Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

DNA: Fra brand til fortælling ?

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "DNA: Fra brand til fortælling ?"— Præsentationens transcript:

1 DNA: Fra brand til fortælling ?
Henrik Halkier DNA: Fra brand til fortælling ? Aalborg, Aarhus og spor der kan skræmme

2 DNA: Fra brand til fortælling ?
Henrik Halkier DNA: Fra brand til fortælling ? Aalborg, Aarhus og spor der kan skræmme

3 Herfra hvor vi står … DNA Aalborg
Hvem er vi? Hvad vil vi? Hvor skal vi hen? Hvad er det, som gør vores kommune speciel? Hvad er det, vi fortæller om Aalborg, når vi sidder til konfirmationer, guldbryllupper og forretningsmøder ude i verden? Den ny fortælling minder om et brand Autentisk kerne: det skal være ‘ægte’ Henvender sig både til lokale og omverdenen Skal pege tilbage og fremad på samme tid MEN: ‘kun’ fortælling, ikke håndgribelig?

4 Tales of Two Cities Kontraster Højt til himlen Samarbejde Handlekraft
Negativt image Rødder Puls Viden Positivt image

5 Tales of Two Cities Kontraster Højt til himlen Samarbejde Handlekraft
Negativt image Rødder Puls Viden Positivt image

6 Branding City brand Markets stakeholders Kommune Primær Sekundær
board City brand External Internal Implementation Design Agenda setting Kommune Primær Sekundær VisitAarhus Handel ORD HANDLING

7 Markets Branding stakeholders City brand Markets Branding stakeholders
board City brand External Internal Implementation Design Agenda setting Secretariat VisitAalborg Handelsstand Kommune Erhvervskontor Markets Branding stakeholders Brand board City brand External Internal Implementation Design Agenda setting Primær Sekundær ORD HANDLING

8 Vi må jo videre … DNA Aalborg – indtil videre Fokus på fortælling
Her, nu og den nære fremtid Primært internt publikum – resten af verden? Autentisk – men særligt? Fra rare ord til konkrete handlinger/ting


Download ppt "DNA: Fra brand til fortælling ?"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google