Afsender Produkt Udgivelsestidspunkt

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Billedanalyse 1.Præsentation af billedet Indhold Materiale og teknik
Advertisements

Skriftlige opgave kom IT
Trykte reklamer og tv-reklamer
Grundlæggende Foto Photoshop Elements.
DDS PowerPoint 2009 Eksempel på opsætninger DDS titel dias.
Markedskommunikation Kapitel 10
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
Kommunikation / it.
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
Reklamer Reklametyper.
Mountain Dew Tobias, Anne Marie, Mathias og Kasper.
Tegneserier  .
What kind of game could be relevant to add to mmd-odense.dk?
Den æstetiske krop Opgave Billedanalyse.
Snak med din sidemand om dette et par min.
Styr på begreberne EUX - REBSLAGERVEJ.
- et forsøg på en analyse
- En model til at sætte flere vinkler på en tekst
Eksempler på skabeloner til bøger i powerpoint
Tv-reklame.
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
Af Tobias Lund, Line, Omid og Tobias Funder
Designet kan kun bruges til 16:9 format Underoverskrift – også med plads til to linjer.
Verdens værste bødler Sagprosa.
Kildekritik Historie.
Kortfilm Et overblik.
GRAFISK DESIGN HVAD SKAL VI PÅ KURSET OG HVAD ER GRAFISK DESIGN Vi møder ordet design første gang 1500 tallet i et engelsk leksikon. ”Skitse til noget.
Reklameanalyse Walkthrough.
Reklamefilm Analysemodel.
Billedbehandling. Hvad er et billede? Et udtryk Et indhold Noget fysisk -Eller en række bits og bytes, hvis billedet er digitalt Under et: Spørgsmålet.
Feature Dansk.
Jagten på den gode børnebog
Pjecefremstilling Hvad er en pjece?
Reklameanalyse.
Alternativ reklameassistent
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
-Billedanalyse-.
Reklamer.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
Opgaver Opgaver: Opret en Webshop Værktøj: Online brugermanual på webshoppen samt udleveret materiale svarende til gennemgangen.
Netkommunikation - en introduktion v. cand.mag. Tine W. Jensen.
Kontekst: Formålet er at lave en let overskuelig og hjælpsom guide til billedanalyse i 8. klasse. Målet er at eleverne skal opnå en god forståelse for,
Levende billeder Kortfilm. Berettermodellen Dramaturgisk model. Opbygning af fortælling og spænding. Effektiv måde at holde seeren fanget fra start 
+ Hjemmesider Kommunikation Opbygning Sprog. + Kommunikation på hjemmesider.
Reklamen AirFresher - i denne præsentation vil i få et ind- blik i arbejde bag projektet der handler om: Reklamation af AirFresher. - i vil også finde.
Kommunikationsmodeller Gruppe 6: Frederik Arend Sørensen, Christian Fennert, Josepine Errebo, Nora Henriksen.
Instruktioner Der findes 4 forskellige skabeloner i 6 forskellige farver: titel, punktopstilling, billede og citat. Derudover er der én skabelon hvis titelsiden.
Nordplus – ”national identitet”
Efterskolernes mini-uddannelse i undervisning i dansk som andetsprog - Andetsprogspædagogiske temaer i grupper Fredag d. 18. november 2011 v/ Pædagogisk.
1. Undervisningsgang med æg
Titel – Forfatter - Årstal
Lavet af Mia, Milla Nithin og Viktor
Læseløft Syd Samarbejde mellem faglærer ved industriel produktion og mekanik og læsevejleder Aktionslæringsforløb KEND DIT VÆRKTØJ.
Engelskfagets metoder
Ønskebørn SEO-optimering.
Kunder og kommunikation
Den analyserende Artikel
Præsentationsportfolio
Alternativ reklameassistent
Monsteret der ønskede sig en ven til jul
7 December, December, 2018.
Ekstern kommunikation
Northwind Traders Hvem er vi?
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Reklamer Definition af begrebet 'reklame'
Præsentation af mad vafler
Kunstbilleder analyse.
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
Status fra PR gruppen + status fra Lyø
Tobaksreklamernes magt
Præsentationens transcript:

Afsender Produkt Udgivelsestidspunkt 1 Præsentation Afsender Produkt Udgivelsestidspunkt Reklame

Indholdsanalyse 2 Billedelementer Hvad ser man på billedet? Fortæl historien Tekstelementer Hvilke tekstelementer ser du? Forklar overskriften Se på sproget Teksttyper Billede og tekst Sammenspil mellem billede og tekst Beskrivelse af logo ud fra farver og opbygning Reklame

Komposition 3 Dybde Linjer Perspektiv Farvesymbolik Produktanbringelse Anbringelse af logoet Reklame

4 AIDA-modellen Reklame

Hvem retter reklamen sig mod? Alder Køn Social placering 5 Målgruppe Hvem retter reklamen sig mod? Alder Køn Social placering Reklame

6 Reklamekneb Kendte Hvilke virkemidler bruger reklamen for at overtale læseren til at købe produktet? Humor Luksus Aktion Sex Reklametyper Spejlreklame Prestigereklame Stilreklame Produktorienteret reklame Overraskelse Information Photoshop Reklame

Kan reklamen få dig til at købe produktet? Hvorfor? 7 Vurdering Kan reklamen få dig til at købe produktet? Hvorfor? Reklame

Perspektivering 8 Sammenlign reklamen med andre reklamer? Hvor ser du reklamer? Hvilke reklamer påvirker dig og hvorfor? Reklame