Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afOlaf Karlsen Redigeret for ca. et år siden
1
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine
2
Mission: Unikt produkt, der bliver ført af en effektiv markedsføring, samt at blive kundernes foretrukne. Vision: At blive markedsledere på både danske, samt udenlandske markeder. Derudover at leverer de bedste produkter til kunderne. Mål: At have en stor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed. En virksomhed har altid et mål om at øge omsætningen, lige som Pepsi også har. Og med dette, blive markedsleder. Profit
3
SW - Stærkt brand - God markedsføring - Godt image - Unikt produkt - Ikke markedsleder - Usunde produkter - Salgsfordelingen er stor - Mange c-varer OT - Gode markedsføringsmuligheder - Mange penge - Nye produkter - Saftevand - Nye segmenter - Sunde produkter - Finanskrisen - Konkurrenter - Hvis opinionslederne ikke opfører sig ordentlig, og derved forringer brandet. Intern og ekstern analyse
4
Outside in med light produkter, i og med tendensen er sund Inside out, lav din egen cola med ny smag. Strategisk valg
5
Markedsføring Fysiske ”boder” Online handel Konkurrence Strategisk implementering
6
Mere personligt Giver kunderne frirum til at lave sin egen cola Pepsi er de første Konkurrencemæssig fordele
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.