Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAlbert Nøhr Redigeret for ca. et år siden
1
C O N T R O L L E R F O R U M Kompetenceudvikling og læring i Danske Bank ”The ultimate competitive advantage lies in an organization’s ability to learn and rapidly transform that learning into action.” Jack Welch Group HR & Communications, Corporate University Underdirektør Lars Malmberg
2
2 Agenda Præsentation af Danske Bank koncernen Sådan arbejder vi med kompetenceudvikling Spørgsmål og kommentarer?
3
3 Vision & mission One platform – exceptional brands “To be the best local financial partner”
4
4 Danske Bank koncernen består af 9 banker Danske Bank koncernen i tal: Kunder (mio.)4,9 Filialer890 Medarbejdere24.000 Balance (mia. Euro)390
5
5 Medarbejderundersøgelse 2005 Danske Bank regioner Medarbejderundersøgelse Danske Bank-koncernen Præsentation af resultater
6
6 Forklarende forhold
7
7 Vurdering af Faglig og personlig udvikling (1/2)
8
8 Vurdering af Faglig og personlig udvikling (2/2)
9
9 Agenda
10
10 Kompetencehjulet
11
11 Læring i “bred forstand”
12
12 Mål for læringstyper
13
13 Blandede læringsforløb sikrer den bedste forankring
14
14 Competency Wheel approach Example: MiFID training – level 3 To become MiFID compliant Personal banker Branch manager evaluate the investment skills of each employee => MiFID level assigned Kick-off meeting in each branch Pre-test E-learning incl. system training 1½ hour training in the branch Post-test Support by level 4 Job-test Portal News, E-mails etc. Training plan (4 h.) for level 3
15
15 Effektmåling – virker det?
16
16 Agenda
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.