014 CHEF FOR DIGITALE MEDIER STEFFEN LONGFORS Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light WEB OG DIGITALE PLATFORME AARHUS UNIVERSITET.
Modul 1 (B) Rød løber Tid: 30 minutter. Spilleregler for dagen.
TRF’s FUTURE VISION THE NEW GRANTS MODEL 2013 DISTRICT GRANT GLOBAL GRANT.
Interesse Vilje Hensigt Mål Kommissorium SOSU Netværket øst for Storebælt.
1 IT Service Management - JP/POLITIKENS HUS A/S IT Service Management – JP/Politikens Hus Per Palmkvist Knudsen Frank Stjerne
IT Service Management – JP/Politikens Hus
Forum Budget
High-Level Panelets Rapport Henrik Nielsen NGO FORUM 3/6/13.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Litteratursiden / forfattere / anmeldelser / analyser / lister / temaer / læseklubber / video / brugere Digital communication of performance literature.
Kommunikationsplanlægning – herunder målsætninger mm.
Fit for Fight skabeloner til videre arbejde september 2009.
Karl Tomms Spørgsmålstyper Coaching øvelse Frokost
- Et kontor kan ikke længere (være sikker på) at eje et projekt! - Der indføres et review-system - Direktionen har offentliggjort nogle tværgående temaer,
v/ Jakob Hartmann Mørch
KLAR TIL NYE MULIGHEDER
IKEA Vision A skabe en bedre hverdag for de mange mennesker
Håndtering af en møgsag
Windows Vista Nis Bank Lorenzen Divisionschef – Windows Client
Erfaringer og dialog omkring transforms AFP/PDF/AFP AFP Brugergruppemøde Maj 2012 Jørgen Ulrich.
Oplæg fra EPOS på Augustseminar 2014 Nyborg 15. august
INTROKURSUS KØN OG LIGESTILLING I UDVIKLINGSARBEJDET Juni 2011.
Side 1 Trivselsmåling - December 2010 Dansk Kabel TV.
Januar 2011 Trivselsmøder.
Projektafslutning – Navision Attain
SAMMEN GØR VI DIG BEDRE 1 Velkommen til 2. undervisningsgang Kompetenceudvikling af pædagogiske ledere.
DDB CMS november 2014 Status Releaseplan Arbejdsgrupper.
VIP2 Jobpakkeambassadør kursus Onsdag den 19. august 2009.
DLG i bevægelse Information om projektet. Hvorfor? DLG ønsker at give timelønnede medarbejdere muligheden for at forbedre deres sundhed Både medarbejderne.
Formål At give inspiration til at få tænkt fjernundervisning (e-læring) ind i forsvarets uddannelser og kompeten- ceudvikling af medarbejderne.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Globaliseringsredegørelse 21.mar. 11 Globaliseringsredegørelsen 2011 Grafer fra temakapitlet Eksporten som drivkraft for vækst og velstand.
PMI, Copenhagen Chapter 1 Teknologi projekter i DR Gå-hjem-møde, torsdag den 16. juni, 2011.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Gallup for Region Sjælland © TNS 17. marts
OBS: E2012 programmet fra 2009 til juni Herefter revideres mål og indsatsområder på baggrund af den fælleskommunale og fællesoffentlige digitaliseringsstrategi.
Jeg vil ophøje dit navn 1, S1
An IP Strategy comprises
Hvad skal hovedstaden leve af? VP Jørn Henrik Levy Rasmussen
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Jeg vil ophøje Dit navn 1, S1
LESSON 12-3 Preparing Payroll Records
Make sure your speakers are on!
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Team strategi - Hvor er dine folk? VILJE (WILL) KOMPETENCE (SKILL) Høj Lav INSPIRERET … INVESTER STIGENDE … VEDLIGEHOLD TVIVLSOM … BESLUTNING KAN … KONFRONTER Total: ___

Medarbejder: Hans Hansen VILJE KOMPETENCE Høj Lav INSPIRED … SO INVEST SOARING … SO SUSTAIN DOUBTFUL … SO DECIDE CAPABLE … SO CONFRONT Hans Chef

Team strategi - Lukning af team huldet Handlinger Quarterly Performance Review Vi igangsætter uddannelse indenfor for brug af digitale værktøjer. (Chef) Samarbjedet med indkøbsafdelingen forbedres ved ugentligt møde samt fildeling (Hans) Mødetidspunkter overholdes fremover (Hans) Der udarbejdes en bedre projektledelses platform til nøglekunder (Hans) Salgs indsatsen øges på kunder I B segmentet og der forventes en vækst på 3% i DB (Hans) Quarterly Performance Review Quarterly Performance Review Quarterly Performance Review

4 People strategies - where are your people? WILL SKILL High Low INSPIRED … SO INVEST SOARING … SO SUSTAIN DOUBTFUL … SO DECIDE CAPABLE … SO CONFRONT Total: ___

5 People strategies - closing the people gap Initials Actions Quarterly Performance Review Quarterly Performance Review Quarterly Performance Review Quarterly Performance Review