Odense Street House Susanne Finseth, Thomas Quist Larsen, Maja Sofie Eliasen, Janne Weller & Bettina Petersen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Medarbejderudviklingssamtalen
Advertisements

Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen
Kommunikation af resultater
Din egen videoproduktion. 2 ▪ Før optagelserne •Gør jer klart hvilken historie I vil fortælle, og hvordan I vil fortælle den •Planlæg hvilke.
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Red Barnets frivillignet
Projektpræsentation og evaluering… Store Projektleder Dag 2012
Formandens mundtlige beretning 2012 Landsforeningen af 10. Klasseskoler i Danmark v/ Henning Rasmussen, Xclass.
Hjemmesider i efterskoleverden
ETwinning - skolepartnerskaber i Europa Spring Day og ”Internationalt” på EMU Sønderborg 30 januar 2008 Ebbe Schultze Chefkonsulent UNI-C
Vi gør det nemt at vælge energivenlige produkter.
Program for Dag1 1. ca Intro til kurset og gruppeopdeling 2. ca Markupsprog og browsere – hent Komodo 3. ca Tags, xhtml, Validering.
Adjunkt Dennis van LiempdSyddansk Universitet KoldingJanuar 2012 Videnkapital, immaterielle aktiver og bankers kreditgivning.
UNIQUE PHOTO Anne-Sofie Thers.
POSITIONERING Stefan Grage
Et stort danseshow.
Flowchart for eksisterende site. Problemer med eksisterende site Dobbelt navigation uden konsekvens –Nyheder og Aktiviteter Virker ikke i Netscape Inkonsekvens.
Axapta – Dynamic AX Martin Nielsen og Daniel Vistisen.
Gruppestruktur i AM Organisering af grupper Efter møde 12. juni 2006 og efterfølgende beslutning ved forskningschef.
Patoanatomisk undersøgelse af placenta
Webtekstens byggeklodser Argumentationsmåden Organisering af teksten Brugen af links.
Udendørs motionscenter på Nørrebro
Pijamama. OVERBLIK Processen Etnografisk feltstudie – forarbejde Etnografisk feltstudie Gennemarbejdning af data Udarbejdelse af vision 1.0 Analyse sammenfatning.
Historien bag EU Vi har om EUs historie. Så vi vil gerne fortælle og vise jer noget om Maastricht-traktaten. Vi fortæller også om hvem og hvilke lande.
Grupper – hvordan gøres det?
Mundtlig fremlæggelse
Intern kommunikation PR og presse
FYNS KUNSTMUSEUM Gruppe 2. Agenda  Målgruppe  Hjemmesiden  Formål  Udformning og valg af virkemidler samt stilart  PLUS – Værdierne  Konklusion.
Målsætning med hjemmeside
Style and Experience Gruppe 6: Dan, Simon, Susi og Xin Yu.
 Intro  Historien – starten på det hele  Formålet  Hjernerne bag  Bomben bruges  Verden synker – Internettet stiger  På nettet kan vi alt  Effekter.
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Guldkorn til vækst!. Skab vækst og værdi i din virksomhed Onsdag den 17. november, 2010 kl
Cykelaktivitet. Selve aktiviteten Valg af område Cykelløb med tre forskellige distancer Foregår i sommerperioden Løbet starter om formiddagen med efterfølgende.
SAGPROSA Begrebet sagprosa kan vi definere som tekster, der vedrører forhold i den faktiske virkelighed, således at forstå, at der i sagprosateksten beskrives.
Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie. Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas.
Program Erfagruppen d. 2. februar Velkommen og introduktion til ”moodygrafen” Forbrugerstyrelsen tegner deres ”moodygraf” Interview.
Intro - novelleforløb.
Malte, Kim, Tan og Kasper. Målgruppe Valg af stilart Målgruppe kontra stilart Hjemmesiden Ideer og attraktioner Grupperefleksion Konklusion.
OSO.
Forbedringer i mindre virksomheder ! Palle Gudbergsen.
SkoleIntra og faghæfte 48
Milles Univers Brainstorm til website til tv serien Mille.
Afslutningskonference på Campus Roskilde UCSJ 18. september 2014.
Ill Kommunikationsprocessen
Organisationsudvikling Odense Zoologiske Have 1.Analyse af den eksisterende organisations-struktur 2.Oplæg til eventuelle ændringer i strukturen 3.Udarbejdelse.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Næste uges opgave Forbered interview med opdragsgiver Spørg til målgruppe, primær sekundær Primære mål og funktioner Alle typer data de kan stille til.
Sara Mosberg Iversen, MA Kommunikation Medier og Kommunikation, F2005.
Stormøde d. 9. juni 2010 Ledelsens årsberetning og kig i krystalkuglen.
 Inspiration til nyt website  Formidling af forskningsbaseret viden  Nyt og spændende design.
Efterskolen 1.Karise uddannelsen 2.Skovbo efterskolen 3.Sofie Rifbjerg efterskolen 4.Lundby efterskolen 5.Karise efterskolen 6.Waldemars bo efterskolen.
Øvelsestimer (opgave 3) v/Morten Davidsen Øvelseslærer på ITU cand.merc.(dat.) studerende på CBS.
Øvelsestimer (opgave 3) v/Morten Davidsen Læser til daglig cand.merc.(dat.) på CBS.
Øvelsestimer (opgave 12) v/Morten Davidsen Læser til daglig cand.merc.(dat.) på CBS.
Dagsorden Præsentation Typografisk ekspressionisme Målgruppen WPS Web-koncept Afslutning.
FØR LÆSNINGEN 1. 3 faser - fagets tekster  Før læsningen  Under læsningen  Efter læsningen 2.
KosMuS-projektet - Kost og Multipel Sclerose
Navn på jeres idé Jeres navne:
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Eftervirkning af jordpakning på plantevæksten
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Eutanasi – En lykkelig død
Din virksomhed FIRMALOGO.
Om vores bibliotek Lokalt oplæg
Klar til smart vækst Workshop 2 – Det intelligente gadelys
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Runde 3 Kernefortælling
Præsentationens transcript:

Odense Street House Susanne Finseth, Thomas Quist Larsen, Maja Sofie Eliasen, Janne Weller & Bettina Petersen

O.SITE O.SITE Intro til Odense Street House Eksisterende site Metoder Stilarter Færdigt site Konklusion Oversigt

O.SITE O.SITE Historien bag Nuværende Aktiviteter Odense Street House

O.SITE O.SITE Eksisterende site

O.SITE O.SITE Brainstorms Kanban Metoder

O.SITE O.SITE Interviews Gallup Metoder

O.SITE O.SITE Kommunikation Metoder

O.SITE O.SITE Popart Streetart Stilarter

O.SITE O.SITE Crap Metoder

O.SITE O.SITE Aida Metoder

O.SITE O.SITE SWOT Metoder

O.SITE O.SITE Færdigt site

O.SITE O.SITE Vores site i forhold til målgruppen Valg af stilarter Visuelt frem for tekst SWOT og Interview Konklusion

O.SITE O.SITE Tak for jeres opmærksomhed