Velkommen til årsmøde / generalforsamling

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Digitalpost Facility Management 2013
Advertisements

Trends i mødekulturen efter krisen
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Årsmøder 2014.
Overskrift.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Et oplæg til diskussion i plenum
Stævnesnacks. Hvad er Stævnesnacks? • Stævnesnacks er et samarbejde mellem FDB og Danmarks Idræts-Forbund • Stævnesnacks er frisk frugt og grønt skåret.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Coop Bank.
Branding.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Planlæg din Tid Planlæg din Tid med din Forever forretning.
Folkeskolereformen – Hvordan udnytter I mulighederne?
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
NORDISK Dagligvarehandel september 2014
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Business to Business På den JYSKe måde…...
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
- sammen med glade mennesker
Børns Biblioteker To fagligheder i dialog – om børn, medier og professionsudvikling.
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Cross Channel - Tidens største trend.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
NY ORGANISATIONSSTRATEGI Generalforsamling 23. marts.
Dansk Supermarked i korthed
Velkommen Som medlem er du medejer. Coop i medierne 2015 har været et fantastisk år for Coop, hvis man måler i presseomtale, fx: Coop satser milliarder.
Hvordan klubber succesfuldt tiltrækker og fastholder sponsorer (Partnere) v/Kent Ewert.
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Fakta og muligheder….
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
konkurrencesituation
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Vil du have mere indflydelse på dit barns hverdag?
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Idegrundlag og målsætninger
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Vil du have mere indflydelse på dit barns hverdag?
Customer relationship management CRM
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Fremtidens Forening Dialogseminar lørdag d. 8. oktober 2016
Bestyrelsens beretning
Arbejdspladsernes Motionsdag, Formandsmøde 2018
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Velkommen til årsmøde / generalforsamling ”butik”

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned) Antal medlemmer med App (- hentes fra dashboard) Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Begivenheder i vores butik 2018 Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Kundemeterundersøgelse 2018 Fra egen butik – indsæt resultater for egen butik

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Status fra Coop Vi vil relancere madagendaen… Og sætte turbo på udviklingen af den danske madkultur…

Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Status fra Coop Vi skal arbejde enklere og går live med 1. del af Coop One i 2019 Coop One

Vi vil udnytte vores digitale platforme… Status fra Coop Vi vil udnytte vores digitale platforme…

Status fra Coop Vi udruller Scan & betal i vores butikker, så kunderne selv kan scanne varerne, og betale uden at skulle have varerne på båndet… Hvorfor? Det er hurtigt og nemt Man kan pakke varerne direkte i poser mens man handler Man har altid overblik over hvad man har købt for Man kan altid se prisen på varen Man kan betale uden kort – alt foregår på egen telefon Man har altid bonen i nærheden

Agenda Butikkens resultater Begivenheder i vores butik 2018 Kundemeter 2018 Status fra Coop Status fra kæden

Brandet ”SuperBrugsen” har den stærkeste position siden 2001!

SuperBrugsen 2019 Coop strategi 2018-2020 SuperBrugsen Madagenda Smagninger EVM MadCooperativet: måltider / mad ud af huset BrødCooperativet Hverdags nonfood Grib den digitale rejse Skabe endnu mere lokal sympati Fejre succeser – vi skal lære af hinanden

Udsnit af kædens fokuspunkter 2019 MAD COOPERATIVET DNA MARKEDSFØRING LOKAL SYMPATI VIND HVERDAGEN DIGITAL REJSE

Udsnit af kædens fokuspunkter 2019 365 dages kundemøde (ny 50 dages plan) Discount- nøglen P18