Ny kommunikationsstrategi – samlet platform • storytelling • håndværk & design • siden 1825 • magien • inspiration Fortæl en spændende historie i hver annonce… ikke blot irrelevant brødtekst. Få håndværket og det elegante til at gå op i en højere enhed. Mind folk om, at det er mennesker og ikke maskiner, der står bag det glas, de hælder deres vin op I, eller den vase, de sætter deres blomster i. Moderniser historien om Holmegaard. Magien i hele glasprocessen…den magi, som designeren og glaspuster er fælles om. Hvordan blev glasset, vasen eller skålen skabt? Hvad inspirerede designeren og vakte glaspusteren til dåd?
Resultater • Estimeret samlet omsætningsstigning på ca. 25% i 2006 • ca besøgende siden åbningen • ca besøgende på hjemmesiden hver måned – • ca tilmeldinger til Club Holmegaard siden åbningen – stiger hver dag
Næste skridt i Skoletjeneste - Mikrobryggeri - Chokoladefabrik - Bolchekogeri - Kähler Keramik Flere oplevelser baseret på samme værdier
holmegaard en ny begyndelse