Velkommen til årsmøde / generalforsamling ”butik”
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned) Antal medlemmer med App (- hentes fra dashboard) Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Begivenheder i vores butik 2018 Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Kundemeterundersøgelse 2018 Fra egen butik – indsæt resultater for egen butik
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Status fra Coop Vi vil relancere madagendaen… Og sætte turbo på udviklingen af den danske madkultur…
Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Status fra Coop Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Coop One
Vi vil udnytte vores digitale platforme… Status fra Coop Vi vil udnytte vores digitale platforme…
Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden
Brandet ”SuperBrugsen” har den stærkeste position siden 2001!
SuperBrugsen 2019 Coop strategi 2018-2020 SuperBrugsen Madagenda Smagninger EVM MadCooperativet: måltider / mad ud af huset BrødCooperativet Hverdags nonfood Grib den digitale rejse Skabe endnu mere lokal sympati Fejre succeser – vi skal lære af hinanden
Udsnit af kædens fokuspunkter 2019 MAD COOPERATIVET DNA MARKEDSFØRING LOKAL SYMPATI VIND HVERDAGEN DIGITAL REJSE
Udsnit af kædens fokuspunkter 2019 365 dages kundemøde (ny 50 dages plan) Discount- nøglen P18