DRØMMESKOLEN AF 4.A.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Læselyst Et læsetiltag på mellemtrinnet på Randersgades Skole, hvor eleverne læser 20 min. hver dag over en periode på to måneder. Randersgades Skole Randersgade.
Advertisements

? Fra 1 til 10.
Fokus på skriveprocessen
Leg og lektier Idéer til 2-4 piger Alder 4. klasse
Du skal vide nogen om blodtrykket, fordi det fortæller noget om hvordan dit hjerte har det. HUSK - at hjertet ikke er til at undvære ligesom bilen.
Oplæg om læsning - hvad kan man som forældre gøre for sit barns læseudvikling… Asgård skole jan
Book-trailer i 5.a Læringsmål Hvad skal eleverne lære?
Hvad er op og hvad er ned?.
Skolebiblioteket Gladsaxe Skole
3.a. deltager i ”Børnenes dag” på Kontiki skolen i Hillerød
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Bevidst undervisning i billeder
Faglig læsning Dagsorden
Projekt Børn & Unges syn
Undervisningsmiljø undersøgelse fase 2
Sæt pennen på papiret Skriv de årsager til uro hos spædbarnet ved brystet, som falder jer ind…. Uro ved brystet s kan skyldes…
… Ta Dig tid… Ta Dig tid til at elske… Det er den evige ungdoms hemlighet.
Ta Dig tid….
Forslag til indretning På vej mod et æstetisk læringsmiljø i Midgård
De sidste undervisningstimer
Sofies dejlige dag.
CAMPUSSKOLEN.
Kære forældre Hermed orientering om status i forbindelse med Pilehaveskolens udbygning og flytning til Verninge i skoleåret 2013/2014. I foråret 2013 har.
Tilføj hjælpelinier: 1.Højreklik et sted i det grå område rundt om dette dias 2.Vælg ’Gitter og Hjælpelinier...’ 3.Tilvælg ’Vis hjælpelinier på skærm’
Hvad er REN Uge? Det er en uge, hvor elever i hele Danmark: - lærer noget nyt om affald - undersøger affald - tager billeder af affald - skriver om affald.
Billedbøger.
Bytte   PowerPoint  .
9. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er sommerferien slut og det er blevet hverdag i Solsikken. Der er sket en del i Sommerferien.
Identitet – hvem er jeg ?.
Faglig læsning 2.
Emne: Kirke og gudstjeneste
Rødkåls indikator Gruppe navne: Amanda Frederikke Camilla Rikke.
Hvordan virker en solcelle?
Velkommen til fyraftensmøde Dalgas- og Rønbjergafdelingen.
Session 13: Advarselssignaler på depression og blandingstilstand Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse.
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Hanne og Marianne siger tak for et par gode uger. Vi glæder os til resten af året sammen med jer! Opstartsugerne på Sønderholm Skole På de følgende sider.
Hvad er REN Uge? Det er en uge, hvor elever i hele Danmark: - lærer noget nyt om affald - undersøger affald - tager billeder af affald - skriver om affald.
Undervisningsmiljøundersøgelse 2010
Uge 7 Unge og seksualitet.
Undervisningsmiljø undersøgelse fase 1 December 2006 Vintersbølle Skole.
Idé-generering. Idéudvikling En fast økonomisk ramme En fast tidsmæssig ramme Et fast eksamenskrav En fast dramaturgi Nytænkning – et konkurrenceparameter.
Hvad ser du? (..et ansigt - eller ordet “Liar”).
Ordet er dit. Selv om man egentlig ikke er spor blind kan man godt være temmelig ordblind.
Må man skriv’ på skolens vægge? Må man kaste rundt med bøger? Må man tisse ned på gulvet? Må man rulle sig i pløre? Må man hænge i gardinet og fjerne hjul.
(Klik med musen – så lærer du noget om materialesøgning)
Har du lagt mærke til, at dette opslag findes i alle lokaler på skolen? Har du læst hvad der står?? Det handler om, hvad du skal gøre, hvis brandalamen.
FÆLLESSKAB.
Mandag den 5. november Alle børn var ude en time efter skoletid Mountainbiketur for drengene i 2.A kl Børnene cykler ud mod Ørnereden, en tur.
Vi kan gøre det sunde valg nemt og fordelagtigt for borgerne.
Brev At skrive et brev.
Delphi-evaluering og Green Field
Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober årgang 87 elever.
Modul 5A Idéerne anbringes på væg eller bord og en idé vælges.
Læborg skole- 4.kl kl. Undervisningsmiljø. 5./6. klasse 4 drenge
Delphi-evaluering og Green Field Evaluering af event Som start på Green Field.
Info-søjlen. Indledning Hvem er vi? To multimediestuderende, en arkitektstuderende og en datalog Dette oplæg skal fortælle om: Formål Prototypen Konstruktionen.
Dagens program Hvem er jeg Formålet med workshoppen Forskning omkring fysisk aktivitet i undervisningen Formål med fysisk aktivitet i undervisning Hvordan.
Skolebestyrelsens arbejde Præsentation til forældremøde.
FORRETNINGSPLAN.
Lav en fugle-folde-bog
KONFLIKT- TRAPPEN SSP - KH 2017.
BOG 11: Kulturelle udtryksformer og værdier
logbog Lavet af Josefine, Frederikke, Kasper og Cosmo.
HVEM HVOR HVORDAN HVAD Skals Efterskole SIP, feltundersøgelse:
Begynd med at åbne
Den gode tone Lse.
8 personer pr. bord, 10 borde i lokalet samt hovedbordet
Den gode tone Lse.
En ny bog er i gang – skrevet af addicts, for addicts
Præsentationens transcript:

DRØMMESKOLEN AF 4.A

SÅ MAN LÆRER BEDST MULIGT

NU SKAL VI VISE JER NOGET

Pandrup Skole Vi har valgt vores gang ved billedkunst og naturteknik. Her kommer alle elever på skolen. Vores klasselokale er på denne gang. Gangen er lang og smal med store vinduer. For enden af lokalet er der et mødelokale, som mange bruger.

Rummet ved BILLEDKUNST branddør Trist og kedeligt

Vi drømmer om….. En reol En klatrevæg med tavler og en klemme En læsetrappe hvor vi kan sidde og læse. Trappen kan være gennemsigtig, så man kan udstille mindre billedkunstprojekter i trappen. - En reol man kan sidde ovenpå. En klatrevæg med tavler og en klemme så man kan klatre op og skrive resultater på papir eller tavle.

Farverigt og fedt for piger og drenge!

Fællesareal ved vinduerne Her er vores gang ….

Vi drømmere videre.. En gennemsigtig sofa med orange hjul og grønne og lilla puder. Et stort sort rundt bord, der er gennemsigtigt i midten med orange, lilla, sorte skamler og gennemsigtige sæder. Overdækket gruppebord. Læsekrog, hyggesnak , computerplads, spillebord både til timer og frikvarter

For enden af den lange gang.. …....ligger mødelokalet!!!

Her er det svært at drømme. ALLE KEDER SIG

Og dog…. Så har vi skolens sejeste fællesrum Borde med sofastole og skamler. Et whiteboard og en projekter . En læsebalkon med hul til benene og hylde til bogen og en grøn stige. Så har vi skolens sejeste fællesrum til film, læsning og møder.

Læsebalkon

Videoklip

VI VIL HAVE DET SJOVT MAN SKAL ALTID HAVE DET SJOVT, NÅR MAN SKAL LÆRE. DET ER SJOVT AT LÆRE OG HYGGE SIG ET DEJLIGT STED.



Det skal være sjovt og hyggeligt Man keder sig i et dårligt klasselokale og man skal have det sjovt. Det er sundt og det styrker hjernen og hjertet .

DRØMME OG HILSNER FRA 4.A I PANDRUP