Trailerkampagne uge 30-32 Har du praktiske spørgsmål, kan du kontakte følgende: Uge 26: Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mob. 23706343 Uge.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
HUNDE SPEED km h 34,4 HUNDE SPEED km h 34,1 HUNDE SPEED km h 32,8 HUNDE SPEED km h 31,9 HUNDE SPEED km h 31,8 HUNDE SPEED km h 30,9.
Advertisements

PR KAMPAGNE.
VMS data Geografisk og tidsmæssig udvikling af indsatsen i tobisfiskeriet v/ dataspecialist Josefine Egekvist Sekretariat for myndighedsbetjening.
Forretningsudvikling og Urmennesker
Uddannelsesseminar 25.August 2008 Horesta – 3f DK 1 De lokale uddannelsesudvalgs arbejdsopgaver og kompetencer Bruno Clematide.
Produktionsøkonomi Planteavl 2013
NemID og Fællesskema 2014 v/Signe Hansen Blegmand
Funktioner Grundbegreber.
Du skal vide nogen om blodtrykket, fordi det fortæller noget om hvordan dit hjerte har det. HUSK - at hjertet ikke er til at undvære ligesom bilen.
Hjemmesidekonstruktion Tjekspørgsmål 1.Hvad er et markup-sprog – hvad bruges det til? 2.Hvad er forskellen mellem et markup-sprog og et scriptsprog? 3.Hvad.
Prospekt. Ideen •Casa della filosofia er navnet på en forening, der giver almin- delige mennesker mulighed for at have brugsret til et hus i Italien på.
Mette Andersen SDE Ansættelse af elev. Mette Andersen SDE
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
1 DSB og Bibliotekerne Personlige interview foretaget 20. til 25. januar respondenter Holdning til evt. ny portal.
Dataopsamling og GPS-styring
Elevernes digitale dannelse
Alle har ret til en aktiv fritid -uanset social status.
Bolig selskabernes Landsforening– Almene lejeboliger - Maj/Juni Almene lejeboliger - Danmarkspanelet - Maj/Juni 2010.
1 Formandens rolle - I bestyrelsen. 2 • Hold øje med trivslen –Inddrag medlemmer, der ikke siger meget –Få nye medlemmer godt ind i gruppen, besøg evt.
- eller skal det være det ?
Tidlig skriftsprog i dagtilbud
Vintertrafik og meldinger Hvem melder. SIDE 2 Meldingsskemaet Randers, januar 2010.
Roadshow 2010 Energirigtige løsninger 7. januar 2011.
Sommerlejr 2012 Dag for dag.
Nye muligheder for integrationsarbejde på dit bibliotek? Temadag fredag d. 27. august 2010 Samarbejde mellem Integrationsministeriet og bibliotekerne om.
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering
av Lajla Ellingsen og Mari By Rise Adresseavisen
Brug piletasterne eller musen til at skifte slides
Repræsentantskabsmøde Fredag den 18. november 2011, kl Danmarks Biblioteksforening, Vartov.
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Invitation til skolebestyrelserne
Statistik.

KABS – Konference Stofmisbrug 2008 Undersøgelse: Stofmisbrugsområdet efter kommunalreformen.
BKF – regionsbestyrelsesmøde, 15. maj 2009
Jubilæumsdag den 23. juli BaptistKirkens 175 års jubilæum på Lindenborg.
Fælles vejlederdag 7. juni Indtil nu! 24. – 28. januar 2011: Besøg i Skotland. 24. marts 2011: Fyraftensmøde – inspiration. 8. – 9. august 2011:
Friluftsrådet – mere natur – mere friluftsliv Velkommen til Fællesmøde den 29. oktober
VEJLEDERNES FORHÅBNINGER FRA BRANDMAND TIL ARKITEKT AFKLARING AF EGEN VIDEN: HVAD KAN JEG? AFKLARING OG AFGRÆNSNING AF ROLLEN KONTRAKT : DIALOG OMKRING.
Pleje og Sundhed Gennemførte719 Inviterede895 Svarprocent80% FREDERICIA KOMMUNE MTU og Psykisk APV 2012 Rapportspecifikationer.
Indhold Kort om sundhedsprofilen Hvad kan man bruge sundhedsprofilen til? Udvalgte data Hvordan skal den læses? Kommunikationsstrategi 2.
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering Anæstesiologisk Afdeling Flere ledere
Et vejledningsværktøj KOT Ansøgningsflow. Forsiden af Optagelse.dk 2.
ETU 2008 | Elevtilfredshedsundersøgelse Erhvervsskolen Nordsjælland HTX (Teknisk Gymnasium) - Hillerød Baseret på 313 besvarelser.
1 Borgerpanelet i Silkeborg Kommune.
Samarbejdet om uddannelse
Erfaringer. 20 minutter 7 grupper Hver gruppe fremlægger deres bedste erfaring – 3 minutter!
Vinterman seminar 2. Maj SIDE 2 Vinterman seminar 2. maj Ca. 85 personer: 34 kommuner (30 Vinterman, 2-Light og 2-Melding) Færøerne Vintercentralen.
Mandag 24. september Gymnastiksal kl. 14 – Gymnastiksal kl. 14 – Mountainbiketur for 2.B’s drenge kl – Mountainbiketur for.
Alternativ forside Overskrift Max 1 linje Vi kører bil, når vi kører bil – i kommunen! Samarbejde om Sikker Trafik – workshop 1. oktober 2014/ seniorprojektleder.
Uge 22 Man- poolturnering. Tirs- udedag og mountainbike. Ons- Carlsen Cup. Tors- fællestur til Engen. Fre- poolturnering.
Globaliseringsredegørelsen 24.mar. 14 Figurer fra Danmark tiltrækker for få udenlandske investeringer i Sådan ligger landet
10. December Februar (Rejseaften) 24. Marts (første tur)
Claus Brabrand, ITU, Denmark Mar 10, 2009EFFECTIVE JAVA Effective Java Presentation Workshop Claus Brabrand [ ] ( “FÅP”: First-year Project.
Danske Øer.
Grunde til at jeg elsker dig
Januar 2009 MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredagLørdagSøndag Uge 2. Anette Ø. Kl Tina H. Lone M. 6 Kl Britt H. 7 Kl Vinnie G. Gerda.
Udviklingen i sommerhuspriserne fra de toppede til 4. kvartal 2009
Argumenterne Motorvejen betyder: Tilgængelighed, erhvervsudvikling og konkurrenceevne Lige muligheder for Midt- og Vestjylland Grundlag for serviceniveau.
Velkommen Styrk erhvervsklimaet i Viborg 17. marts 2015
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
Mandag den 28. april Mountainbiketur for pigerne i 2.B kl Uge 18 Man. Tirs. – udedag. Ons. – fælles udedag. Tors. – Kristi himmelfart. Fre. –

Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
10.mar. 15 Udvikling i løn, priser og konkurrenceevne Dansk Industri.
VTU 2008 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Aalborg Tekniske Skole Svarprocent: 27% (414 besvarelser ud af mulige)
Velkommen til regionsmøde i Region Midtjylland søndag den 27. september Scandic Silkeborg.
Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge.
Det kommunale område Udviklingen i fordelingen af ansatte, årsværk og lønsum, 4. kvartal 2008 til 4. kvartal 2018 Kilde: Egne udtræk fra KRL.
Præsentationens transcript:

Trailerkampagne uge Har du praktiske spørgsmål, kan du kontakte følgende: Uge 26: Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mob Uge 27 : Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mobil: Uge 28: Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mobil: Uge 29: Kurt Petersen, foreningskonsulent - mobil: Uge 30: Teamleder – telefonnummer følger uge 29 Uge 31: Teamleder – telefonnummer følger uge 29 Uge 32: Teamleder – telefonnummer følger uge 29

Midt- og Nordjylland 22. juli:Vorupør – Vesterhavsgade 103 uden for købmanden - kl juli: Thisted - Storetorv - kl juliFjerritslev – På brugsens parkeringsplads – kl juliSkagen - Kappelborg ved medborgerhuset - kl juliAalborg – Havnefronten – kl juliHobro – Gasmuseet – kl juliHolstebro – parkeringspladsen ved Enghave – kl juli:Skjern – pladsen foran banegården - kl juli:Ryomgård – Johs. F. La Cours Allé 1, Pindstrup – kl aug.:Lemvig – Mathildekajen, Fiskernes Indkøbscentral – kl aug.: Viborg – parkeringspladsen ved Sct. Mathiasgade – kl aug.: Herning – Torvet – kl aug.: Skanderborg – Kulturhuset, Parkvej 10, Stadeplads 1 - kl aug.: Aarhus – Storcenter Nord - (ikke godkendt) - kl aug.: Aarhus – Storcenter Nord - (ikke godkendt) - kl aug.: Samsø – Foran Expert, Langgade 21a, Tranebjerg – kl aug.: Randers - Østervold – kl aug.: Grenaa - Centrum – kl NB: DDS søger polititilladelse til alle byer. NB: Afhængig af tilslutningen til kampagnen kan det være, der bliver skåret af tidsrummet. Hvor skal vi hen?

Fyn + Syd- og Sønderjylland 22. juliKerteminde – Nordre Havnekaj 17 – kl juliOdense – Rosengårds Centret - kl juliAssens – Nordre Havnevej 12 /midtermolen - kl juliSønderborg – Søndre Havnegade 6, ved Slottet – kl juliFaaborg – Kanalvej 12/Midtermolen – kl juli:Tønder – Torvet – kl juli:Nordborg – Torvet Stationsvej 12, p-pladsen Kvickly – kl juli:Fredericia – Madsby Legepark, Lumbyesvej – kl juli:Haderslev – Wittenbergplads ud for biblioteket – kl aug.: Kolding – Axeltorv, foran Rådhuset eller ved siden af – kl aug.: Svendborg – Krøyers Have – kl aug.: Gram – ved Superbrugsen, Torvet 4, 6510 Gram – kl aug.: Esbjerg – Gågaden ud for Skjern Bank - kl aug.: Givskud – Løveparkvej 2, foran vandrerhjemmet – kl aug.: Givskud – Løveparkvej 2, foran vandrerhjemmet - kl aug.: Oksbøl – Industrivej 18 – kl aug.: Varde – Ud for Kvickly – kl aug.: Aabenraa – Storegade – kl aug.:.Ribe – Føtex, Moltkes Allé 1 – kl NB: DDS søger polititilladelse til alle byer. NB: Afhængig af tilslutningen til kampagnen kan det være, der bliver skåret af tidsrummet. Hvor skal vi hen?

- kl Sjælland og øerne juliKøbenhavn – Amager Strand Promenaden 8 – kl juliHelsingør – Axeltorv – (ikke godkendt) - kl juliFrederikssund – ved Sillebroen - (ikke godkendt) - kl. ? 27. juliHillerød – Øvre Torv – kl juliFrederiksværk - (ikke godkendt) - kl. ? 30. juliVig – ved SuperBrugsen – kl juliHolbæk – Ahlgade – (ikke godkendt) kl aug.Ringsted – parkeringsplads ved Outlet – kl aug.:Nykøbing Falster – Højbrogade 4, foran Kvickly – kl aug.:Næstved – Hjultorvet – (ikke godkendt) - kl aug.: Knuthenborg – elefantmarken - kl aug.: Vordingborg – Slotstorvet – kl aug.: Ballerup – Kirketorvet – kl aug.: Roskilde – Stændertorvet – kl aug.: Køge – Køge Torv – kl aug.: Åkirkeby – Torvet – kl aug.: Rønne – Storetorv – kl NB: I ikke godkendte byer ventes på svar fra kommunerne. NB: DDS søger polititilladelse til alle byer. NB: Afhængig af tilslutningen til kampagnen kan det være, der bliver skåret af tidsrummet. Hvor skal vi hen?

Trailerkampagne uge Hvem, hvad, hvor: • 9 personer ansat (+1 backup) til 3 trailere • 3 teams • 53 byer • 21 dage Konceptet: • 3 luftfaldmålsbaner i hver trailer • Vores egne skytter instruerer og fortæller om skydning • Alle kan prøve - ingen barrierer i alder og fysik • PR -materiale om DDS + foreninger i området deler eget materiale ud • Fremmødte deltager i landsdækkende konkurrence • Fladskærme med videoklip fra stævner, 150 års jubilæum • Foreningerne møder op og deltager Målsætning: • Tilgang af medlemmer • Synlighed og anerkendelse lokalt • Ensartethed i budskaber og materialer • Øget kendskab til skydning

Trailerkampagne uge Tjekliste Før: • Har du orienteret foreningerne om kampagnen? • Aftalt, hvem der sender pressemeddelelser til medierne? Og hvilke medier? DDS laver skabelon mandag i uge 27. • Printet flyer til runddeling? • Inviteret avisen ned, andre foreninger osv.? • Fremsendt kampagnens oversigtsplan til foreningerne? • Hvem kender du, der kan få karavanen i avisen? • Er der flere foreninger – lav aftaler, skab gode ideer for succes? På dagen: • Skab en god atmosfære • Vis idrættens værdier – sikkerhed, koncentration og fællesskab • Aftale med teamlederen, hvem I er, og hvad I fælles kan gøre for at skabe succes • Hjælp med at snakke med de fremmødte og hjælp gerne med instruktionen • ALLE foreninger er velkomne til at deltage – også i flere byer - UDEN foreningerne, INGEN succes! Vi ses i 53 byer!