Futurecom Business Solutions A/S

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Ivar Ravn, Direktør Planteproduktion Hvorfor spille med, når vi nu er så sure?
Advertisements

Invitation til seminar om Danmarks første plejecenter som OPP Kolding Kommune præsenterer kommunale erfaringer og overvejelser bag gennemførelsen af udbuddet.
Kampagneopstartsmøde ”Fællesoffentlig kampagne om overgangen til obligatorisk digital kommunikation med det offentlige, 2013”
Integration til portalen og andre systemer Hvordan får vi økonomien til at hænge sammen med det ny setup? Hvad koster det og hvordan kan vi købe ind på.
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
Velkommen Niels Møller.
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
1 Helge Munk, Munk IT Fremtidige satsninger - et kik i krystalkuglen Innovation i IT-erhvervet.
Powel Dagene Danmark 20. – 21. Maj 2014
Erfamøde – itSMF hos Bankdata 20. juni 2012
IT-sikkerhedsmøde Dato: Kl.: 10:00 – 15:00 Sted: Danish Crown A/S, Østbirkvej 2, 8700 Horsens.
Services Services som fundament for virksomhedens infrastruktur
Visioner for udvikling af brugen af it i laboratoriespecialerne Nu i et nyt perspektiv…! 1 Dansk Selskab for Klinisk Biokemi ∙ Middelfart ∙
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Snigpremiere: Styrk dit beslutningsgrundlag med Microsofts nye Business Intelligence platform Mads Kjærsgaard og Jesper Priskorn Business Intelligence,
Velkommen til Pre-launch Roadshow Claus Jul Christiansen Divisionschef, Server & Tools Microsoft Danmark.
Danmark som produktionsland Direktør Tine Roed 28.maj 13 En registreringsafgift i tiden Direktør Tine Roed.
Overgang fra BPOS til Office 365 for eksisterende BPOS-kunder
Dynamisk styring af Office skabeloner Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
WorldIQ A/S - Technology Briefing
#1 Christian Wang, IT-Chef IT DIGITALISERING OG INNOVATION Marts 2011.
SERVICE DESIGN IT AARHUS UNIVERSITET/ARKITEKTSKOLEN AARHUS ONSDAG D : VISUALISER OG ANALYSER JERES INDHENTEDE DATA.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Konkurrenceudsættelse – organisering, produktivitet, effekt FOPS arrangement , v. Henning Nilausen Indlægget kommer ind.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Få finansieret din indsats. Agenda – Kaffe, morgenbrød og velkomst – Velkomst, Claus Nordahl-Petersen, b2g – Do’s.
Office Systemet – muligheder for Partnere Thomas Schnegelsberg, Divisionschef Lone Lyth, Office Produktchef Jesper Osgaard, Teknisk Specialist.
Guldkorn til vækst!. Skab vækst og værdi i din virksomhed Onsdag den 17. november, 2010 kl
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Lene Skole Vækstforum Hovedstaden 5 september 2011 Vækstforum Hovedstaden Coloplasts vej til vækst Page 1.
Work Smarter, Not Harder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Kontor for It-infrastruktur og implementering IT og Telestyrelsen IT Arkitekt Søren Peter Nielsen - OISAML Workshop DEL 2 Århus 31. marts 2009.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Netværk – Bruger du dit ? Inspirationsaften om netværk og din arbejdsdag? Onsdag den 9. november 2011 Olsensenergy - Hanne Olsen.
Hans Vestergaard 24feb.09 Finanskrisen 1 Medlemsmøde om finanskrisen: Program 08.30Registrering 09.00Velkomst 09.15Finanskrisen - hvor længe, hvor dyb.
Serverkonsolidering Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
JN Data.
Velkommen til Mød Microsoft
Copyright 2013 © Visuel it ApS Visuel prototyping og agil BPM.
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Implementering og brug af BPM i Lån & Spar Bank 24. september 2013, Get F'IT - Processer og IT Ved IT-Direktør Casper Gjerris.
Microsoft Office System 21. Oktober 2003 Jesper Aaberg, Business Productivity Advisor Microsoft Danmark.
Seminar Citrix HDX 3D Pro edgemo, januar Kort intro Kenneth Knude Jensen Konsulentdirektør Ansvar for edgemo’s 20 infrastructure specialists En.
Kemiens Dag 2011 Jesper Bjerregaard, Regional Market Development Manager.
Fremtidens Borgerservice i Grønland Kuupik Kleist 9. marts 2010.
Styr på ressourcer og projekter Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Microsoft.NET og Web Services Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Sikker og integreret infrastruktur Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
CASE V: Økonomiske gevinster ved elektronisk fakturering og fjernsupport v/ Heidi Løje og Anette Bank Knudsen NaviCom A/S Mandag den 28. april 2008.
Microsoft SQL server og SAP forretningsløsninger Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Jens Ole Christiansen itSMF erfamøde hos Bankdata 20. juni 2012.
FORSIDEVARIANT 2 1 DEN PRÆSHOPITALE INDSATS KREDS MIDTJYLLAND - 7. APRIL 2015 GRETE CHRISTENSEN.
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Rapportdisponering Eller på dansk: Hvad skal med i rapporten?
Det nye Office Fokus på Office 365 Forretningsmodeller.
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
C O N T R O L L E R F O R U M Kompetenceudvikling og læring i Danske Bank ”The ultimate competitive advantage lies in an organization’s ability to learn.
OBS: E2012 programmet fra 2009 til juni Herefter revideres mål og indsatsområder på baggrund af den fælleskommunale og fællesoffentlige digitaliseringsstrategi.
Effektiv vækst - Workshop
Overvejelser på vej mod Nyt OUH
Hvordan kommer min virksomhed videre?
Hvor er værdien af intern kommunikation?
Michael Ørnø, direktør Statens It & Fagrådsformand Dansk IT
Odense den 20/8 samt Århus den 28/8
Odense den 20/8 samt Århus den 28/8
Præsentationens transcript:

Organisatorisk Implementering af Unified Communications & Collaboration Futurecom Business Solutions A/S Webmøder, Videomøder og Unified Communications Jeg er rigtigt glad for at se jer alle sammen i dag Vi har glædet os meget til i dag Jeg håber vi kan give jer inspiration og tips og tricks med hjem, som i kan bruge i jeres hverdag til at skabe værdi for jeres kunder

Agenda 8.30 Kaffe og morgenbrød 09.00 Værdien af Unified Communications & Collaboration og behovet for organisatorisk implementering Thomas V. Pind Adm. Direktør, Futurecom 09.30 Jyske Bank Organisatorisk implementering af Microsoft Communicator og Live Meeting. Vision, mål og metode. Katja Peen IT Projektleder 10.00 Microsoft Hvor er vi med Unified Communications & Collaboration – og hvad byder fremtiden på? Steen Marquard Microsoft 10.30 Pause 11.00 EnergiMidt Implementeringen af ny kommunikationsplatform i EnergiMidt baseret på Microsoft Lync og uddannelse af brugerne for at sikre succes. Ivar Aalbæk Hansen IT Projektleder EnergiMidt 11.30 Futurecom En effektiv metode til organisatorisk implementering af UC&C løsninger. Maria Ihle Sørensen Futurecom 12.00 Microsoft Cloud Services og Organisatorisk Implementering: En ideel cocktail Jon Christiansen 12.30 Afslutning og sandwich Vi har sammensat en spændende agenda, som jeg håber i vil finde interessant Først vil jeg starte med en introduktion til værdien af UC Derefter vil Katja fra Jyske Bank fortælle om deres projekt Etc.

Thomas V. Pind Adm. Direktør Futurecom Værdien af Unified Communications & Collaboration og behovet for organisatorisk implementering Thomas V. Pind Adm. Direktør Futurecom Jeg vil starte i helikopteren, med hvad værdien af UC&C er og herunder hvorfor vi overhoved snakker om organisatorisk implementering af UC&C Det er vores mål og ambition at gøre en målbar forskel for jeres forretning – gøre jer bedre til at levere jeres ydelser til jeres kunder

Dull or piffling problems yield dull or piffling answers Nobel Prize–winning zoologist Sir Peter Medawar Som organisation har vi høje ambitioner Det er også vores mål at levere vores ydelser til hele Europa

Den danske udfordring Væksten i produktiviteten er stærkt faldende

Unified Communications & Collaboration Forretningsmæssige fordele Produktivitet Mobilitet Tilgængelighed Vidensdeling Mersalg og krydssalg Work/life balance Besparelser Telefoni besparelser Rejse besparelser Sparet transporttid CO2 besparelser

Problemet Planlagt besparelse Realiseret besparelse Potentiel Reduceret rejseomk. Reduceret e-mail omk. Reduceret telefonmøde omk. Reduceret lokale omk. Reduceret telefoni omk. Højere produktivitet Potentiel besparelse A lot of organizations do not receive the ROI that they had planned and expected A lot of vendors quickly states the hughe savings and value of implementering an UC solution Baseret på Microsoft UC savings calculator

Problemet

En effektiv implementering af UC&C kræver succes på 2 områder Teknisk Implementering Sikrer at bilen kan køre Sikrer at bilen er tilrådighed på rette sted Organisatorisk Implementering Sikrer at chaufføren har et kørerkort Sikrer at chaufføren ved hvor han skal køre hen Sikrer at køreturen bliver god for både chauffør og for passagererne 9

7 årsager - hvor går det typisk galt? 1. Forkert kommunikation 2. Ser det ikke fra brugernes perspektiv 3. One size does not fit all 4. Dårlig timing 5. Usynlig ledelse Hos en størrer bank (Jyske Bank) har vi netop gennemført en workshop med deres private banking, hvor vi afdækkede hvordan de kan bruge det i netop deres afdeling. Det gør det relevant – det får forbruget til at stige og skabe kæmpe værdi. 6. Ikke fokus på visionen 7. Dårlig første- gangsoplevelse Copyright Futurecom 2011

Organisatorisk Implementering Top down Buttom up Governance Management, Policies & Guidelines Educate Training and user support Motivate Roadshow, Involve Demo, Mythbuster Communicate Vision, objectives, sponsor & visibility Consolidate Monitor, Report reward, show success Making change stick Skills Det er vores mål at levere markant og direkte målbar værdi til jer som kunder Det vi levere skal være så godt at I ikke blot køber en konsulent eller timer I ikke blot køber en forandringsledelseskonsulent Vi vil kunne levere noget der er så værdifuldt at vi kan levere det over hele Europa Vi har ambitioner om at skabe en europæisk virksomheden inden for dette område Det stiller krav til os om at være dygtige og levere markant værdi Vi vil gerne have jeres input og hjælp “Det kræver store udfordringer at skabe store resultater” Copyright Futurecom 2010 11

Katja Peen IT Project Manager Jyske Bank Jyske Bank Organisatorisk implementering af Microsoft Communicator og Live Meeting. Katja Peen IT Project Manager Jyske Bank

Steen Marquard Produktchef Microsoft Hvor er vi med Unified Communications & Collaboration – og hvad byder fremtiden på? Steen Marquard Produktchef Microsoft

EnergiMidt Implementeringen af ny kommunikationsplatform i EnergiMidt Ivar Aalbæk Hansen IT Project Manager EnergiMidt

Jesper Grønbæk Forretningsansvarlig MicrosoftCloud Services Microsoft Cloud Services og Organisatorisk Implementering - En ideel cocktail Jesper Grønbæk Forretningsansvarlig MicrosoftCloud Services

Microsoft® Office 365 Onpremise Cloud Org. Implemen-tation Org. Operation Technical Implemen-tation Operation Technical Implemen-tation SW Cloud Solution HW Onpremise Cloud

Tak for i dag Sandwich og forfriskninger uden for Futurecom er til stede Inger-Merete Maria Susanne Brian Microsoft er til stede Jørgen Jon Og flere andre Der er forskelligt materiale her oppe Eksempler på kursusmateriale, etc. Change management beskrivelser Slutbruger træningsbeskrivelse BPOS implementeringsbeskrivelse