MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER +45 2990 9195

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvordan bidrager litteratursiden
Advertisements

Rotary gør en forskel - også for lokalsamfundet
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Social media marketing: Position of the Nordic Consumer Ombudsmen EU Consumer Summit 1 and 2 April 2014 Henrik Øe Consumer Ombudsman Denmark.
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
Dokumentboks og NemSMS Præsentation ved Myndighedsforum 24. juni 2009.
Kim Lyng Madsen Lau Kingo Marcussen
Analyse for Ældre Sagen: Anvendelse af nye teknologiske kommunikationsmidler Rapport Oktober 2008.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Udfordringer set fra en kommunikatørs vinkel Lars Elmsted Formand for K-Gruppen i Dansk Journalistsforbund.
Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Fremtidens markedsføringsplatform
Transport på landet Konference 5.november Transport på landet • Kompliceret • Ingen nemme løsninger • Mangler nytænkning Tendens: Find selv på løsninger.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Velkommen til temadag om Indholdskanalen. Program: : Indholdskanalens muligheder Baggrunden for Indholdskanalen : Leverandør-præsentationer.
Nu med levende billeder. Placering på sitet  Video integreret under de forskellige menuer, der allerede er på sitet  wiki/Denmark.
Elevernes digitale dannelse
Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010
Gov 2.0 Fra portaler til borgernes lommer
Grundholdninger •Professionelle websider med indhold der passer til formålet •Sørger for nem opdatering og vedligeholdelse.
Analyse for Ældre Sagen: Trafikundersøgelse: Cykel, cykelhjelm mv Rapport Marts 2010.
Inspiration og viden i din hverdag RANDERS BIBLIOTEK.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Sådan skaber vi et kampagnekorps Baggrund Foreningen skal bruge flere frivillige til centrale og lokale events For fortsat at sikre midler til foreningens.
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
Design af hjemmeside til udsatte børn
Obamas brug af sociale medier i præsidentkampagnen 2008.
Gennemsnitlige udgifter til sundhedsvæsen, Alder kr
Facebook Ung i Grenå.
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
Gennemført af YouGov for Bolius Omnibus – mandag uge 31.
Kommunikation Intern kommunikation
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Overskrift 40/42 pkt, Maks 2 linjer Underoverskrift, 14/16 pkt For at vise hjælpelinjer: 1.Højreklik på slidet og vælg “Gitter og hjælpelinjer” 2.Kryds.
Sociale Medier og Jobsøgning - Facebook. Intro  Så blev det Facebooks tur.  Nogen af jer har måske en Facebook profil?  Facebook er endnu et socialt.
Grøn Plan fra Novo Kilde Børsen 27 feb Novos Klimastrategi.
Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres.
Stil og smag John Paulin Hansen WEB 1, ITU, marts 2000.
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto The Danish Geodata Agency's.
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Restrictions on access.
STILLINGSOPSLAG avanceret laparoskopi 1-årigt betalt uddannelsesophold St. Michaels University Hospital Toronto, Canada.
3F på Facebook Susanne Fasting - 3F. 3F på Facebook Om 3F Danmarks største fagforening Ca medlemmer Organiserer faglærte og ufaglærte arbejdere.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Milles Univers Indhold og design tager afsæt i at det er Milles skabbog som hun selv skriver / har skrevet.
Introduktion til web-analyse Page 1Copyright: Instadia A/S, 2003 Web-analyse i et praktisk perspektiv.
Lene Sandholdt & Johan Kulmbach
Microsoft SQL server og SAP forretningsløsninger Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 4.
GIS and statistical data analysis Copenhagen September 11, 2013.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Insert picture: Click the icon and insert a picture from your folders. Right-click the picture and ”Send to back”. Change logo Right-click logo and select.
FACEBOOK FIRMASIDER & ADS - SØGEMEDIER A/S. FACEBOOK PAGES FIRMASIDER PÅ FACEBOOK.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
APPS TIL PLANTEAVLEREN – HVAD KAN DE, OG HVOR GODE ER DE? JENS PETER HANSEN SEGES P/S.
Drug/Device Combination Products IFF erfagruppemøde
Dansk HL7 CDA profil til deling af aftaler Data i en aftale
Hvor er værdien af intern kommunikation?
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Danish TUC portal for training
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
Ungdomsudveksling Distrikt 1470 Familiebriefing 3
Status fra PR gruppen + status fra Lyø
Præsentationens transcript:

MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER

Annoncering Kommunikation CMS Statistik

Seedning Kommunikation Segmenteret bannerannoncering.  Land, køn, alder, interesser Priser:  CPM: 3-6  CPC: 3-10  CPA: 8-20 (oprettede profiler) CPA aftalerne giver den bedste ROI! Statistik CMS Annoncering

Seedning Kommunikation CMS TILPAS INDHOLDET  Ændring af tekst  Upload af billeder og video  Ændring af indhold i quiz/test Statistik CMS

Statistik Kommunikation CMS AKTIVÉR BRUGERBASEN  Send beskeder segmenteret, afhængig af det loggede data  Send s  Send notifikationer Kommunikation Annoncering

Statistik Kommunikation CMS TRACKING & OPTIMERING AF PERFORMANCE  Aktive brugere pr. måned + installationer  Time On Site  Viral spredning - hvor meget der bliver delt og hvor meget trafik applikationen på den baggrund får ”gratis”  Benchmarking mod gennemsnitsdata fra alle vores Facebook applikationer Statistik Annoncering

Kommunikation CMS Statistik

Målsætning brugere camps Tests Markedsføring Udsendelse af nyhedsbrev Bannerannoncering (Kr ) Udvikling Kr ,-

RESULTAT (FORELØBIGT) FRIEND INVITATIONS SENT The users of the application have sent out a total of invitations to their friends. 58,4 % of the total invitations have been accepted, which is well above the benchmark (30%) FEED STORIES POSTED During interaction with the application the users have posted feed stories times, which have been visible to a large number of their friends. NOTIFICATIONS (USER TO USER) During interaction with the application the users have sent personal notifications to their friends, which has generated clicks PROFILE BOX ADDED users have added the profile box widget users in the database monthly active users CAMPS camps have been created and users have joined a camp THE ROSKILDE TEST users have taken the test

Målsætning Branding 50 tilmeldte indsamlere Markedsføring Udsendelse af nyhedsbrev

I menuen forum ligger der en række forskellige videoer, som alle fortæller inspirerende historier om kræftsagen

Under forum er der desuden mulighed for at kommunikere med de andre brugere af applikationen

På forsiden er det muligt at engagere sig som indsamler…

… rekruttere sine venner til at engagere sig her på Facebook…

… og man kan derudover donere sin status, så Kræftens Bekæmpelse har tilladelse til at opdatere denne i kræftsagens tjeneste.

Man kan på forsiden desuden se, hvilke brugere og venner på Facebook, der har rekrutteret flest venner til applikationen.

På samme måde kan man se, hvilke venner, der har meldt sig som indsamlere.

SMS-bidrag efter indsamlingsdagen

VIRALE ELEMENTER Invitationer til vennerne: Beskeder på væggen: 4.675

Målsætning Bedømmelser af skolerne Indsamling af underskrifter Markedsføring Bannerannoncering Aktivering af ambassadører på skolerne

VIRALE ELEMENTER Invitationer til vennerne: Beskeder til vennerne: 1.212

AABOULEVARD 40, GAARDHUSET COPENHAGEN, DENMARK