BOG: PINDSVINET HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: KUFFERTSANGE: REMSER:

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Skolebladet Interview med Jakob J- Afstemning- Interview med Rose-Elevernes mening om skolen- Landsbyhuset-Vitser-Gåder-Tegning.
Advertisements

Kompetenceafklaring af børnene
Politisager En multimedia-opgave.
Læsning og skrivning i børnehaveklassen
Er det ikke noget i klassen?
Nye bøger på PLC Fantasy.
Læringsmål for børnegrupperne på Kragebakken
Ved egen kraft Marte Meo En udviklingsstøttende metode
Bevidst undervisning i billeder
SKOLEBIBLIOTEKET PÅ NETTET Udarbejdet af Jette Hansen.
Undervisningsmiljø undersøgelse fase 2
Energi- & Vandværkstedet
GÅ LÆSEVEJEN MED DIT SKOLEBIBLIOTEK! TYVE MINUTTER OM DAGEN….
Eventyret om Eventyrlig leg med sprog
Læreplaner Der skal i alle dagtilbud udarbejdes en pædagogisk læreplan som skal give rum for leg, læring og udvikling. Den pædagogiske læreplan beskriver.
Sofies dejlige dag.
Videoredigering Hvorfor Udstyr Software Filming og Redigering Visning og Respons.
Navneord/Nafnorð En hund, en kat, en hest, en mus, et pindsvin, en løve, en kanin, en gris, et får, en ko, en slange….
C ognitive A ffective T raining 2. Klog 3. Datter 4. Aspie 5. Ven 6. Terminator 8. Sporty Sara: 1.Fugle- ekspert 2. Klog 3. Datter 4. Aspie 5. Ven 6. Terminator.
Velkommen til nye børn som er kommet fra vuggestue og dagpleje eller hjemmefra. Blomsterprojekt hvor vi får blomster hjemmefra som vi passer, vander og.
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Netværksmødet Professionelle relationer i tværfagligt samarbejde med kvalitet og effektivitet 2012.
KRIBLE KRABLE A-dage på 1.årgang
Trivselsaften for 0.A Børn mobber ikke deres forældres venners børn.
Style & Experience Projekt Gruppe 3 Michael Kaysen, Jonas Rasmussen, Casper Nielsen & Stine Lumbye.
Nu nærmer foråret sig. Som bedsteforælder skal man selvfølgelig have børnebørnene med i ZOO.
0.årgang 2012/ årgangs struktur - Hverdagen på 0.årgang.
Nyhedsside i eReolens app til iPhone og iPad Læs nyheder fra eReolens redaktion.
Fællesskab og relAtioner i fdf
Samtale om bogens titel og forside. højtlæsning Lyt grundigt. Hvad hører vi om Mis?
Lærings- og praksisfortælling
Lærings- og praksisfortælling
Anne Mette Rosendahl Rasmussen
Læsning.
Nyfødte børn Nyfødte børn ammes normalt og får føde på den måde
HJÆLP TIL FAMILIER Lavet af: Sofie, Daniel G, Amr, Sophia.
Sammenligningsspejle
Kommunikation Hvad er det og hvordan udvikler vi bedst muligt sproget sammen med vores børn? Hej jeg hedder Mette og er dagtilbuddets sprogvejleder, jeg.
Med Jesus i bønnens skole Lukas 11.. Lukas 11:1-4 Og det skete, da han var et sted og bad, at en af disciplene sagde til ham, da han holdt op med at bede:
Overgangen fra børnehave til SFO og skole Forældremøde i Børnehuset xxx xx september/oktober 2015.
PRÆSENTATION AF MARY FONDENS OG RED BARNETS ANTIMOBBEPROGRAM FRI FOR MOBBERI 0-3 ÅR.
Med Jesus i bønnens skole Lukas 11. Del 2. ”Fader vor” Bønnens struktur -Nærvær -Tilbedelse -Guddommelig retning -Fysiske -Moralske -Åndelige Begynd med.
Velkommen, elever! Lærerens navn. Lokaleskema 8:20 - 8:45Skolen begynder, der føres protokol 8:45 - 9:30Læsning og skrivning 9: :15Retstavning og.
Frederikshavn Kommune 23. nov. 2016
BOG: DEN LILLE GULE PIGE
Ordbank på Islandsk og dansk – Venskaber (papir)
BOG: NEDE I FRU HANSENS KÆLDER
BOG: HVORFOR GRÆDER DU, LILLE BJØRN?
Mons får et nyt kæledyr Kulturelle udtryksformer og værdier
BOG: VICTOR BANAN HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: KUFFERTSANGE: REMSER:
BOG: HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: SANGE: REMSER: FORÆLDREOPGAVER:
Dy Plambeck er født i 1980 og opvokset ved Buresø i Nordvestsjælland.
Ordbank på Islandsk og dansk – Dyreliv og natur (sten)
BOG: Prinsesse Arabella blader farve.
BOG: PØLSEBÆ HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: KUFFERTSANGE: REMSER:
BOG 11: Kulturelle udtryksformer og værdier
Hvorfor græder du, Lille Bjørn?
At købe Palmin og fuglefoderfrø.
BOG : Kulturelle udtryksformer og værdier
BOG: ANTON OG DINO HUSK: DUÅ: KUFFERTSANGE: REMSER: TURFORSLAG:
SLET DENNE SIDE TIL SIDST SÆT X
BOG: ”Kaj er hest” DUÅ: Hjælpe hinanden FRI FOR MOBBERI:
Innovative elever løser virksomhedsproblemer
BOG: ”Okay!” DUÅ: Samarbejde. FRI FOR MOBBERI:
ÅRSPLAN FOR __________________________________ Sendes til sekretariatet sammen med certifikat og evalueringsskema, når I ønsker at søge om Det Grønne.
Bogens titel: ”Okay!”. Uge 19 til uge 25, 2018
Barnets læring og trivsel Kulturelle udtryksformer og værdier
BOG: MIMBO JIMBO HAR DET SJOVT
Ringkøbing-Skjern Bibliotekerne
En ny bog er i gang – skrevet af addicts, for addicts
Præsentationens transcript:

BOG: PINDSVINET HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: KUFFERTSANGE: REMSER: At reservere bussen og hestevogn. Låne bøger om pindsvin. Låne et udstoppet pindsvin på skolen. DUÅ: Hav fokus på Venskaber og være en god ven. Hav fokus på at Rose børnene , når de udviser empatisk adfærd. HISTORIEFORTÆLLING: Børnene skiftes til at fortælle om, hvordan man behandler dyr på en hensigtsmæssig måde. KUFFERTSANGE: Vil du med en tur i skoven. REMSER: Bogstavremse der begynder med P som i pindsvin. Bogstavremse der begynder med U som i unger. FORÆLDREOPGAVER: Snakke med jeres børn om hvordan man omgås dyr. Snakke med jeres børn om, hvordan man opfører sig i naturen, så både mennesker, natur og dyr har det godt. TURFORSLAG: Tur til Bakkegården. Skovtur Låne bøger på Gullestrup Skoles Bibliotek.