MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER
Annoncering Kommunikation CMS Statistik
Seedning Kommunikation Segmenteret bannerannoncering. Land, køn, alder, interesser Priser: CPM: 3-6 CPC: 3-10 CPA: 8-20 (oprettede profiler) CPA aftalerne giver den bedste ROI! Statistik CMS Annoncering
Seedning Kommunikation CMS TILPAS INDHOLDET Ændring af tekst Upload af billeder og video Ændring af indhold i quiz/test Statistik CMS
Statistik Kommunikation CMS AKTIVÉR BRUGERBASEN Send beskeder segmenteret, afhængig af det loggede data Send s Send notifikationer Kommunikation Annoncering
Statistik Kommunikation CMS TRACKING & OPTIMERING AF PERFORMANCE Aktive brugere pr. måned + installationer Time On Site Viral spredning - hvor meget der bliver delt og hvor meget trafik applikationen på den baggrund får ”gratis” Benchmarking mod gennemsnitsdata fra alle vores Facebook applikationer Statistik Annoncering
Kommunikation CMS Statistik
Målsætning brugere camps Tests Markedsføring Udsendelse af nyhedsbrev Bannerannoncering (Kr ) Udvikling Kr ,-
RESULTAT (FORELØBIGT) FRIEND INVITATIONS SENT The users of the application have sent out a total of invitations to their friends. 58,4 % of the total invitations have been accepted, which is well above the benchmark (30%) FEED STORIES POSTED During interaction with the application the users have posted feed stories times, which have been visible to a large number of their friends. NOTIFICATIONS (USER TO USER) During interaction with the application the users have sent personal notifications to their friends, which has generated clicks PROFILE BOX ADDED users have added the profile box widget users in the database monthly active users CAMPS camps have been created and users have joined a camp THE ROSKILDE TEST users have taken the test
Målsætning Branding 50 tilmeldte indsamlere Markedsføring Udsendelse af nyhedsbrev
I menuen forum ligger der en række forskellige videoer, som alle fortæller inspirerende historier om kræftsagen
Under forum er der desuden mulighed for at kommunikere med de andre brugere af applikationen
På forsiden er det muligt at engagere sig som indsamler…
… rekruttere sine venner til at engagere sig her på Facebook…
… og man kan derudover donere sin status, så Kræftens Bekæmpelse har tilladelse til at opdatere denne i kræftsagens tjeneste.
Man kan på forsiden desuden se, hvilke brugere og venner på Facebook, der har rekrutteret flest venner til applikationen.
På samme måde kan man se, hvilke venner, der har meldt sig som indsamlere.
SMS-bidrag efter indsamlingsdagen
VIRALE ELEMENTER Invitationer til vennerne: Beskeder på væggen: 4.675
Målsætning Bedømmelser af skolerne Indsamling af underskrifter Markedsføring Bannerannoncering Aktivering af ambassadører på skolerne
VIRALE ELEMENTER Invitationer til vennerne: Beskeder til vennerne: 1.212
AABOULEVARD 40, GAARDHUSET COPENHAGEN, DENMARK