Velkommen til årsmøde / generalforsamling

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Digitalpost Facility Management 2013
Advertisements

Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Årsmøder 2014.
Overskrift.
Erfaringer med frasalget af SES’ Driftsafdelinger v/Driftschef Erik Als.
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Gruppe 4. En kunde henvender sig i butikken for at købe en vare. Ekspedienten scanner varen og modtager betaling. Systemet fjerner varen fra lageret og.
Dansk Supermarked IT-afdelingen: Jens Christensen
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Regnskab og budget  Ved Keld Nomanni. Regnskab Regnskab.
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Coop Bank.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Hvad bruger vi mobilen til nu? Hvad kommer vi til at bruge den til i ”morgen” / Martin Lausten.
Folkeskolereformen – Hvordan udnytter I mulighederne?
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Business to Business På den JYSKe måde…...
- sammen med glade mennesker
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Danmark i 1. Verdenskrig Oplysningskampagne. Nærhed og danskernes deltagelse Medie: Plakater/kampagner på opholdspladser for offentligtransport Kampagnen:
Cross Channel - Tidens største trend.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. OPLÆG TIL GÆSTEUNDERVISNING 2016 LØN, LÅN OG OPSPARING (Til arbejdshæftet.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Velkommen Som medlem er du medejer. Coop i medierne 2015 har været et fantastisk år for Coop, hvis man måler i presseomtale, fx: Coop satser milliarder.
Kapitel 30 Debitor-, kreditor- og lagermodul. Kap. 30: Debitor-, kreditor- og lagermodul Økonomistyringssystemer FordeleUlemper Indtastning af bilag er.
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
It hjemme og i butikken. Gør det selv Oprette sig som bruger, og gå i gang. Print eller send tegning. Tegningen gemmes på hovedkontorets server, hvor.
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinansierende LK’er Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinancierende Lokalkomiteer.
Betaler en professionel bestyrelse sig ?. Professionel bestyrelse og ejerskifte… Mindre pres på virksomhedens daglige ledelse En rigtig pris Mindre bøvl.
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Kapitel 30 Debitor-, kreditor- og lagermodul.
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Supply Chain management SCM
Vil du have mere indflydelse på dit barns hverdag?
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Idegrundlag og målsætninger
Vil du have mere indflydelse på dit barns hverdag?
Customer relationship management CRM
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet
Fremtidens Forening Dialogseminar lørdag d. 8. oktober 2016
Bestyrelsens beretning
Bestilling og ordrebekræftelse
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
BADMINTON Netværksmøde foråret
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Præsentationens transcript:

Velkommen til årsmøde / generalforsamling ”butik”

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned) Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Begivenheder i vores butik 2018 Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Kundemeterundersøgelse 2018 Fra egen butik – indsæt resultater for egen butik

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Status fra Coop Vi vil relancere madagendaen… Og sætte turbo på udviklingen af den danske madkultur…

Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Status fra Coop Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Coop One

Vi vil udnytte vores digitale platforme… Status fra Coop Vi vil udnytte vores digitale platforme…

Status fra Coop Vi udruller Scan & betal i vores butikker, så kunderne selv kan scanne varerne, og betale uden at skulle have varerne på båndet… Hvorfor? Det er hurtigt og nemt Man kan pakke varerne direkte i poser mens man handler Man har altid overblik over hvad man har købt for Man kan altid se prisen på varen Man kan betale uden kort – alt foregår på egen telefon Man har altid bonen i nærheden

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Udsnit af kædens fokuspunkter 2019 Den digitale rejse 365 dages kundemøde (ny 50 dages plan) Lederuddannelse 14 dages tilbudsavis