Matrix for ideevaluering Ideevaluering ud fra en matrix i form af to akser med forskellige faktorer kan reelt udvides og tilpasses i det uendelige ud fra.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
3 Interne forhold Oversigt Muligheds- og trusselsmatrix TOWS-matrix
Advertisements

Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af emne 2.
Bilag 3 · Bekendtgørelse om fiskeres hviletid Bekendtgørelse om fiskeres hviletid 1) I medfør af § 4, stk. 3, § 57 og § 70 i sømandsloven, jf. lovbekendtgørelse.
Afstemning Udvælgelse af ideer til videre arbejde
Perspektivgeometri.
8 Segmentering og målgruppevalg
Anerkendende APV.
Statistik og sandsynlighed
Praksis Matrix Evalueringsundersøgelse
Erhvervsskolen Nordsjælland Milnersvej Hillerød telefon Skæring mellem to linier i rummet.
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af tema 1.
Konference om styring af specialundervisning og inklusion, 4. oktober 2010.
Indledning: Det tidsmæssige perspektiv Tid t0t0 t1t1 t2t2 t3t3 Det grundlæggende problem: Beløbene er ikke ensbenævnte, da de finder sted på forskellige.
Struktur og processer I alle studier af innovationssucceser og fiaskoer er det konstateret, at de største årsager til manglende succes er: 1.Manglende.
Areal og bestemt integral
Den Kreative arbejdsform
Kapitel 15 VÆKST OG/ELLER BÆREDYGTIG UDVIKLING ? – målkonflikt i den økonomiske politik?
IT workshop 30. september 2004 Beslutningsgrundlag for IT-omlægninger Beslutningsgrundlag for IT-omlægninger Et par tommelfinger regler.
Struktur og processer Faseopdelt innovationsproces.
Den Regionale LEAN Enhed
Først findes diskriminanten D = b2 - 4ac (se denne)
DPS årsmøde 2013 Om mellemområdet mellem den psykoterapeutiske træning og den øvrige læring i den psykiatriske speciallægeuddannelse Hanne Stubbe Teglbjærg.
VVM redegørelsen - hvordan arbejder vi for en højere kvalitet? GRUPPEOPGAVE 2: HVORDAN KAN KVALITETEN ØGES? Miljøvurderingsdag
Ventetid Definition: Ventetid er tiden mellem to hændelser. Oplevelsen af ventetid er afhængig af tid og rum. Faktorer som location, tid til rådighed,
KL UNGESPOT 22. SEPTEMBER 2010 N ÅR DE UNGE FALDER MELLEM TO STOLE FORSKNINGSLEDER BO ERTMANN.
CMS I ELGPN og på nordisk
Ledelse af frivillige Økumenisk efterårsmøde – 5. november 2011.
XX-afd Feedback i den lægelige videreuddannelse. Oversigt Hvad er 360°’s feedback Metoden –elektronisk model –papirmodel Spørgsmål og kommentarer.
Menneske og maskine Medier og Kommunikation, F2005.
Information til respondenter Feedback i den lægelige videreuddannelse.
(1) Patientstrategien Fokus på kommunikation og information (LUP) Implementere den danske kvalitetsmodel Optimere ”Hjertepakke-forløbene” Fysisk træning.
Rentesregning: Forudsætninger:
Briding the Gaps Between Developers and Users v. Grudin Indledning Faktorer som kan påvirke bruger involvering Kontrakt udvikling Produkt udvikling Intern.
8 Segmentering og målgruppevalg
16 Marketingmix Oversigt
Reduceret jordbearbejdning
Systematisk problemløsning i kriminalitetsbekæmpende funktioner
Kvantitative metoder 2: Den multiple regressionsmodel1 Kvantitative metoder 2 Den multiple regressionsmodel 26. februar 2007.
RUMLIGT KOORDINATSYSTEM
Økonometri 1: F41 Økonometri 1 Den multiple regressionsmodel 18. september 2006.
Økonometri 1: Den multiple regressionsmodel1 Økonometri 1 Den multiple regressionsmodel 15. februar 2006.
 Language and Gesture  Peter  Nikolaj  Stemme og Krop  Lasse  Joakim.
Økonometri 1: Den multiple regressionsmodel1 Økonometri 1 Den multiple regressionsmodel 17. september 2004.
Søskende til børn med AD/HD
Natur-og Vildtpleje.
Fungicidresistens - status Lise Nistrup Jørgensen Danmarks JordbrugsForskning.
Efterskolernes mini-uddannelse i undervisning i dansk som andetsprog - En introduktion til fagområdet Tirsdag d. 3. december 2013 v/ Pædagogisk konsulent.
Gap! Forskelligt syn på sagsbehandlingen Andreas Jull Sørensen, sekretariatschef Det Centrale Handicapråd.
Karsten Seeberg, Jyske Bank Afdelingsdirektør – HR Hjemsted Jyske Bank –4.300 ansatte heraf de i Hjemstedet og datterselskaber IT medarbejdere udgør.
Juridisk Forening, 28. november 2011 Dias 1 Korruptionsproblemets årsager og konsekvenser – internationalt og nationalt Morten Broberg Det Juridiske Fakultet.
Tværfagligt samarbejde Oplæg: Søren Thygesen socialrådgiver – faglig konsulent Holbæk Kommune Kompetencecentret - Jobservice.
Rejsen for gæsteplejen i dagplejen i Brøndby Kommune Maximalt 3 indskrevne børn frem til 2005 og småbørnsnormering Gæsteplejeenheder frem til 2005 og under.
Tilfredshedsundersøgelse 2012 Professionshøjskolen Metropol - Professionshøjskoler samlet Professionshøjskolen Metropol Svarprocent: 42% (3824/9031)
At tænke i spørgsmål At tænke i spørgsmål er et system af værktøjer til at transformere tænkning, handling og resultater gennem en dygtig anvendelse af.
TEMA 4 Inspiration & Feedback: Idéen ud i virkeligheden
Afsluttende opgave ”Digitalisering”

Den multiple regressionsmodel 21. september 2005
Ligebehandling: principper og begreber
Definition på et koncept
IDEBESKRIVELSE ❶ STYRKER ❷ SVAGHEDER ❺ FORDELE IDEBESKRIVELSE DATO
32. Styring af kapacitet og andre knappe resurser
Fælleskommunale arkitekturmål 2018
AFFALDS-SORTERING PÅ OPERATIONSGANGEN
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Sitecore 7.0 – “Elbrus” Agenda Historie Sitecore 7 DEMO
Hvad er en risikovurdering?
Kulturproces step 1 Før måling Efter måling
Fælleskommunale arkitekturmål 2018
Værktøj: Interessentanalyse
Præsentationens transcript:

Matrix for ideevaluering Ideevaluering ud fra en matrix i form af to akser med forskellige faktorer kan reelt udvides og tilpasses i det uendelige ud fra de definitioner af akserne, som den enkelte virksomhed prioritere i den pågældende situation

1.Matrix for ideevaluering Udbytte><Risiko Lav risiko Høj risiko Lavt udbytte Højt udbytte Debatter ideerne og indsæt hver enkelt ide i det relevante felt. Vælg efterfølgende de bedste ideer til videre bearbejdning

2.Matrix for ideevaluering Udbytte><Hastighed til markedet Lav hastighed til markedet Høj hastighed til markedet Lavt udbytte Højt udbytte Debatter ideerne og indsæt hver enkelt i det relevante felt. Vælg efterfølgende de bedste ideer til videre bearbejdning

3. Matrix for ideevaluering Udbytte><Ressourceforbrug Lavt ressource- Forbrug (tid, penge) Høj ressource- Forbrug (tid, penge) Lavt udbytte Højt udbytte Debatter ideerne og indsæt hver enkelt i det relevante felt. Vælg efterfølgende de bedste ideer til videre bearbejdning