Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Præsentation af materialer på personalemøde
Advertisements

Det Internationale Område Studieområde 3/
Evalueringskriterier for artikel
InformationsTeknologi
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Roskilde Gymnasium Grøn skole Planer for året. • Genbrugsdage – – glemt tøj?? – lommeregnere/pc’er/mobiler??? • Kortlægning af energi- og vandforbrug.
BUDSKABER TIL FORÆLDRE:
+ Danskkursus Storutjarnarskolí November 2011 ”Dansk ud af bogen” Hvordan kan vi supplere undervisningen med IT og (ikke goggle.com)
Præsentation af Esperanto projekt d Maria Bruun, Maria Medard, Frederik, Rasmus, Stina HA(kom) CBS 2004 Maria B Maria M Frederik Rasmus Stina.
BUS Skanderborg – kursus i PR 2. juni 2010 PR Generelt Palle Andersen, FDF Galten.
Dialogmøde d. 9. dec. •Velkomst •Præsentation af Skive Kommunes deltagere: –Hanne Greisen, Kultur og Markedsføring –Laila G. Jensen, Indkøb –Katrine Hovaldt.
Online annoncer og bannerreklamer
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
Dagens program  Præsentation af os  Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.)  Øvelse:
Kampagne angående e -learning. Målgruppe Målgruppe: Moderne fællesskabs-orienterede segment Særlige/interessante kendetegn : Børn i småskole alderen Politisk.
Øvelsestime 7 Introduktion til Medier og Kommunikation //
ALMEN STUDIEFORBEREDELSE AT Hvad er det nu AT er? AT er et samarbejde mellem fag inden for og på tværs af gymnasiets tre faglige hovedområder:
Gruppestruktur i AM Organisering af grupper Efter møde 12. juni 2006 og efterfølgende beslutning ved forskningschef.
Kpartner på AU.
Praktisk om opgave og oplæg
Vores projekt. opstarten Opstarten af projektet. Starten af vores kasse. Der skal testet i denne kasse.
Synopsis VIP3/2012.
Bedre udbytte af it i skolen Et seminar til skoleudvikling Marianne Hornskov og Sanya Pedersen Danmarks Evalueringsinstitut.
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
Formidlingsdelen Formidling og metode.
Kommunikationsnetværk 9. September 2009 / Spejdercenter Holmen.
Præsentation af materialer på personalemøde
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Case-opgave på HG2 uge 41,  I skal lave en slags avis til nettet – ikke nødvendigvis en avis som BT eller Politiken … det kan godt være en slags.
Esperanto Kampagnen Der Øger Kendskabet Hos De Unge.
Esports af Joakim Dan og Artur
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
EN VERDEN AF MULIGHEDER - TØR DU GRIBE DEM Hold 1VRA – Gruppe 4 Linda Jensen Marius Ferstad Martin William Frederiksen Camilla Oppenhejm Sophie Løhde Jacobsen.
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie. Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas.
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Program Erfagruppen d. 2. februar Velkommen og introduktion til ”moodygrafen” Forbrugerstyrelsen tegner deres ”moodygraf” Interview.
Implementering af retningslinje på Hospice Sydfyn Håndtering af obstipation Givetvis har mange her til stede en forestilling om, hvad et.
Klar til barn Et tilbud til kommende fædre og mødre.
Studiestartsprojekt Projektet Emne: Studenterlivet ved SDU Slagelse – I skal undersøge, hvordan forskellige parter (universitetet, medierne, kommunen,
Nytænkning af vagtbegrebet II – 4. møde Gentofte Hovedbibliotek Den 11. december 2013.
Undervisningscent eret Log out Om produktet Undervisningsmateriale Hjemmeside (valgt medie) Plakat til hjemmeside Amalie R. Pedersen Andreas L. Vishart.
Creative Business Cup. Hvorfor en konkurrence? Flere succesfulde iværksættere fra de kreative erhverv.
Fagligt selskab i fremtiden Oktober e Afrunding af seminar: Tak til alle oplægsholdere, der har beriget os med deres perspektiver på temaet – I.
Healthy Clubbing Af Niklas, Caroline, Mathilde & Gine.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Målgrupper og netværk Målet er at få børnene ud og få sat en dagsorden om børns brug af naturen. Målgruppen er de voksne, der tager børnene i hånden eller.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Øvelse 1: First Impressions
Design Design afsnittets formål Design – indhold Kvalitetsmål Teknisk platform Arkitektur Struktur Klasser.
Odense Street House Susanne Finseth, Thomas Quist Larsen, Maja Sofie Eliasen, Janne Weller & Bettina Petersen.
Af Christine Tindahl -kommunikation SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
Øvelsestimer (opgave 8) v/Morten Davidsen Læser til daglig cand.merc.(dat.) på CBS.
Alexander, Lasse og Martin
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
+ Hjemmesider Kommunikation Opbygning Sprog. + Kommunikation på hjemmesider.
Kommunikation og sammenhængskraft i MED-systemet Få jeres budskaber ud.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Hvorfor er plastgenanvendelse så vigtig?
Sprøjtefri Have.
Studerendes Employability i det virkelige arbejdsliv
Portfolio Anders, 7.B.
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Studieretningsprojektet!
Virksomhedssamarbejde
Program formiddag Klokken Projekt/emne Foredragsholder(e)
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
Tanja Louise Weis, Erhvervsstyrelsen
Præsentationens transcript:

Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen Jakob Wagner Holm Line Mathilde Bjerring Line Kapella Idziak Louise Krarup Hansen Michael Vilsfort

Agenda: Hvad er Esperanto? Opmærksomhed Forståelse Interesse

Hvad er Esperanto? Problemstilling Målgruppe

Forståelse og opmærksomhed: Pressemeddelelse At rejse – at tale + = T’n’T Plakat Medievalg – hvorfor en plakat?

Plakaten

Plakaten: Layout Formalia Stjernen Farvevalg Stemningsbilleder Effekt ved layout Opsætning: A1 + hvidt felt i bunden

Interesse: Receptionsanalyse: Analyse af interview Plakat Budskab T’n’T Medievalg Konklusion Godt koncept Interessant sprog, men ikke relevant Forslag Mere synlighed i medierne

Afrunding: Vores konklusion Forbedringsforslag Mere info på opslag Pænere layout på opslag Mere præsentabel hjemmeside

Spørgsmål ???

For mere information kontakt anca04ai@student.cbs.dk © Vestholdet

Tak til: Jacob Jørgensen for vedholdenhed under projektforløbet. NN og NN fra Frederiksberg Gymnasium for Jeres tid og tips under receptionsanalysen. Esperantoforeningen for stor inspiration til en velskrevet opgave. Lærer NN og klasse xx på Frederiksberg Studenterkursus for tid og interesse under målgruppeundersøgelsen.