Vejledning til lancering af Egencia

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Information / vejledning om nye muligheder for: Version Copyright DKVS -THEMCOM 1) Online adgang til Militært Tidsskrift. 2) Behandling af egne.
Advertisements

TATIONpRÆSEN 2015 AARHUS UNIVERSITET INDFAK2 VELKOMMEN TIL WORKSHOP FOR REKVIRENTER 1.
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. OPLÆG TIL GÆSTEUNDERVISNING 2016 BUDGET, OPSPARING OG LÅN (Til.
GoMINIsite – og få en ny og bedre hjemmeside på minutter 0.
Skriv tekster, der fænger – 7 tips der toptuner din rapport Rikke Dinnetz
Kommunikations strategi og –plan for Ny struktur - processen Mål: At formidle aktiviteter og skabe ejerskab fra alle interessenter Interessenter: Alle.
I henhold til IEU-instruksen skal institutioner, som foretager elektronisk aktivitetsindberetning og som efterfølgende modtager tilskud på den baggrund,
GRØNNE INDKØB kk SAMARBEJDE OG VIDENDELING. SEKRETARIAT FOR GRØNNE INDKØB Finansieret af Varetages af.
Albertslund Kommune Nordmarks Allé 2620 Albertslund T F Temamøde om underretninger.
Tværfaglig tænkning i opgaveløsningen Bente Nissen, seniorkonsulent Cabi Korsør d hvordan spiller vi hinanden gode?
Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge.
Lægedebatten 2013 Introduktion til Lægedebatten. Lægedebatten 2013 Nemmere adgang Du kan benytte Lægedebatten fra din pc, din smartphone og din tablet.
Quick Guide Sådan booker du din egen samtale på Jobnet.dk For at booke et møde ved jobcenteret skal du logge på Min Side via Jobnet.dk. Herefter vælger.
Oplæg om Dictus og anvendelsesmuligheder d. 5/
Salg og marketing ved iværksætteri AMU-kursus © Undervisningsministeriet. Marts Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel,
IT i danskundervisningen Sydfalster Skole den 15.5 Kort om blogs – igenigen! SMS-noveller (sprog og kommunikation) Skriftlighed og IT Mundtlighed og IT.
Læring og it Spørgeteknik Pædagogisk IT-kørekort - Mentorforløb 1.
Fakta om skilsmisse Ca. 1/3 af alle danske børn oplever, at deres mor og far går fra hinanden, inden de bliver 18 år Der er pt. ca delebørn i.
Kliniske forsøg services på DKMAnet
Vejledning: selvbetjeningssystem
//Niveau 3-ledere Uge 50-5/Pakke 3 Lederpakke 3.
Studieretningsprojektet
Nye e-beviser og uddannelsesplaner
Seminar, den 20. april 2017 Præsentation af Parasollens USB-Pind.
Alle rettigheder forbeholdes
Studieretningsprojektet
Modul 7: ”Sådan skriver og sender du en ”
Lead scanning Med Eventbuizz Lead scanner fungerer din smartphone som en effektiv lead scanner. Inden scanning afsluttes, skal deltagerne acceptere at.
SRP - Skriveperioden ÅSG 2017.
KLIK - webinar Arbejdsgange og opgaver
”Hvordan man kan få glæde af i engelskundervisningen”
Uddannelse af samtaleholdere vedr. E-rekruttering
Webinar om fordringstyper til daginstitution
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Vejledning til lancering af Egencia
Samarbejdet mellem UU, Studievalg og eVejledning
Synergi – et system til arbejdsmiljørapportering
En forhandling – to vindere
7 December, December, 2018.
Ekstern kommunikation
SRP - Skriveperioden ÅSG 2018.
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
Baggrund..
Præsentation - ny struktur, nye vedtægter
Medarbejderaktier TDC
KIGO og kommunernes opgaver
Northwind Traders Hvem er vi?
Sådan bruges video- s og emnerapporter
Nyhedsbrev December 2012 Nyt fra området Kære alle! OBS
Sådan bruger du præsentationen
Præsentation af app til Stafet For Livet Formålet med Stafet For Livet Appen er, at skabe en app, der fungerer som en samlet indgang til stafetten for.
Ledelsesevaluering.
Firmanavn Produkter og serviceydelser
Sikker adfærd er vigtig - Som sundhedspersonale arbejder vi med personoplysninger og oplysninger der skal behandles fortroligt, og dem skal vi passe godt.
Formålet med kommunikationsstrategien
Alle rettigheder forbeholdes
Alle rettigheder forbeholdes
Introduktion til arbejdet som webmaster
Hold dit NemID for dig selv
Introduktion til arbejdet som klubsekretær
Sammenhængende digital brugerrejse - med anvendelse af borgerens data
Vejledning i at finde materialet til afdelingsmødet på vores hjemmeside Da vi har erfaring med, at der er et stort ressource spild ved at sende alt materialet.
Quiz Uge 2 – mandag.
Status fra PR gruppen + status fra Lyø
Information om Aula til forældre
Oprydning i SkoleIntra, skolens brugere og lokal opsætning af Aula
Præsentation af IT-sikkerhedsfunktionen
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Valg af valgmoduler ​Dn2018s og dn2018v
Præsentationens transcript:

Vejledning til lancering af Egencia 2017

Introduktion ___ Denne pakke indeholder vores forslag (tidslinje, skabeloner og brugbare oplysninger) til at administrere kommunikationen med jeres rejsende under lanceringen og implementeringen af Egencia som jeres nye erhvervsrejseudbyder. Som en del af overgangen beder vi jer om at holde jeres rejsende informeret om hvert trin af implementeringen. Dette vil sikre, at jeres rejsende er klar til at følge firmaets målsætninger for jeres nye rejseløsning. For at sikre at jeres rejsende har de nødvendige oplysninger inden lanceringen, beder vi om, at den ansvarlige for implementeringen I jeres firma har mulighed for at gennemgå al kommunikation, inden det sendes ud.

Tidslinje for kommunikation ___ Egencias anbefalede tidslinje i forhold til kommunikationen vedrørende lanceringen af den nye rejseløsning. Kommunikation Modtagere Dato Officiel firmabekendtgørelse Velkommen til Egencia – offentliggørelse af Egencia som ny erhvervsrejseudbyder Hele firmaet 4 uger inden lancering Oplæring Velkommen til Egencia – oplæring Rejsende Rejsebestillere Godkendere 2 uger inden lancering Rejsegodkendelse samt godkenderens opgaver Klar til lancering – oplæringsopdatering 1 uge inden lancering Lancering Lanceringsdagen (sådan logger du på, hvem skal du kontakte) Lanceringsdatoen Efter lancering "Ugens tip" Hver uge i seks uger

E-mailskabeloner til kommunikation ___ Vedhæftet er kommunikationsskabeloner i to formater: Ikke-formateret, så I kan tilpasse stil og format i forhold til jeres e-mails layout Formateret, så I blot skal åbne, tilføje modtagere og sende I er velkomne til at tilpasse disse skabeloner, så de passer til jeres kommunikationsformat. Vi beder om at se kommunikationen inden afsendelse for at sikre, at de oplysninger, der sendes til de rejsende, er korrekte og stemmer overens med jeres service.

Hjælp til brand og logo ___ Vi anbefaler at bruge fælles branding (logoer) til kommunikation for at vise vores nye partnerskab. Område til logo For at beskytte integriteten og læseligheden af Egencias logoer er det vigtigt at sikre, at de tydeligt kan ses og ikke skjules eller domineres af andre grafiske elementer. Logoerne skal være omgivet af et frit område, som ikke må være mindre end selve bogstaverne i logoet.