Home Use Program Programoversigt

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vil du have en fuldmagt fra en borger?
Advertisements

Urtekram’sk VMI 13. April 2011 M3UG årsmøde 2011.
QR-koder.
Telos Team Introduktion.
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
Et samarbejde med AL Finans Factoring giver dig mange fordele
BRUGER VEJLEDNING TIL WEBSHOPPEN. Denne guide hjælper dig til en nem & hurtig brug af vores webshop.
”Risk management for notebooks!” This presentation is protected by copyright - Umates A/S, Denmark Risk management for notebooks? Analysebureauet.
Sådan kommer I i gang med digital signatur
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
RefWorks 2.00 Velkommen til Det Natur- og Sundhedsvidenskabelige Fakultetsbibliotek - Frederiksberg Campus.
Flickr.com – online billeddeling
Kort om regnskabssystemer:
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community (SBSC) Udnytter du alle salgsmulighederne når du er ude og hos din kunde Thomas Sørensen.
DAGENS PROGRAM DET PRAKTISKE Kl MODUL  CONSIGNOR’s opbygning i setup  Menuerne i "MAIN"  Tilretning af produktionsskærmbilledet i CONSIGNOR,
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
(Automatic Delivery Rewards)
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
WordPress Nyeste version af WordPress kan hentes her:
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Introduktion til CSS I gang med min første HTML & CSS hjemmeside.
Profitten øget med økologiske tryksager! Kim T. Rasmussen, direktør UniFlip A/S.
Integration til portalen og andre systemer Hvordan får vi økonomien til at hænge sammen med det ny setup? Hvad koster det og hvordan kan vi købe ind på.
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
COPENHAGEN GLASGOW GOTHENBURG KRISTIANSTAD LONDON OSLO STOCKHOLM TONSBERG Randers Kommune Hjemme-pc ordning.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Backoffice præsentation
Bærbar pc v. Søren Lehmann, It-afdelingen.
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Bestilling af IT udstyr og software fra Digitaliseringsstyrelsen. Har du prøvet at bestille i dag?
Forøg din værdi som konsulent
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Vil du godkende eller afvise en forespørgsel om en fuldmagt?
Projektledelse Implementation af bl.a.: ERP systemer Nyt domicil Udrulning Mail Pr. bruger per måned Hosted, Light:
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Backoffice præsentation
Overgang fra BPOS til Office 365 for eksisterende BPOS-kunder
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
Kursus om borger.dk og brugen af digital signatur
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
2014 MobilePeople All Rights Reserved Digital selvbetjening - der giver glade brugere MobilePeople MP Telebetaling & MP Mobilbetaling En nem løsning til.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Version 3.1 Velkommen til introduktion af Digital Post PS: Er du dårligt hørende eller seende, så flyt venligst op foran. Side 1.
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Oversigtsreference til Lync 2013 til Office 365 © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Med Lync kan du begynde at samarbejde uden.
Office365 – Bliv klar (få evt
Oversigt for © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Lync Web App Deltage i et Lync-møde ved brug af computerlyd Hvis du ikke har Lync.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Planlægge et Lync-møde Du kan planlægge et Lync-møde ved at bruge Outlook tilføjelsesprogrammet.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
©2012 Experian Limited. All rights reserved. Experian and the marks used herein are service marks or registered trademarks of Experian Limited. Other products.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Brevudskrivning Du vil gerne skrive et brev, i dette tilfælde til en kreditor. I din venstre menubjælke finder du derfor Kreditor og trykker på den. Derved.
Ole Kjeldsen Direktør, Platform & Udviklere Microsoft Danmark … a.k.a. Software + Services Hvorfor, Hvordan &
Ole.tange.dk Frie softwarelicenser Ole Tange Navigation blandt licenser for fri software Aalborg, juni 2008.
Microsoft Danmark Thomas Halse Partner Technology Strategist.
Frivillignettet Adgang via Hjerteforeningens hjemmeside Klik på menu.
Installation af TimeLog Tracker til Outlook
Trin-for-trin guide til s1 autorisation
Bestilling og ordrebekræftelse
Præsentationens transcript:

Home Use Program Programoversigt Januar 2010

Indholdsfortegnelse Home Use Program (HUP) beskrivelse Hvornår har man retten til HUP Fordelen for vores kunder Køb Samlet Ordre (Bulk) Individuel Ordre Priser Fysisk vs. Digital bestillingsproces Aktivering af Home Use Program fordelen Købsoplevelsen Samlet Ordre (Bulk) - Fordelsadministratoren Samlet Ordre (Bulk) - Medarbejderen Individuel Ordre – Medarbejderen Support Markedsførings-portal FAQ

Home Use Program (HUP) beskrivelse Home Use Program er en Software Assurance fordel, tilgængelig som del af Microsofts Volume Licens programmer. Gennem dette tilbud kan du tilbyde licencerede medarbejdere adgang til en Microsoft® Office Enterprise 2007 licens, samt andre programmer, som de kan installere og anvende på deres hjemme-pc, så længe jeres Software Assurance dækning gælder. Produkter Office Enterprise 2007 Office 2007 sprogpakker Office 2008 for Mac Visio Professional 2007 Project Standard 2007 ”Dette er et virkeligt nemt program for os og vores medarbejdere. Der er nærmest ingen program administration som IT skal bekymre sig om.” Brian Alexander, Director of Customer Support, Fair Isaac “Vores job er at sikre en glat transition for vores brugergrupper, uanset om vi er ved, at introducere et nyt Microsoft program eller nye samarbejdsværktøjer. Microsoft Home Use Program hjælper os virkelig med at gøre det.” Denyse McConnel Business Analyst , Telus

Hvornår har man retten til HUP For hver Office Licens, som er dækket med Software Assurance, er brugeren af den licenserede software berettiget til, at anvende en tilsvarende kopi af softwaren på sin hjemme-pc. Følgende Volume Licens programmer giver retten til denne fordel: Enterprise Agreement Enterprise Subscription Agreement Campus Agreement School Agreement Open Value Open Value Subscription Open License med Software Assurance Select License med Software Assurance Select Plus med Software Assurance Kvalificerende Desktop Applikation Tilsvarende HUP Licens Office Standard 2007 Office Professional 2007 Office Enterprise 2007 Office Small Business Edition 2007 Office 2008 for Mac Office Enterprise 2007 HUP og Office Language Packs 2007 eller Office 2008 til Mac Access 2007 Excel 2007 PowerPoint 2007 InfoPath 2007 OneNote 2007 Publisher 2007 Word 2007 Visio Standard 2007 Visio Professional 2007 Visio Professional 2007 HUP Project Standard 2007 Project Professional 2007 Project Standard 2007 HUP

Fordelen for vores kunder Home Use Program er designet til at hjælpe med at øge produktivitet, træning og tilfredshed, mens samtidig at sænke jeres IT supportudgifter, for derved, at maksimere ROI på jeres Microsoft® software investering. Home Use Program… …hjælper medarbejdere med at vænne sig til Office derhjemme … …hvilket øger produktiviteten på arbejdet, og… Kan sænke Helpdesk udgifter under og efter en udrulning …giver flere medarbejdere mulighed for at arbejde hjemmefra… …hvilket bidrager til deres work/life balance… Øger overordnet medarbejdertilfredshed Øger din Microsoft® Software ROI

Samlet Ordre (Digital Bulk Order (DBO)) Muligheden for hurtigt og nemt at anvende Home Use Program på tværs af hele virksomheden. Forudsætningen for at ændre den eksisterende fysiske bulk ordreproces til Home Use Program var at løse shipping- og toldmyndighedsgnidningerne. Det handlede desuden om at forkorte leverancemodellen fra op til 11 uger til øjeblikkelig. Overflytning til download har i vid udstrækning løst dette problem. For områder med mindre gode bredbåndsforbindelser er back-up medie tilgængeligt. Digital Bulk Order (DBO) vil derfor erstatte det ældre system for kunder, der ønsker at implementere HUP på tværs af hele virksomheden. Detaljer om Samlet Ordre Tilgængelige SKUs: Office Enterprise 2007 Office 2008 for Mac Bestilling: Digitalt Back-up medie er tilgængeligt for medarbejderen individuelt ved at tilgå online butikken (for et gebyr) Bulk back-up medie bestillinger er tilgængeligt (skriv til hupbulk@digitalriver.com for et tilbud) Hosting af download internt er tilgængeligt Minimum Ordrestørrelse 20 stk. Betaling: Kreditkort , bankoverførsel, Purchase Order (PO) Prissætning: Differentieret prismodel med 5 prisniveauer (afhængig af ordrestørrelse)

Individuel Ordre Muligheden for hurtigt og nemt at tilbyde Home Use Program på til hele virksomheden. Forudsætningen for at ændre den eksisterende individuelle ordreprocess til Home Use Program, hvor bestilling var online, men leverancen fysisk, var, at løse shipping- og toldmyndighedsgnidningerne. Det handlede desuden om at forkorte leverancemodellen fra op til 11 uger til øjeblikkelig. Overflytning til download har i vid udstrækning løst dette problem. For områder med mindre gode bredbåndsforbindelser er back-up medie tilgængeligt. Digital Download modellen har derfor erstattet det ældre system for kunder, der ønsker at købe HUP. Detaljer om Individuel Ordre Tilgængelige SKUs: Office Enterprise 2007 Office 2008 for Mac Office Project 2007* Office Visio 2007* Bestilling: Digitalt Back-up medie er tilgængeligt for medarbejdere ved download af software (for et gebyr) Bulk back-up medie bestillinger er tilgængeligt (kun ved 1,000+ bestillinger) Hosting af download internt er tilgængeligt Minimum Ordrestørrelse 1 stk. Betaling: Kreditkort (Visa, Mastercard, AmEx) * hvis virksomheden har SA på den pågældende brugers arbejdslicens.

Priser Individuel Ordre Samlet Ordre Niveau Antal Rabat 1 20 - 999 - 2 Pris per Office, Project eller Visio licens er €12,95 eller DKK 100,- inkl. moms. Pris per Office licens er €11,- ekskl. moms. DBO vil have en differentieret prismodel, der vil gøre det muligt for firmaer at betale mindre for større ordre. Det følgende gælder også for priser ekskl. moms: Niveau Antal Rabat 1 20 - 999 - 2 1.000 – 24.999 5% 3 25.000 – 49.999 10% 4 50.000 – 74.999 15% 5 75.000+ 20% Medarbejderne vil have mulighed for at tilføje back-up medie, Project Standard 2007, Visio Professional 2007 og Office Sprogpakker til den pris tilgængelig på det specifikke køb.

Fysisk vs. Digital bestillingsprocess Ressourcer/Tid Sammenligning Fysiske model: Manuel proces Fysik Digital Digitale Besparelser Bestilling BA sender email/fax anmodning Kunden kontaktes via telefon for at færdiggøre ordren Ordre sendes til kunde for at få underskrift Kunden returner ordre med underskrift BA validerer berettigelse Betaler online 1 – 3 uger Ressourcer Timer over 1-3 uger 5 minutter Levering Kasser / på paller Digitalt 3+ uger 3 uger (hvis produktet er på lager) Øjeblikkeligt Lager Kræver fysisk lagerplads financielt anvar Ingen lagerplads nødvendig intet ansvar - Medarbjeder distributrion Manuel validering/dokumentation Manuel distribution Automatiseret validering/dokumentation 1 e-mail til medarbejderne 6 uger ~3 min//medarbejdere på ordrer på 5.000: 250 timer (6+ uger) TOTAL 10+ uger 1-2 dage for CC Manuel /fax bestillingsproces 2-3 ugers levering Omkostning/tid til distribution til medarbejderne Ansvarlig for lager Løsning: Online bestilling/distribution Bulk Order Portal Indkøbskurv 1 4 Hjemmeside Fordels-admin. foretager køb Fordels-admin. Giver ansatte besked Medarbejder besøger HUP hjemeside Bruger program kode for licens Benefit Admin 1 Fordel: Strømlinet ordre / levering 3 2 Online bestilling Øjeblikkelig produkttilgængelighed Digital distribution, leverer ressourcebesparelser Intet ansvar for lagre 2 Medarbejder 3 4

Aktivering af Home Use Program fordelen For at kunne købe software kræves en program kode denne genereres når Home Use Program fordelen aktiveres Software Assurance Fordelene administreres og aktiveres på: http://licensing.microsoft.com Mere information omkring aktivering af fordele fås på: http://www.microsoft.com/licensing/sa/activationtrain/ Når linket åbnes vælges Nr. 3 på menuen (Use), hvorunder der vælges ”Activate and Manage Home Use Program Benefit”.   Som del af denne aktivering genereres den program kode der skal bruges til at købe.

Købsoplevelsen Samlet Ordre (Bulk) - Fordelsadministratoren Januar 2010

Samlet Ordre (Bulk) Gå ind på siden http://www.microsofthup.com/bulk Indtast arbejds-e-mail (HUP fordel administratorens e-mail) og programkode Åben butikken fra den bekræftelses-e-mail du modtager Vælg og betal for den software du ønsker at købe Herefter er det muligt for medarbejderne at hente softwaren (uden at betale) på www.microsofthup.dk.

Samlet Ordre (Bulk) - Hjemmeside Indtast administrators Email Indtast programkode Indtast din administratorens Email og programkode (rekvieret fra http://licensing.microsoft.com)

Samlet Ordre (Bulk) – Email bekræftigelse E-mail accepteres– der sendes nu en e-mail til adminstrator mail Hvis e-mail og program kode accepteres, præsenteres du for en e-mail bekræftelsesside

Samlet Ordre (Bulk) - Email Tryk køb nu for at komme til butikken Modtaget registrerings e-mail Klik på “Køb nu” for at åbne butikken i en browser

Samlet Ordre (Bulk) - Land og valuta Det er lige nu kun muligt at betale med Euro Vælg land Danmark – der kan ikke pt vælges anden valuta end Euro

Samlet Ordre (Bulk) – Indkøbskurv Vælg antal Office til PC Vælg antal Office til Mac Klik på ”Gå til betaling” når det korrekt antal er valgt Klik på “Gå til betaling” for at færdiggøre købet Mulige rabatter

Samlet Ordre (Bulk) - Fakturering Udfyld felter og vælg betalingsform Tryk fortsæt når alle fælter er udfyldt

Købsoplevelsen Samlet Ordre (Bulk) - Medarbejderen Januar 2010

Medarbejderbestilling Bulk - Trin i købsoplevelsen Start her: www.microsofthup.com 1a) “Vælg land” side 1b) Landeforside Registrerings e-mail bekræftelse Registrerings e-mail Produkt side Indkøbsvogn Fakturering Bekræftelse af ordre Ordrebekræftelse/E-mail

1a) Medarbejderbestilling Bulk - ”Vælg land” side Hvis du starter på denne side – vælg Danmark Får du vist denne side, vælg da dit land

1b) Medarbejderbestilling Bulk - Landeforside Tip: detaljer om køb Indtast arbejds e-mail Indtast programkode Klik på send Tip: Detaljer om programmerne Hvis siden vises på et andet sprog vælg da dansk her Indtast din arbejds-e-mail og programkode som du har fået af din arbejdsgiver

2) Medarbejderbestilling Bulk - Registrerings e-mail bekræftelse Forslag, hvis du ikke modtager e-mailen Næste skridt for at færdiggøre ”køb” Hvis e-mail domæne og program kode accepteres, præsenteres du for en e-mail bekræftelsesside

3) Medarbejderbestilling Bulk - Registrerings e-mail Tryk her for at ”købe” Modtaget registrerings e-mail Klik på “Køb nu” for at åbne butikken i en browser

4) Medarbejderbestilling Bulk - Produktside Hvis siden vises på et andet sprog vælg da dansk her Klik på “Gå til kassen” når du er klar til at færdiggøre købet Pris 0 € * kr Også selvom der står 100,00 Klik på “Læg I indkøbsvognen” for at købe produktet Efter at have klikket videre fra registrerings e-mail ankommer du på “Produkt siden” Klik på “Læg i indkøbsvognen” for at bestille et produkt Klik på “Gå til kassen” for at færdiggøre købet Vigtigt produktet skal koste O € * kr (der vil stå 100,00 under 0 – produktet koster dog stadig 0€ og 0 kr)

5) Medarbejderbestilling Bulk - Indkøbskurv Valgfrit Vælg/tilføj en sprogpakke Tilføj en back-up DVD Klik på “Gå til betaling” når du er klar til at fortsætte Bekræft ordre Tilføj back-up DVD (Valgfrit) Tilføj sprogpakke (Valgfrit) Fortsæt til ”betaling”

6) Medarbejderbestilling Bulk - Fakturering For at modtage en kopi af din ordrebekræftelse på din private e-mail adresse skal du indtaste den her Udfyld fakturerings- og forsendelsesinformation Angiv en personlig e-mail adresse (valgfrit) for at modtage en kopi af ordrebekræftelsen Ingen betaling er nødvendig Klik på “Fortsæt” Der skal ikke foretages nogen betaling Klik på “Fortsæt” når alt er udfyldt

8) Medarbejderbestilling Bulk - Bekræftelse af ordre Accepter vilkår og betingelser Klik på “Godkend” når ordren er fuldstændig Marker afkrydsningsfeltet for at acceptere vilkår og betingelser Klik på “Godkend” for at færdiggøre ordren

8) Medarbejderbestilling Bu- Bekræftelse af ordre Produktnøgle Download link Produktnøgle vil også være at finde i den ordrebekræftelse du modtager som e-mail

Købsoplevelse Individuelt køb- Medarbejderen Januar 2010

Individuelt køb - Trin i købsoplevelsen Start her: www.microsofthup.com 1a) “Vælg land” side 1b) Landeforside Registrerings e-mail bekræftelse Registrerings e-mail Produkt side Indkøbsvogn Fakturering Bekræftelse af ordre Ordrebekræftelse/E-mail

1a) Individuelt køb - ”Vælg land” side Får du vist denne side, vælg da dit land

1b) Individuelt køb - Landeforside Tip: detaljer om køb Indtast arbejds e-mail Indtast programkode Indtast din arbejds-e-mail og programkode som du har fået af din arbejdsgiver Tip: Detaljer om programmerne Klik på send

2) Individuelt køb - Registrerings e-mail bekræftelse Forslag, hvis du ikke modtager e-mailen Næste skridt for at færdiggøre køb Hvis e-mail domæne og program kode accepteres, præsenteres du for en e-mail bekræftelsesside

3) Individuelt køb - Registrerings e-mail Tryk her for at købe Modtaget registrerings e-mail Klik på “Køb nu” for at åbne butikken i en browser

4) Individuelt køb - Produktside Klik på “Køb nu” Klik på “Gå til kassen” når du er klar til at færdiggøre købet Klik på “Læg I indkøbsvognen” for at købe produktet Efter at have klikket videre fra registrerings e-mail ankommer du på “Produkt siden” Klik på “Læg i indkøbsvognen” for at købe et produkt Klik på “Gå til kassen” for at færdiggøre købet

5) Individuelt køb - Indkøbskurv Valgfrit Vælg/tilføj en sprogpakke Tilføj en back-up DVD Klik på “Gå til betaling” når du er klar til at betale Vælg at få vist pris i Danske Kroner (DKK) eller Euro (EUR) Bekræft ordre Tilføj back-up DVD (Valgfrit) Tilføj sprogpakke (Valgfrit) Fortsæt til betaling

6) Individuelt køb - Fakturering For at modtage en kopi af din ordrebekræftelse på din private e-mail adresse skal du indtaste den her Udfyld fakturerings- og forsendelsesinformation Udfyld fakturerings- og forsendelsesadresse Angiv en personlig e-mail adresse (valgfrit) for at modtage en kopi af ordrebekræftelsen Angiv betalingsinformation Klik på “Fortsæt” Klik på “Fortsæt” når alt er udfyldt

8) Individuelt køb - Bekræftelse af ordre Accepter vilkår og betingelser Klik på “Godkend” når ordren er fuldstændig Marker afkrydsningsfeltet for at acceptere vilkår og betingelser Bekræft ordre detaljerne Klik på “Godkend” for at færdiggøre ordren

8) Individuelt køb - Ordrebekræftelse/E-mail Produktnøgle Download link Produktnøgle vil også være at finde i den ordrebekræftelse du modtager som e-mail

Support Digital River Spørgsmål til bestillingssitet og købprocessen kan stilles via webben eller via telefon til Digital River (vores samarbejdspartner, der driver online butikken): Web: Digital River – der må gerne skrives på dansk Tlf: +45 80 88 66 79 Åbningstid: 10-20 (dansk tid) Digital Bulk Order Purchase Support/spørgsmål: hupbulk@digitalriver.com Microsoft Teknisk Support Der er 90 dages gratis installationssupport på Office 2007 Enterprise fra første gang medarbejderen kontakter Microsoft Teknisk Support: Teknisk Support: +45 82 33 32 51 Online teknisk support: Online hjælp til Installation og opsætning Online hjælp til brugen af Office Gratis ressourcer til Office

Markedsførings-portal Vi har udviklet nogle forskellige markedsføringsmaterialer du frit kan anvende, når du skal melde ud om HUP til medarbejderne. Disse materialer ligger på HUP Markedsføringsportalen her: www.microsofthup.com/marketing  (vælg Danmark oppe i højre hjørne)

FAQ Hvorfor tilbyder Microsoft ikke fysisk bulk bestillingsmuligheden efter d. 30. september ? Forudsætningen for den eksisterende fysiske bulk ordre proces til Home Use Program var at løse shipping- og toldmyndighedsgnidningerne. Overflytning til download har i vid udstrækning løst dette problem. Grundet omkostninger, tid og generel besvær kunden har med at uddele pakker med et fysisk medie, er overflytningen til download i kundens bedste interesse. Hvad hvis medarbejderne ikke har bredbånd der hjemme? Bulk ordre af back-up medie vil være muligt på ordre over 1,000 stk. Alle medarbejder vil have mulighed for at tilvælge et back-up medie når softwaren hentes – denne vil blive sent til deres hjemme adresse . Kunder kan også hoste softwaren således, at download foretages internt på jeres netværk til medarbejdernes eget hardware. Hvorfor er Vision og Project ikke inkluderet i Bulk bestillinger? Givet det lille omfang/volume der blev bestilt af disse produkter via den tidligere fysiske bulk ordre proces, kan dette ikke understøttes nu. Skal jeg købe licenser for specifikke sprog? Nej, dit køb er sprog uafhængigt. Så snart købet er foretaget vælger dine medarbejdere selv hvilket sprog de ønsker.

4/3/2017 6:18 AM © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION. © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.