Download præsentationen
1
Hotellets koncept
2
KONCEPT Et koncept består af faktorer, som man bruger til at planlægge og drifte virksomheden efter. Når man planlægger indkøb, design, markedsføring osv. skal de beslutninger man tager VÆRE I OVERENSSTEMMELSE MED KONCEPTET. Konceptet sammensættes så det passer med målgruppen for butikken.
3
Handlingsparametre Handlingsparametre – er de faktorer, der indgår i konceptet Grundparametre Produkt Pris Place (distribution) Kontaktparametre Promotion (markedsføring)
4
De 4 P’er / handlingsparametre = konceptet
Produkt Kvalitet Emballage Sortiment Service Mærke Pris Kalkulationer Prisfølsomhed Målgruppe Promotion Reklame On-line markedsføring Sales promotion PR Personligt salg / kundebetjening Butiksindretning Distribution (place) Kanaler Beliggenhed
5
Opgave - koncepter I skal nu – to og to – definere konceptet (pris, produkt, promotion, place) for følgende butikker: Netto Irma Quint / Quintess Hvori ligger forskellen på Irma og Nettos koncept?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.