Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

16 Marketingmix Oversigt

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "16 Marketingmix Oversigt"— Præsentationens transcript:

1 16 Marketingmix Oversigt
PLC-kurve, strategiske overvejelser og marketingmix Markedsføringsplan Marketingmix: Er den måde virksomheden mixer det 4 P’er på for at tilpasse sig markedet og realisere sine mål Marketingmix = parametermix = koncept = sammesætning af de 4 P’er. Marketingmix

2 PLC og strategiske overvejelser
Marketingmix

3 PLC-kurve og økonomisk situation
Marketingmix

4 PLC-kurve og marketingmix

5 Markedsføringsplan En kort markedsbeskrivelse
Målsætning og budget for kampagnen Præcisering af kampagnens målgruppe Fastlæggelse af budskabsindholdet og –udformningen Udarbejdelse af medie- og tidsplan Planlægning af øvrige kampagneaktiviteter Effektmåling og kontrol af kampagnen Marketingmix


Download ppt "16 Marketingmix Oversigt"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google