Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Valg af parametre.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Valg af parametre."— Præsentationens transcript:

1 Valg af parametre

2 Valg af parametre

3 Fastlæggelse af målgruppe
På baggrund af en segmentering, vælges den målgruppe kampagnen skal rette sig imod. Ud fra EFU modellen samt produktets USP´er vurderes det, om produktet dækker kundes behov.

4 Formulering af mål Hvad vil du opnå? Skabe opmærksomhed Skabe salg
Realistisk Konkret Tidsafgrænset Skabe opmærksomhed Skabe salg Skabe image

5 Budgettet Hvad må kampagnen koste? Produktion af reklamer
Indrykning af reklamer m.m. Produktion af reklamematerialer til butikkerne Build up modellen Break down modellen

6 Markedsføringsplanen
Hvordan når du målgruppen? De 4 P´er Produkt Pris Promotion Placering – distribution Tidsplan

7 Formulering af budskab
USP - Unikke salgsargumenter EFU - Produktegenskaber Rationelt Sunde fornuft – rabat, holdbarhed Følelsesmæssigt Behov – sol, vand og strand, så rejs med sol og strand. Moralsk/samvittighed Korrekthed i samfundet – sundhed, støt afrika m.m.

8 Opfølgning Var planen en succes?
Hvordan kan du måle, om målene blev nået? Hvad gik godt? Hvad kunne gøres bedre? Teknikken / effekten


Download ppt "Valg af parametre."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google