Generalforsamling 2013 Den 28. maj 2013 i Symbion.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Generalforsamling den 18. marts Valg af dirigent. Bestyrelsen foreslår ”Aage Larsen ”
Advertisements

Hvalpsund Kraftvarmeværk A.M.B.A
LAG Struer Generalforsamling 29. april Program •Afholdelse af årlig generalforsamling •Afholdelse af ekstraordinær generalforsamling.
Årsmøde 2013 i NORDFYN. Scleroseforeningens lokalafdeling NORDFYN.
Velkommen til den årlige generalforsamling 16. april 2009.
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2008 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
LAG Silkeborg Generalforsamling 28. april Generalforsamling, 28. april 2009 Dagsorden •Valg af dirigent •Forelæggelse af bestyrelsens.
Forest Stewardship Council FSC Danmark ® FSC, A.C. All rights reserved FSC-SECR-0104 Presentation June 24, 2014 · 1 HVORFOR FSC? Generalforsamling 2011.
Side 1 Generalforsamling Grenaa & Anholt Vandforsyning 25. marts 2010.
Velkommen til Generalforsamling
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2014
Indhold: Driftstatus. Generalforsamling. Kontingent.
Referat for generalforsamling i Grundejerforeningen Hybenhaven
Frivillighed i Billund Kommune nu og i fremtiden
NYHEDSBREV Årgang 10 Nummer 1, marts 2013 Praktiske forhold Tilmelding og betaling til middag. Deltagelse i middag koster 155,- kr. per person. Tilmelding.
GF & Brødeskovparken Velkommen Generalforsamling 2009.
GF Brødeskovparken Generalforsamling 2010 Brødeskovparken 18. marts 2010.
GF Brødeskovparken Generalforsamling 2011 Brødeskovparken 10. marts 2011.
ORDINÆR GENERALFORSAMLING Dagsorden 1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere.
IndustriFarmaceutForeningen
Velkommen til Generalforsamling i SAK 77 Tirsdag d Svømmecenter Nordvest.
Februar 2007 GENERALFORSAMLING 2007 side 1 af 4 Vi har igen i år fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år.
Se værker til udlodning
Februar 2008 GENERALFORSAMLING 2008 side 1 af 4 Vi har hermed fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år fremlægger.
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2009 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
Stiftende Generalforsamlink på Ry Park Hotel den 20/
Puljerådsmøde - Oliebranchens Miljøpulje marts 2011 Miljøpuljerådsmøde 25. marts 2011 Oliebranchens Miljøpulje 1.
NYHEDSBREV Årgang 8 Nummer 1, marts 2011 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,,
Passivhus Nordvest Generalforsamling 28. september 2011.
Godkendelse af dagsorden Formandens beretning
Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om.
Lederne Midt-Vest Velkommen! Ordinær generalforsamling Torsdag den 11. marts 2010, kl Lederne Midt-Vest Skarrildhus Sdr.Ommevej Kibæk.
Generalforsamling 2013 Karlstrup vandværk af 1959 A.m.b.A.
Indtægter RegnskabBudget 1120 Kontingent og gebyrer IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer
Indtægter RegnskabBudget 1120 Kontingent 698, IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer Indtægter.
8. maj Folkeskolens nationale tests Karl-Åge Andreasen 2.
Velkommen til generalforsamling i I/S Veksø Vandværk
Globaliseringsredegørelsen 24.mar. 14 Figurer fra Danmark tiltrækker for få udenlandske investeringer i Sådan ligger landet
Ekstraordinær Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent (Mikael) 2.Orientering om Fonden ”Den selvejende.
Dagsorden · Valg af dirigent · Beretning v. formanden · Regnskab v. kassereren · Budget og fastsættelse af kontingent · Indkomne forslag · Valg til bestyrelse.
Grundejerforeningen Stangkjær
Grupperådsmøde 2015 Rødovrespejderne
Grunde til at jeg elsker dig
Velkommen til Vandrådet i Favrskovs Generalforsamling 2012 Lyngå d. 12/ A.Vi starter med spisning ! B.Christian Chr. Fra PC brødboring fortæller.
NYHEDSBREV Årgang 6, Nummer 1, marts 2009 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,
NYHEDSBREV Årgang 7 Nummer 1, marts 2010 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,,
10.mar. 15 Udvikling i løn, priser og konkurrenceevne Dansk Industri.
Indtægter RegnskabBudget 1120 Kontingent og gebyrer IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer
Indtægter RegnskabBudget 1120 Kontingent og gebyrer IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer
Generalforsamling Budget for 2006 Konto oversigtBudget 2006 Porto3500 Bestyrelsesmøder1200 Generalforsamling4500 Kopier3000 Telefon formand1200.
GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg.
Generalforsamling Valg af dirigent 2. Valg af referent 3. Bestyrelsens beretning v/Bjarne Ø. Olesen 4. Aflæggelse af regnskab v/kasserer Johan.
Velkommen til generalforsamling i Haderslev Fodbold Klub.
Grundejerforeningen N. P. Danmarksvej og Birkevænget Velkommen til ekstraordinær generalforsamling mandag d. 14 marts 2016 Kl Valg af dirigent.
Hedensted Fjernvarme Velkommen til generalforsamling Onsdag den 11. juni 2014 på Hedensted Sognegård.
GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg.
Københavns Kogræsserlaug
Generalforsamling 13. Marts 2017.
IFF GENERALFORSAMLING 16. maj 2017
FLAG Nord. FLAG Nord Generalforsamling 22. marts 2016.
Regnskab 2016/2017.
GGK-MS Generalforsamling 2017
Generalforsamling 2016.
Velkommen til generalforsamling 2. marts 2018 !
Velkommen til generalforsamling 2018 ved Sønderholm Varmeværk
Generalforsamling 2019 Rødovrespejderne
Afdelingsmøde den Der kan ikke træffes beslutninger under eventuelt! 1
Repræsentantskabsmøde
Præsentationens transcript:

Generalforsamling 2013 Den 28. maj 2013 i Symbion

Dagsorden 1 1.Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg af bestyrelse 6.Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent 7.Eventuelt

Formandens beretning 2

• Det har vist sig vanskeligt at få medlemmer til styregr. • Vi har i stedet forsøgt at oprette ERFA gr. • Vi har bedt medlemmerne om at komme med arrangement ideer • Karen Ginsbury arrangementerne tiltrækker nye medlemmer • Vi har for 2 år afholdt en velbesøgt nytårskur • Vi har fortsat Ole Therny som skribent til IFF nyt • Benedicte og Susie står for IFF nyt • Ny hjemmeside er under udarbejdelse og forventes implementeret i 2013 Status for IFF, 2012/2013 3

• Benedicte er leder af sekretariatet • Regnskabet varetages af Gitte Nielsen. • Benedicte sørger stadigvæk for medlemskontakten, samt alt det praktiske på arrangementsdelen. Sekretariatsfunktion i årets løb 4

• 10 bestyrelsesmøder • 1 generalforsamling • 13 arrangementer Bestyrelsens arbejde 5

Arrangementer i alt1314 Deltagere i alt Medlemsarrangementer, 1 6

ArrangementDeltagere Sundhedsstyr. Arbejde med ulovlig forhandling af ikke godkendte lægemidler Generalforsamling Brændevin aflyst Cloud computing in GxP miljø GAMP Lakridssmagning Nye lægemiddelformer Root Cause Analyses69 Medlemsarrangementer, 2 7

ArrangementDeltagere Root Cause Analyses Root Cause Analyses Nytårskur Social Ansvarlighed Info Tech, & Computerised Systems Info Tech, & Computerised Systems46 Medlemsarrangementer, 3 8

783 medlemmer 761 medlemmer Medlemstal for

Godkendelse af regnskab 2012/2013

RegnskabBudget 1120 Kontingent698, IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer4.000 Indtægter i alt Indtægter 10

RegnskabBudget Løn-udgifter Kontorleje Porto,kontormat. Telefon, IP Hjemmeside og IT, Web Repræsentation Forsikringer Regnskabsassistance Revisorbistand Andre omkostninger (gebyrer mm.) Administration i alt Udgifter, administration 11

RegnskabBudget 2210 Bestyrelsen Styregruppe-møder00 Bestyrelsen + styregrupperne Lokaleleje t/medlemsakt Fortæring t/medlemsakt Andre udgifter t/medlemsakt Medlemsaktiviteter i alt Udgifter, bestyrelsen, styregrupperne og medlemsaktiviteterne 12

RegnskabBudget 2410 Honorar for artikler Opsætning af IFF og tryk Porto for IFF-nyt Andre udgifter ved IFF-nyt00 IFF nyt i alt Udgifter IFF-Nyt 13

RegnskabBudget 3110 Rentindtægter Kursgevinster Kursregulering00 Finansielle poster i alt Afskrivninger driftsmidler (pc mv.)00 Afskrivninger i alt00 Renter, kursregulering og afskrivninger 14

RegnskabBudget Indtægter Administration Bestyrelsen + styregrupper Medlemsakt IFF-nyt EIPG00 Udgifter i alt Finansielle indtægter Afskrivninger00 Årets resultat Drift – i alt 15

AktiverSaldo Bank Jysk Invest Korte obligationer Jysk invest pengeplejekonto Depositum Symbion-kontor Tilgodehavende debitorer Aktiver i alt Passiver 8112 Mellemregning med Symbion Kapitalkonto – primo Året resultat Kapitalkonto – ultimo Skyldige omkostninger Passiver i alt Balance pr. 31/

Erhvervsmæssige indtægter0 IFF-nyt abonnement0 IFF-nyt annoncer0 Erhvervsmæssige udgifter0 IFF-nyt i alt0 Administration (skøn)0 Skattepligtig indkomst0 Underskud tidligere år Underskud til brug næste år Skattepligtig indkomst 17

• Valg af bestyrelsesformand for en periode af 2 år • 1 bestyrelsesmedlemmer for en periode af 2 år • 1 bestyrelsesmedlemmer for en periode af 1 år • 2 suppleanter for en periode af 1 år • Revisor og revisorsuppleant for en periode af 1 år Valg af bestyrelse 18

•Bestyrelsesformand Marianne SchwarzGenopstiller ikke • Bestyrelsesmedlem Tina KjøllerOpstiller til formandsposten •Bestyrelsesmedlem og kasserer Jacob EkstrømGenopstiller •Bestyrelsesmedlem Gitte Hassan Genopstiller Bestyrelsesmedlem Per GrønlundOpstiller (valgt for et år) Suppleanter •Susanne Devantié HansenGenopstiller Christina Guldberg Genopstiller Revisorer •ReviPoint A/S statsautoriseret revisionsselskab Genopstiller Inger Drengsgaard Intern revisorOpstiller Birgitte Espersen fra SSI Intern revisorsuppleantGenopstiller Kandidaterne er 19

Fremlæggelse af budget og fastlæggelse af kontingent

Kontingentet fastholdes på kr. 975 Kontingent

Budget

Regnskab RegnskabBudget 1120 Kontingent698, Arrangementer IFF-nyt annoncer Indtægter i alt Indtægter budget 2013/

RegnskabBudget Løn-udgifter Kontorleje Porto,kontormat. Telefon, IP Hjemmeside og IT, Web Repræsentation Forsikringer Regnskabsassistance Revisorbistand Andre omkostninger (gebyrer mm.) Administration i alt Udgifter, administration 22

RegnskabBudget 2210 Bestyrelsen Styregruppe-møder0 Bestyrelsen + styregrupperne Lokaleleje t/medlemsakt Fortæring t/medlemsakt Andre udgifter t/medlemsakt Medlemsaktiviteter i alt Udgifter, bestyrelsen, styregrupperne og medlemsaktiviteter 23

RegnskabBudget 2410 Honorar for artikler Opsætning af IFF og tryk Porto for IFF-nyt Andre udgifter ved IFF-nyt0 IFF nyt i alt Udgifter IFF-Nyt 24

Regn. 2012/13Budget 2013/14 Indtægter Finansielle indtægter 2012/ Udgifter Forventet resultat Budget

Eventuelt