Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kap 25 Branding Kapitel 25.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kap 25 Branding Kapitel 25."— Præsentationens transcript:

1 Kap 25 Branding Kapitel 25

2 Branding Hvad er branding? Hvilke elementer skaber et brand?
Kap 25 Branding Hvad er branding? Hvilke elementer skaber et brand? Hvorfor er branding aktuelt?

3 Danske og internationale brands
Kap 25 Danske og internationale brands

4 Branding af produkter At differentiere sig fra konkurrenterne
Kap 25 Branding af produkter At differentiere sig fra konkurrenterne Fordele og ulemper ved at markedsføre et brand Brandets position på markedet ”CoolBrands”

5 Personlig branding Markedsføre et produkt ved hjælp af kendt person
Kap 25 Personlig branding Markedsføre et produkt ved hjælp af kendt person Markedsføre din egen person Identificere din virksomhed/dit produkt med kendissers livsstil

6 Kap 25 Employer branding At markedsføre virksomheden som en attraktiv arbejdsplads Brande virksomhedens interne og eksterne kommunikation Synliggøre kultur og værdier Ledernes personlige stil

7 Elementer til at skabe et brand
Produktet Navnet Emballagen Reklamen Promotion Producenten Kunderne Prisniveauet Distributionen Konkurrenterne Produktets Historie

8 Marketing Direct marketing Markedsføring Stærkt brand
Kontakten til kunderne sker meget direkte Markedsføring Her reklameres via reklamer eller ”mund til mund”-metoden Stærkt brand Her kommer kunderne selv og spørger efter produktet

9 Fordele og ulemper ved branding
Produktet har selvstændig profil Loyalitet hos kunderne Større fortjeneste Sværere at efterligne Dyrt at markedsføre Markedsføringstilskud til butikker Udsat konkurrence fra handelsmærker


Download ppt "Kap 25 Branding Kapitel 25."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google