Trivselsmålingens resultater

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Workshop til 4H’s landsmøde d. 12. maj 2007 – Moar, må jeg lege med…? Moar, må vi gerne lege med…? - om samarbejde med andre!
Advertisements

Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af emne 2.
[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
Vore børn skal trives, og det kan vi forældre være med til at styrke.
Folkeskolereformen Hvad og hvorfor?.
Præsentation af materialer på personalemøde
17½ års samarbejde i Aarhus
1 Folkeskolereformen -hvilke perspektiver giver den i forhold til dagens overskrift set fra en politisk synsvinkel Søren Kristensen.
Et væksthus for børn og voksne
Dialogmøde 16. maj 2013 Skolebestyrelser og Familie- og Kulturudvalget.
Folkeskole-reformen August 2014.
KØBENHAVNS KOMMUNE SUNDHEDS- OG OMSORGSFORVALTNINGEN Præsentation af tilsynskoncept.
Ungdomsskole – mellem reform af folkeskolen, erhvervsuddannelserne og vejledningsindsatsen Storbynetværk den 12. september 2013 Direktør Per B. Christensen,
Evalueringspolitik Bornholms Vækstforum 24. september 2012.
Folkeskolereform 3 overordnede mål:
0.-6. årg., Haderslevreformen og Folkeskolereformen Juni 2014
Selvevaluering ’It i folkeskolen’
Arbejdsgruppe Mariagerfjord kommune
Aftale om et fagligt løft af folkeskolereformen
Præsentation af resultaterne fra erfaringsopsamlingen om ny klassedannelse LIM den 5. januar 2012.
Inspiration til reformarbejdet
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af tema 1.
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra skolens ledelsesteams’ selvevaluering.
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra kommunale repræsentanters selvevaluering.
Vor børn skal trives og det kan vi forældre være med til at styrke Formålet er at skabe et kontinuerligt og fremadrettet skole/hjem samarbejde der sikrer.
Sted og dato (Indsæt --> Diasnummer) Dias 1 Institut for Naturfagenes Didaktik Skolekultur og personlig udvikling (dannelsesindhold) Forslag til forskningsprojekt.
Workshop om trivselsmålinger SSID – årskonference Rita Jensen Personalestyrelse 29. April 2009.
Præsentation af materialer på personalemøde
Oplæg til Strategi for kreds-FDF HB møde februar 2012, bilag 4.2 Status – februar 2012 Ver.2.5.
Hvad er det gode skolelederliv? - Et selvevalueringsforløb.
Resultatkrav: Sikkerhed, sundhed og trivsel Kompetenceudvikling
Hylleholt skole ”Vi vil den gode skole”
Januar 2011 Trivselsmøder.
Reform til Kærbyskolen Overordnede mål - Folkeskolen skal udfordre alle elever, så de bliver så dygtige de kan. -Folkeskolen skal mindske betydningen af.
Fremtidens folkeskole i et ledelsesperspektiv Forum Anders-Peter Østergaard Børne- og ungedirektør Lolland Kommune
Organisationsudvikling Odense Zoologiske Have 1.Analyse af den eksisterende organisations-struktur 2.Oplæg til eventuelle ændringer i strukturen 3.Udarbejdelse.
Elev- og Kursisttrivselsundersøgelsen 2010 VUC Vestsjælland Nord Svarprocent: 63% (347/555)
Velkommen til Klasseforældremøde i x klasse. Aftenens program 1. Status på arbejdet med ”Forventninger til elever” v. klasselærer/ forældre 2. Udvikling.
Den lokale effektstyring - brug af data
Kvalitetsmål i uddannelsessektoren
Dialogmøde – VIA University College - den 16. juni.
Kvalitetsrapport 2009/2010 Nuancer og variationer - et billede af et mangfoldigt skoleområde. En afrapportering fra skoleområdet med fokus på initiativer,
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
SSP SAMARBEJDE EFTER FOLKESKOLEREFORMEN SSP samarbejde efter folkeskolereformen1.
17. – 25. august Kl : Velkomst Kl – 17.00: Orientering og dialog om aktuelle forhold og politiske indsatser v/ Dorte Andreas og Claus.
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
Trivselsmålingens resultater og vores indsatser [indsæt dato] [indsæt skolens navn] [Indsæt mødeforum] Trivselsmålingens resultater.
Program for dagen Intro ved Eva og Mette 5 min Den didaktisk ramme og erfaring fra Canada Nikolaj Schnurre. 15 min Den didaktiske model og rundtur på EMU.
Video med Anders Bondo Christensen om formålet med mødet
Viden kan være erfaringsbaseret eller forskningsbaseret
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Trivselsmålingens resultater og vores indsatser
Trivselsmålingens resultater på vores skole
Nationale strategier | Folkeskolen | Vingsted 15. marts 2015
Vidensbaseret praksis i botilbud
Vidensinformeret Skoleledelse med Visko Møde i Børne- og Uddannelsesudvalget Den 10. januar 2017 Lars Hende Svenson, Skolechef.
Præsentation af Socialstyrelsens Praksiskonsulent-korps
Fokus på kerneopgaven Kom godt i gang…. Til proceslederen:
Del 2 - Synliggørelse af hvordan vi hver især bidrager til løsningen af kerneopgaven. Til proceslederen: Inden du gennemfører processen med medarbejderne,
Trivselsmålingens resultater og vores indsatser
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Status for LKT projekt 2. læringsseminar d juni 2018 Team: xxx
Titel på kursuspræsentation
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
Lær med Familien - et projekt om forældreinvolvering i folkeskolen
Kilde: Kvalitetsrapport og Undervisningsministeriets Skoletal
Målopfølgning – Børne- og Skoleudvalget
Det kompetente Nordjylland
Velkommen Pårørendekursus Livet med demens i plejebolig
Præsentationens transcript:

Trivselsmålingens resultater [Indsæt dato] [Indsæt kommunens navn] [Indsæt forum for præsentationen] [Indsæt navn på forvaltningen] Trivselsmålingen Resultater

Vi vil fortælle om … Udvikling på trivselsmålingens indikatorer Vurdering af kommunens samlede resultater Samarbejdsform med skolerne Opmærksomhedspunkter for de enkelte skoler Skolernes kvalificering af deres resultater Status på vores lokalpolitiske målsætninger Trivselsmålingen Resultater

Trivselsmålingens indikatorer for vores kommune Udvikling inden for: Den samlede indikator Social trivsel Faglig trivsel Støtte og inspiration fra omgivelserne Ro og orden [indsæt eventuelle frivillige spørgsmål, som I har sat særlig fokus på] Trivselsmålingen Resultater

Vurdering af trivselsmålingens resultater - hele kommunen Samlet set klarer [indsæt kommunens navn] sig [indsæt vurdering af, hvordan jeres kommune klarer sig i trivselsmålingen]. Det går rigtig godt med [indsæt et eller flere områder af elevernes trivsel, hvor det går rigtig godt i kommunen]. Vi oplever udfordringer med [indsæt et eller flere områder af elevernes trivsel, hvor jeres kommune oplever udfordringer]. Fremadrettet kan vi på forvaltningsniveau med fordel have særligt fokus på [indsæt fokusområde(r), enten successer, der skal udbredes, eller udfordringer, der skal adresseres]. Trivselsmålingen Resultater

Samarbejde med skolerne [Indsæt stikord for, hvordan I har arbejdet sammen med de enkelte skoler] Trivselsmålingen Resultater

Trivselsmålingens resultater for skolerne STYRKE UDFORDRING [Indsæt skolens navn] [Indsæt stikord, der beskriver styrken] [Indsæt stikord, der beskriver udfordringen] Trivselsmålingen Resultater

Kvalificering af folkeskolernes resultater [Her kan I indsætte bemærkninger, som kvalificerer jeres forståelse af skolens resultater. Fx: Er der nogle vilkår, vi skal tage særligt hensyn til i vurderingen, fx skoleomlægning eller andet? Information om indsatser, som skolerne selv har sat i gang for at løse deres udfordringer. Bemærkninger fra skoleledelsen til den enkelte skoles resultater. Trivselsmålingen Resultater

Vurdering af trivselsmålingens resultater på skoleniveau [Her præsenteres jeres overordnede vurdering af folkeskolernes resultater, overvej blandt andet: Er der nogle skoler, det er særligt oplagt at bruge som gode eksempler? Er der nogle skoler, hvor vi bør lave en handlingsplan for at understøtte arbejdet med deres udfordringer? Andre relevante overvejelser] Trivselsmålingen Resultater

Samarbejde med skolerne fremadrettet [Indsæt en beskrivelse af, hvordan I fremadrettet samarbejder med de enkelte skoler om at forbedre elevernes trivsel] Trivselsmålingen Resultater

Lokalpolitiske målsætninger fremadrettet [indsæt jeres vurdering af, om I har brug for yderligere lokalpolitiske målsætninger for at kunne arbejde effektivt med at øge elevernes trivsel]. [indsæt forslag til spørgsmål (fx fra trivselsmålingen), som kvalitetsrapporten kan fokusere på, og som vil understøtte jer i at vurdere, hvorvidt elevernes trivsel øges]. Trivselsmålingen Resultater