Ny kommunikationsstrategi – samlet platform • storytelling • håndværk & design • siden 1825 • magien • inspiration Fortæl en spændende historie i hver.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Sådan ser vores hjemmeside ud:
Advertisements

Der er et yndigt land …. Der er et yndigt land …
Readymades / genbrugskunst
Borgernes barrierer for brug af IT
Stærk funding er ikke én ting! §18 Lokale fonde Koncerter Bøtter Virksom- heder Loger Lokale netværk Appelsiner i turbanen Presseomtale Netværk.
Udviklingstendenser i dansk byggeri – kan vi inspireres fra udlandet?
Holmegaard en ny begyndelse.
Profitten øget med økologiske tryksager! Kim T. Rasmussen, direktør UniFlip A/S.
Appendix 2 i Peter Lynggaard Investering og finansiering
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
1. Åbenhed og gennemsigtighed 18 initiativer 3 ?
BESKYTTET MOBILITET: DEN GODE, DEN ONDE OG DEN GRUSOMME KILDE: TOSHIBA EUROPE GMBH.
› Synlighed skal altid baseres på Sct. Georgs Gildernes vedtagne mål: › At arbejde med personlig udvikling, støtte spejderarbejdet og medvirke til løsning.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Senior Senior Erhverv Thy-Mors - kan også blive en del af din fremtid.
International Linje.
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
NYHEDSBREV Årgang 10 Nummer 1, marts 2013 Praktiske forhold Tilmelding og betaling til middag. Deltagelse i middag koster 155,- kr. per person. Tilmelding.
Skab et design og sæt dit præg på EG Design trykmønster/foliodeko til alle glasdørene på 1. sal. DESIGNKONKURRENCE.
Velkommen til Generalforsamling i SAK 77 Tirsdag d Svømmecenter Nordvest.
Hvad så med kirkernes sociale ansvar? Konference og høring på Christiansborg d. 22. oktober 2013.
14. november 2005 Virum Rotary klub 2000 møde
Kommunikation / it.
Transport Transport  Morten, Johan og Mikkels undersøgelse:  Vi ville finde ud af, hvor mange der kører, cykler eller går i skole. Vi vil lave en film.
Doktor utomaten Georg beklager sig over smerter i sin hånd og fortæller sin ven, at han absolut må gå til læge, da han ikke kan holde det ud mere. „Hvorfor.
Juletræ…. Gæk gæk gæk kommunernes største udfordringer står med prikker.....
Målsætning med hjemmeside
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Indtægtsskabende aktiviteter. Hvad er vores afsæt? Vores hovedformål er at støtte de omkring danskere med sclerose og lette vilkårene for dem,
ERHVERVSRETTET VIDENSAMARBEJDE MÅL VÆKST GENNEM FORRETNINGSSAMARBEJDE BASERET PÅ VIDENSAMARBEJDE OG UDVIKLING REGION MIDTJYLLAND - SHANGHAI
ARCON SOLAR STORSKALA-SOLVARMEANLÆG 2013 Generalforsamling Mou Kraftvarme 5. marts 2013.
1 Webdesign - De første trin Grundliggende begreber Internettet (1969-): En fællesbetegnelse for netværk eller tjenester der benytter samme.
Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres.
Bedre service i turisterhvervene 31. Oktober 2013 Turismefremmedagen Hotel Vejlefjord.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Materiale fra Billeder fra
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Sjældne Diagnoser – Hvem er vi? Hvad laver vi?. Hvad og hvem er Sjældne Diagnoser? Mere end 25 år på bagen Fra netværk til organisation, fra 2012 med.
… og hvordan vil DIRA gøre alt det?? DIRA hi[15] koncept Med en massiv satsning på hi[15] agter DIRA at opnå: -Flere udstillere blandt DIRAs medlemmer.
Afsenderfokuseret branding Modtagerstyret branding
Æstetisk Kommunikation Keramiker og IT-studerende Vigdis Petersen
Mødregrupper i Roskilde kommune Ann Fonseca Jørgensen, Christoffer Arnberg og Mette Jørgensen.
Annoncefinansieret indstik - Baggrund for projektet: -Brande de sønderjyske virksomheder over for dansk erhvervsliv og politikere -Fortælle de positive.
Målgrupper og netværk Målet er at få børnene ud og få sat en dagsorden om børns brug af naturen. Målgruppen er de voksne, der tager børnene i hånden eller.
Online markedsføring Om hvordan virksomheder markedsføre sig via portaler og søgemaskiner Af: Magnus og Skafte.
Strategisk kompetenceudvikling - konteksten
1 Midtvejsevaluering af Nationalt Netværk af Skoletjenester.
DIRA Airlines ønsker alle en god rejse!!! Ændringer vil forekomme DIRA hi[15] koncept Eller gå ind på:
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
Vis hjælpelinjer som er en hjælp ved placering af billeder 1.Højre klik på den aktuelle side og vælg ’gitter og hjælpelinjer’ 2. Sæt kryds ved ’Vis’ tegnehjælpelinjer.
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Året rundt med blomster Fakta: Bogens 72 sider indeholder 2 blomsterideer til hver af årets måneder og 4 wellness gør- det-selv ideer med opskrifter. Bogen.
DRF SPOT DRF SPOT er Dansk Ride Forbunds online magasin, som henvender sig til klubber og ryttere. DRF SPOT giver spændende artikler fra klub, sport og.
Her kan ses et udklip af min forside – tænke med min forside var at man skulle kunne se et lille preview af den side man ville besøge og at forsiden skulle.
Hvem er så egentlig min næste?
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Dagens program Du skal lære at: finde dine introduktionsforløb
Hjertecafèer - tilbageblik
Manchet 40/ 50, 1. niveau Manchet 30/40, 2 niveau
Doktor utomaten.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Det produktive team Software kvalitet og kultur
Hvem skabte stjernerne 1
Ord skaber Da du kom hertil fra et underfuldt sted,
projekt:værktøjsdagen
Præsentationens transcript:

Ny kommunikationsstrategi – samlet platform • storytelling • håndværk & design • siden 1825 • magien • inspiration Fortæl en spændende historie i hver annonce… ikke blot irrelevant brødtekst. Få håndværket og det elegante til at gå op i en højere enhed. Mind folk om, at det er mennesker og ikke maskiner, der står bag det glas, de hælder deres vin op I, eller den vase, de sætter deres blomster i. Moderniser historien om Holmegaard. Magien i hele glasprocessen…den magi, som designeren og glaspuster er fælles om. Hvordan blev glasset, vasen eller skålen skabt? Hvad inspirerede designeren og vakte glaspusteren til dåd?

Resultater • Estimeret samlet omsætningsstigning på ca. 25% i 2006 • ca besøgende siden åbningen • ca besøgende på hjemmesiden hver måned – • ca tilmeldinger til Club Holmegaard siden åbningen – stiger hver dag

Næste skridt i Skoletjeneste - Mikrobryggeri - Chokoladefabrik - Bolchekogeri - Kähler Keramik Flere oplevelser baseret på samme værdier

holmegaard en ny begyndelse