Velkommen til årsmøde / generalforsamling

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
IT - Sikkerhedstjek  Særligt tilbud til BOLIGadvokater – netop udsendt  Kr for et sikkerhedstjek.
Advertisements

Digitalpost Facility Management 2013
Coops kæder Varehuse Discount Supermarkeder Minimarkeder E-handel
Trends i mødekulturen efter krisen
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Årsmøder 2014.
Overskrift.
Et oplæg til diskussion i plenum
FØDEVAREANPRISNINGER
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling: Marketing, Innovation, AXOCO & CSR Vil…Mål…Gør…
BMI HBmøde 23 oktober Agenda 1. Godkendelse af referat 2. Præsentation af ny forpagter i cafeteriet 3. Nyt fra Forretningsudvalget 4. Kl
Kulturforvalterkonference Strategisk ledelse i netværkssamfundet Kulturforvalterne, BF og CBS, Kilen, Ledelse af politisk styrede kulturorganisationer.
Coop Bank.
Foreningen Kultursamarbejdet i Midt- og Vestjylland 12. april 2013.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Planlæg din Tid Planlæg din Tid med din Forever forretning.
Folkeskolereformen – Hvordan udnytter I mulighederne?
KULTURSTYRELSENS ÅRSMØDE ”FREMTIDENS KULTURBRUGERE OG DET DIGITALE”. Læs For Mig.
KULTUR FOR ALLE. Hovedbudskaber I: ”Ikke brug for flere kulturinstitutioner!”
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
NORDISK Dagligvarehandel september 2014
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Business to Business På den JYSKe måde…...
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
- sammen med glade mennesker
Børns Biblioteker To fagligheder i dialog – om børn, medier og professionsudvikling.
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Dansk Supermarked i korthed
Velkommen Som medlem er du medejer. Coop i medierne 2015 har været et fantastisk år for Coop, hvis man måler i presseomtale, fx: Coop satser milliarder.
Hvordan klubber succesfuldt tiltrækker og fastholder sponsorer (Partnere) v/Kent Ewert.
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
Navn Navnesen Planlægning i DGI Udviklings- og strategimøde direktionen 16/
DBU Sjælland En ny destination og rejse for DBU Sjælland.
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
Brugerinddragelse i Kulturhusene af 80 medlemmer har besvaret undersøgelsen Vi ved ikke hvor repræsentative, de er (org.form m.m.) Der findes 3.
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Status for DGI’s udviklingsprojekt :
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Årsmøde Den 18. – 19. november 2011.
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Idegrundlag og målsætninger
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Fremtidens Forening Dialogseminar lørdag d. 8. oktober 2016
It i undervisning og læring
Bestyrelsens beretning
Arbejdspladsernes Motionsdag, Formandsmøde 2018
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
BADMINTON Netværksmøde foråret
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Bestyrelsens beretning
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Tanja Louise Weis, Erhvervsstyrelsen
Præsentationens transcript:

Velkommen til årsmøde / generalforsamling ”butik”

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned) Antal medlemmer med App (- hentes fra dashboard) Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Begivenheder i vores butik 2018 Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Kundemeterundersøgelse 2018 Fra egen butik – indsæt resultater for egen butik

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Status fra Coop Vi vil relancere madagendaen… Og sætte turbo på udviklingen af den danske madkultur…

Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Status fra Coop Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Coop One

Vi vil udnytte vores digitale platforme… Status fra Coop Vi vil udnytte vores digitale platforme…

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Brandet ”SuperBrugsen” har den stærkeste position siden 2001!

SuperBrugsen 2019 Coop strategi 2018-2020 SuperBrugsen Madagenda Smagninger EVM MadCooperativet: måltider / mad ud af huset BrødCooperativet Hverdags nonfood Grib den digitale rejse Skabe endnu mere lokal sympati Fejre succeser – vi skal lære af hinanden

Udsnit af kædens fokuspunkter 2019 MAD COOPERATIVET DNA MARKEDSFØRING LOKAL SYMPATI VIND HVERDAGEN DIGITAL REJSE

Udsnit af kædens fokuspunkter 2019 365 dages kundemøde (ny 50 dages plan) Discount- nøglen P18