Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afThorvald Iversen Redigeret for ca. et år siden
1
Bedre service i turisterhvervene 31. Oktober 2013 Turismefremmedagen Hotel Vejlefjord
2
PLATFORM BRÆNDENDE
3
Er der noget VI har glemt?
5
3F Wonderful Copenhagen RUC Copenhagen Business Academy 3F Wonderful Copenhagen RUC Copenhagen Business Academy OPLÆG TIL EN SERVICEREVOLUTION & & HORESTA DANSK
6
. Ejerskab over værtskabet Mobilisere virkelyst og initiativ Skabe ambassadører blandt borgere og besøgende Værdi gennem flere besøgende og genbesøg Bidrage til rebranding og pr-historier Målsætningerne
7
http://vimeo.com/44370072
8
. De kreative kræfter
9
. http://vimeo.com/41693382 First Hotel Skt. Petri – events
10
Erfaringer fra pilotprojektet 2012 Værdi sidder fast hos personalet Øget upsale (kr. 200.000 i den første måned efter kursus og events) Netpromoter: markant forbedring Personalet ønsker at være en del af noget større
11
Southwest Airlines Flight Attendant Rap
12
Bedre service
13
Mere buzz
14
Volkswagen
15
3 niveauer PROJEKTDESIGN Serviceanalyse & kortlægning 1.Opmærksomhedskampagne og kommunikation 2.Serviceinnovation & Konceptudvikling 3.Opkvalificering / serviceuddannnelser
16
1.Tilvejebringe et videngrundlag for hovedprojektet 2.Identificere cases og udvikle metoder, som kan inspirere en dansk servicerevolution 3.Eksperimentere/innovere nye servicekoncepter, kampagner og opkvalificeringstiltag, som kan udrulles i hovedprojektet. = Mærkbart og varigt løft i Danmarks service og værtskab! 1.Tilvejebringe et videngrundlag for hovedprojektet 2.Identificere cases og udvikle metoder, som kan inspirere en dansk servicerevolution 3.Eksperimentere/innovere nye servicekoncepter, kampagner og opkvalificeringstiltag, som kan udrulles i hovedprojektet. = Mærkbart og varigt løft i Danmarks service og værtskab! PROJEKTDESIGN
17
Vi tror på det!.....Gør I???
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.