Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Bedre service i turisterhvervene 31. Oktober 2013 Turismefremmedagen Hotel Vejlefjord.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Bedre service i turisterhvervene 31. Oktober 2013 Turismefremmedagen Hotel Vejlefjord."— Præsentationens transcript:

1 Bedre service i turisterhvervene 31. Oktober 2013 Turismefremmedagen Hotel Vejlefjord

2 PLATFORM BRÆNDENDE

3 Er der noget VI har glemt?

4

5 3F Wonderful Copenhagen RUC Copenhagen Business Academy 3F Wonderful Copenhagen RUC Copenhagen Business Academy OPLÆG TIL EN SERVICEREVOLUTION & & HORESTA DANSK

6 .  Ejerskab over værtskabet  Mobilisere virkelyst og initiativ  Skabe ambassadører blandt borgere og besøgende  Værdi gennem flere besøgende og genbesøg  Bidrage til rebranding og pr-historier Målsætningerne

7 http://vimeo.com/44370072

8 . De kreative kræfter

9 . http://vimeo.com/41693382 First Hotel Skt. Petri – events

10 Erfaringer fra pilotprojektet 2012  Værdi sidder fast hos personalet  Øget upsale (kr. 200.000 i den første måned efter kursus og events)  Netpromoter: markant forbedring  Personalet ønsker at være en del af noget større

11 Southwest Airlines Flight Attendant Rap

12 Bedre service

13 Mere buzz

14 Volkswagen

15 3 niveauer PROJEKTDESIGN Serviceanalyse & kortlægning 1.Opmærksomhedskampagne og kommunikation 2.Serviceinnovation & Konceptudvikling 3.Opkvalificering / serviceuddannnelser

16 1.Tilvejebringe et videngrundlag for hovedprojektet 2.Identificere cases og udvikle metoder, som kan inspirere en dansk servicerevolution 3.Eksperimentere/innovere nye servicekoncepter, kampagner og opkvalificeringstiltag, som kan udrulles i hovedprojektet. = Mærkbart og varigt løft i Danmarks service og værtskab! 1.Tilvejebringe et videngrundlag for hovedprojektet 2.Identificere cases og udvikle metoder, som kan inspirere en dansk servicerevolution 3.Eksperimentere/innovere nye servicekoncepter, kampagner og opkvalificeringstiltag, som kan udrulles i hovedprojektet. = Mærkbart og varigt løft i Danmarks service og værtskab! PROJEKTDESIGN

17 Vi tror på det!.....Gør I???

18


Download ppt "Bedre service i turisterhvervene 31. Oktober 2013 Turismefremmedagen Hotel Vejlefjord."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google