… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
Advertisements

CBS’ Uddannelser Kvalitetsseminar 7. marts Formål med kvalitetsseminaret •Kvalitetsudvikling af uddannelser –Inspiration til fortsat udvikling.
Velkommen edgemo summit CPH maj 2014.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community (SBSC) Udnytter du alle salgsmulighederne når du er ude og hos din kunde Thomas Sørensen.
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
1 Beboerinformation BL: Budskaber og målgrupper Paul R. Metelmann.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
ProfIT - fordi IT handler om penge. profIT Mere professionel anvendelse af IT hos virksomheder der:  Ikke udnytter eksisterende indkøbte IT løsninger.
EU GRANTS ADVISOR DENMARK Et nyt tilbud til SBSC partnere Samarbejde mellem Microsoft, Niels Brock og Markman om salg- og marketingmedarbejdere til SBSC.
Den glade CEO og iværksætter!
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business Marketing
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Arbejdsglæde som ledelsesredskab, Fredensborg Kommune
Resource Central Microsoft Outlook® booking løsning
26.3 Variable omkostninger
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
Velkommen Lars Johansson ProjectForce. Program: Lidt omkring Athena IT-Group A/S Introduktion til ProjectForce – Microsoft Sharepoint Lidt teori omkring.
Intro september 2008 Vind eller forsvind - den nye globale virkelighed - introduktion John Klindt, adm. dir. Micotron A/S 1.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
1 Introaften i DN-SAK. 2 Program Velkomst og introduktion Om DN Om DN-SAK Om jer Mad Lidt mere om ture og andet ekstra.
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Rebekka Musaeus - Projektkoordinator - SBSC.
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
Dorrit Overgaard - Gitte Casparij - Torben Marcussen
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Kampagner Forår 2006 v/ Dorrit Overgaard, Marketing Manager
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Digital Post – kommunikationen til borgerne 9. september 2013.
Office Systemet – muligheder for Partnere Thomas Schnegelsberg, Divisionschef Lone Lyth, Office Produktchef Jesper Osgaard, Teknisk Specialist.
Digital Post – kommunikationen til borgerne
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Salgs- og marketingkampagner for Small Business Specialist Gitte Casparij December 14, 2014.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
MBS Marketing aktiviteter FY07 Partner Forum session Dorrit Overgaard Small Business Marketing Small Business Community Days, september 2006.
Skab vækst - Med Omniveta som din finansielle partner
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
TIL FREMTIDEN VELKOMMEN. FAKTA · der ikke kan diskuteres... Cashback og tilbud. Et produkt alle vil have. Kunden sparer 20-22%. Walmart, Bestbuy, SamsClub.
Microsoft Office System 21. Oktober 2003 Jesper Aaberg, Business Productivity Advisor Microsoft Danmark.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
Unlimited Mobility seminar august Hvordan vil vi støtte op om din forretning? Hvad forventer vi af dig? Hvad kan du forvente af os? Hvordan bliver.
Udviklingspartnere. Kortforsyningsbrugere Kunder Over 100 kommuner Samtlige amter Ca. 50 landinspektørfirmaer Miljøministeriet Vejdirektoratet (
En digital opslagstavle - ikke bare i din browser
Matchmaking konference 2010 Egenkapitalinvestering Ja og Nej 4/ Lars Krull.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
8. Virksomhedens indtjening
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Sikker og integreret infrastruktur Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Server 2003 kampagne “Få et 2-timers gratis serviceeftersyn” Dorrit Overgaard, Marketing Manager Informationsmøde,
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
Hold styr på nøgletallene i din virksomhed September 2013.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Sælgeren ud af busken – og ud i butikken
Funktioner og arbejdsdeling
Din virksomhed FIRMALOGO.
1. kontaktmøde Velkommen til Workshop om afkodning af jobopslag og telefonisk kontakt Hils på hinanden  Husk at bestille drikkevarer Præsentér dig.
Business Model Generation
Intranet & Portaler Tonny Rønnow Business Productivity Advisor
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Fakta om Spar Bonde Spar Bonde blev stiftet i 2001 af en række landmænd, der så behovet for en indkøbsklub. Spar Bonde drives af SLF, LMO, SAGRO og Centrovice.
Præsentationens transcript:

… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef

… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist Hvem er FLC Danmark? Fordele ved at være Small Business Specialist partner? Hvad og hvordan opnåede vi resultater?

… lidt bedre end de fleste Hvem er FLC Danmark? FLC blev etableret i 1990 Sælger infrastruktur / netværk til SMB 10 engagerede medarbejdere HP certificeret siden 1994 Omsætning mill.

… lidt bedre end de fleste Fordele ved at være SBSp Marketingmateriale Store og flotte seminarer Fakta og viden Partnerskab med Microsoft

… lidt bedre end de fleste Partnerens muligheder … Medarbejderne kan blive dygtigere Kunderne kan opleve større tilfredshed Partneren kan få nye kunder Partneren kan forøge omsætning og indtjening.

… lidt bedre end de fleste Hvad har vi opnået? Betydelig forøgelse af omsætningen. 300% 200% Exchange Ent. jan-apr 2004 jan-apr % 365% SB serverServer jan-apr 2004 jan-apr % Omsætning jan-apr 2004 jan-apr % 122% Office OEM (HP) Office OEM jan-apr 2004 jan-apr 2005

… lidt bedre end de fleste Hvad har vi opnået? Betydelig forøgelse af omsætningen.

… lidt bedre end de fleste Hvordan opnåede vi resultaterne? Fokus og intern opfølgning er vigtig! Eksempel herunder viser Outlook biograf arrangement Ved kampagnens start plan- lægger vi hele forløbet – herunder deadlines Start Der bestilles materiale og udarb. forslag til invitation til arrangementet. Invitation sendes 1 mdr. før deadline. 1 mdr. før deadline Opfølgning af udsendt invitation. Sker via telefonopkald 5-7 dage efter Der udarb. e-news med invitation til arrangementet 1-5 dage efter Der sendes bekræftelse til deltageren om tilmelding. Husk beløb for udeblivelse! v/ tilmelding Der udarb. nyt e-news, som sendes. Sidste chance for tilmelding! 5-10 dage før deadline Der sendes reminder til deltageren om seminaret. Sidste chance for afbud! 3-4 dage før deadline Seminaret afholdes. Deadline Der sendes takkebrev, med en tak fordi de kom. Det modtager de dagen efter de deltog. Samme dag som deadline Vi følger op via telefonen på om nogen er inter. i møde eller køb af produkter / løsninger. 5 dage efter deadline

… lidt bedre end de fleste Jeres muligheder … Fokuser på hvad kunderne vil have Udnyt muligheden til at skabe mersalg Opdag og tilbyd nye løsninger Holde øje med udviklingen og følg hele tiden op!

… lidt bedre end de fleste Spørgsmål ???