Velkommen til årsmøde / generalforsamling ”butik”
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned) Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Begivenheder i vores butik 2018 Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Kundemeterundersøgelse 2018 Fra egen butik – indsæt resultater for egen butik
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Status fra Coop Vi vil relancere madagendaen… Og sætte turbo på udviklingen af den danske madkultur…
Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Status fra Coop Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Coop One
Vi vil udnytte vores digitale platforme… Status fra Coop Vi vil udnytte vores digitale platforme…
Status fra Coop Vi udruller Scan & betal i vores butikker, så kunderne selv kan scanne varerne, og betale uden at skulle have varerne på båndet… Hvorfor? Det er hurtigt og nemt Man kan pakke varerne direkte i poser mens man handler Man har altid overblik over hvad man har købt for Man kan altid se prisen på varen Man kan betale uden kort – alt foregår på egen telefon Man har altid bonen i nærheden
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Vi har vækst i vores kundestrøm
Vi har fremgang på kundetilfredshed
Vi har en markant fremgang på medarbejdertilfredsheden
Vi har fremgang på god ledelse
Udsnit af kædens fokuspunkter 2019 365 dages kundemøde (ny 50 dages plan) Kundestrøm Avancekr. hæves P18