Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine."— Præsentationens transcript:

1 { Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine

2   Mission: Unikt produkt, der bliver ført af en effektiv markedsføring, samt at blive kundernes foretrukne.   Vision: At blive markedsledere på både danske, samt udenlandske markeder. Derudover at leverer de bedste produkter til kunderne.   Mål: At have en stor kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed. En virksomhed har altid et mål om at øge omsætningen, lige som Pepsi også har. Og med dette, blive markedsleder. Profit

3 SW - Stærkt brand - God markedsføring - Godt image - Unikt produkt - Ikke markedsleder - Usunde produkter - Salgsfordelingen er stor - Mange c-varer OT - Gode markedsføringsmuligheder - Mange penge - Nye produkter - Saftevand - Nye segmenter - Sunde produkter - Finanskrisen - Konkurrenter - Hvis opinionslederne ikke opfører sig ordentlig, og derved forringer brandet. Intern og ekstern analyse

4  Outside in med light produkter, i og med tendensen er sund  Inside out, lav din egen cola med ny smag. Strategisk valg

5  Markedsføring  Fysiske ”boder”  Online handel  Konkurrence Strategisk implementering

6  Mere personligt  Giver kunderne frirum til at lave sin egen cola  Pepsi er de første Konkurrencemæssig fordele


Download ppt "{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google