Cykelaktivitet. Selve aktiviteten Valg af område Cykelløb med tre forskellige distancer Foregår i sommerperioden Løbet starter om formiddagen med efterfølgende.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
HVAD KAN VI LÆRE af tyskerne og andre internationale destinationer Professor Henrik Halkier 1. Udfordringer, og nok af dem? 2. Flere.
Advertisements

Kerteminde Havns Fremtid Bevaringsforeningen for Kerteminde Kommune
Turister pr. attraktion i DK turister pr. attraktion 7043 attraktioner turister i DK.
10 Konkurrencesituation
Mesteropgaven - Sådan skriver du den.
Turismens økonomise betydning i Ringkøbing-Skjern kommune Potentialet Hvad vore gæster mener om Søndervig - hvad vi arbejder med for at imødekomme gæsterne.
10 Konkurrencesituationen
Projekt: Estimering af marked Skøjtehal i Roskilde.
Ændring af lønsumsafgiftsloven – konsekvenser for almenvelgørende foreninger? Mandag den 8. december 2008.
Sejlads I uge 34 har 7. og 8. klasse på Fjelsø Friskole haft sejlads på skemaet. Vi kørte i vores bus til Hvalpsund hver dag. Vi blev delt op i to hold.
Skabelon til EGU-præsentation målrettet unge i målgruppen
Markedsvurdering.
1 GPS Workshop 2010 Velkommen til Skovlund GPS Workshop 2010 Velkommen til Skovlund.
Adjunkt Dennis van LiempdSyddansk Universitet KoldingJanuar 2012 Videnkapital, immaterielle aktiver og bankers kreditgivning.
NATUR OG TURISMEUDVIKLING Geopark Vestjylland i internationalt perspektiv 1. Dansk naturturisme: Vigtig men udfordret 2. Strategiske.
Feriehusoplevelsen - et forbrugerperspektiv på fremtidens feriehus og feriehusområde Jacob R. Kirkegaard Larsen Ph.d.-stipendiat Fremtidens Feriehus og.
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
BeBiked Foregår på Roskilde Festival -Sommerperioden Monopol Pilotprojekt (nyt) Billigt.
DESTINATIONSUDVIKLING SØNDERJYLLAND KICK-OFF 30. JANUAR, 2013.
Udendørs motionscenter på Nørrebro
1 Centralbibliotekernes rolle Kontaktpersoner på centralbibliotekerne Aktiviteter i CB området Nedsættelse af en eller flere erfa-/ brugergrupper Forslag.
I DE & K ONCEPT Hvorfor biograf Ideen med vores biograf.
Indsæt billede i vinge: Gå ind under Indsæt > Billede > Fra fil Placer billedet, så det ønskede udsnit dækker vingen. (Det kan være nødvendigt at forstørre.
Indsæt billede i vinge: Gå ind under Indsæt > Billede > Fra fil Placer billedet, så det ønskede udsnit dækker vingen. (Det kan være nødvendigt at forstørre.
Folkeskolereformen på vores skole
- det kan læres.. Inspiration The New Toughness Training For Sports (PLUME, Penguin Group, 1995, ISBN ) Af James E. Loehr, sportspsykolog.
10. Virksomhedens indtægter
TURISMEN ANNO VI INDLEDER PROCESSEN MED ANALYSER FASE 1 – EKSTERN ANALYSE – Formål: Bedre kendskab og forståelse for gæsterne fra Tyskland og Danmark.
Præsentation af Feel like Maj Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:
Camping Temaanalyse 11. oktober 2005 Gennemført af Jysk Analyse i maj 2005 Opkald til 3012 personer, 2310 gik videre Gennemført telefon interview med 608.
RIG PÅ NATUROPLEVELSER ? Strategiske udfordringer for kommunerne 1. Naturturisme: Mere end kommunal win-win? 2. Turisme-strategier: Fra service til branding.
Oplæg fra EPOS på Augustseminar 2014 Nyborg 15. august
JTU GENERALFORSAMLING 10. MARTS CARDIO TENNIS Hvorfor jeg er her i dag - Dialogmøde med Dansk Tennis Forbund og en række klubber 18. juni
Mødregrupper i Roskilde kommune Ann Fonseca Jørgensen, Christoffer Arnberg og Mette Jørgensen.
Creative Business Cup. Hvorfor en konkurrence? Flere succesfulde iværksættere fra de kreative erhverv.
Use Case Modellering. En form for requirements engeneering – dvs. fastlæggelse af systemkrav.
Studenterforeningen ”Et hus for unge studerende”.
Healthy Clubbing Af Niklas, Caroline, Mathilde & Gine.
9 Købsadfærd på producentmarkedet
Velkommen.
En opgave i Research Methods af Christen Christensen og Rasmus Schjelde. Leisure Management - UCS Roskilde Handelsskole 5.marts 2010.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Introduktion til netværk Hidtil: Lokalisering i planen Nu: Lokalisering i et netværk Hvad er et netværk - knuder - kanter.
Metodeafsnit Projekt: Estimering af marked
Kapital til Vækst. Hedensted 17. Marts 2015 Lars Stigel, direktør CAPNOVA A/S Kontakt:
Odense Street House Susanne Finseth, Thomas Quist Larsen, Maja Sofie Eliasen, Janne Weller & Bettina Petersen.
Fyraftensmøde Nord-Bo Runners Tirsdag d. 11. februar 2014.
Brønderslev Kommune Projekt Samvær.
Billede fra holstebro... Opstart 1. jan 2015 Opstart 1. jan 2012 Opstart 1. nov 2015.
LUU konference d. 20. oktober 2009 Oplæg v. Gitte Vind, formand for EPOS Samarbejdet mellem EPOS og de lokale uddannelsesudvalg.
Antropologisk Undersøgelse af Vejle Roklub 2015 DFfR hovedgeneralforsamling 2016 Christopher Furlan.
Målsætning og strategi Sejlklubben Lynæs Sejlklubben Lynæs 1.
Præsentationsteknik Hvorfor skal I lære præsentationsteknik? Hvad kan I bruge det til i hverdagen? Det med præsentationer, er det ikke bare noget man kan.
Præsentation 20. august 2015 Dansk Turismefremme på MID ”Made in Denmarks indflydelse på destinationen” Rasmus Jerver, Turistchef VisitVesthimmerland.
Psykisk arbejdsmiljø – en styrket indsats
Hej Junior Patruljeliv
Konkurrenceforhold afsætning.
It forretningsstrategier
Festival og fællesfaglige fokusområder
Interaktion og usability
Company programme - Veda
Skabelon Business Case
Skabelon Business Case
10 Konkurrencesituation
Drikkevarer kan kun betales med MobilePay!!
Oplevelser og afledte effekter
Faciliteter og Aktiviteter ORGANISERET UORGANISERET
Vision for Vordingborg Kommune 2030
Sommer ferie Her står forfatterne til den her hiristore.
Overordnet fokus forløbet
Præsentationens transcript:

Cykelaktivitet

Selve aktiviteten Valg af område Cykelløb med tre forskellige distancer Foregår i sommerperioden Løbet starter om formiddagen med efterfølgende arrangement 50 kr. pr. person for løb og arrangement samt præmier til vinderne Socialt arrangement

Feriemotiver

Den typiske størrelse af cykelaktiviteter Eksisterende marked for cykelløb Vores cykelløb Estimering af behov for flere udbydere Antal tyskere der vil benytte sig af cykelløb i DK Aldersgennemsnit for tyske turister Hvor mange nye aktiviteter skal der til for at dække det umødte behov Målgruppe for cykelløb (unmet demand) Disse to faktorer giver til sammen svar på om der er et umødt behov! GDMS Model

Andre udbydere Beachball Sandskulpturfestival Danland badeland Tennis Golf Minigolf Fitness Put and take sø Sejlads på Ringkøbing fjord

Analyse af tyske turister

Konklusion Analyse viser at der er efterspørgsel på cykelaktiviteter Tyskernes behov til en dansk destination er forskellige fra andre destinationer Tiltrække flere tyske turister gennem cykelaktivitet