ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 15. FEBRUAR KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning til HelpDesk Opgavebestiller.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Advertisements

Intro til brug af Carla til adresser og andet for ledere i FDF Virum
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
JordWeb: en hjemmeside til anmeldelse af jordflytning.
Flickr.com – online billeddeling
Velkommen.
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
Hvordan man logger ind på Dansk ACL database
Hvordan du læser forældreintra
Løntermometer° Vedligehold dit lønsystem. Løntermometeret Mange virksomheder oplever, at et ellers godt lønsystem efter nogle år ikke længere har den.
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Konferencer & Rettigheder FCkursus Februar © 2005 Jan BøghVUCnet: Konferencer & RettighederDias nr.: 2 Indhold 1. Hvorfor skal jeg som lærer kunne.
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Adgang til Fællesnettet To grupper af brugere A)Tilknytning til en skole – lærer eller pædagog oprettet på en skoles intranetTilknytning til en skole B)Ikke.
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Information / vejledning om nye muligheder for: Version Copyright DKVS -THEMCOM 1) Online adgang til Militært Tidsskrift. 2) Behandling af egne.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Info-aften Af MoGenS.
For at finde ejeren af en matrikkel går vi til:
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Undervisning i CCE om Java Agenda Hjælp med Java. Hvad kan du sige om sikkerhed? Danske Banks nye Kundeprogram.
TDNet Overvågning af ny forskning via tidsskrifters indholdsfortegnelser.
Tilmelding online. Foreninger.
Elektroniske holdkort
Oprettelse af Digital Post
Blog kommentar Åben arkivet ved at trykke på den lille sorte trekant der peger ind på et årstal (næste billede)
Sociale Medier og Jobsøgning - Facebook. Intro  Så blev det Facebooks tur.  Nogen af jer har måske en Facebook profil?  Facebook er endnu et socialt.
Du finder registreringsskemaet på: dev2. siteloom
 Åben KM Udfyld oplysninger:  Indbakke: NYE  Kommunikerende enhed: Alle beskeder: + hospitalskode Afdelingsspec.: afdelingskode, søg med  Afslut med.
For at få en postkasse på borger.dk, så du kan kommunikere digitalt med det offentlige, skal du være logget på med din digitale signatur. Du klikker nu.
Vejledning til oprettelse af CV
…helt naturligt ! Velkommen til Meldgaard. Data til Excel videre til Nav kan eksportere alle data fra listevisninger til Excel (som så kan videresende.
Urafstemning OK15 En guide til at stemme.
Finde og åbne et chatrum Brug søgefunktionen i Lync til at finde de rum, du har adgang til. 1.I hovedvinduet i Lync skal du klikke på fanen Chatrum. 2.Skriv.
Office365 – Bliv klar (få evt
Hvordan kommer vi i gang? HHX og HTX i Elevplan. Medarbejder log-on fra internettet - Elevplanbrugernavn Kontaktlærere: Medarbejdere der i EASY-A knyttes.
Videregående pc-vejledning Modul 07: Elektronisk post 60+Bornholm.
Introduktion til Lync Windows Store-appen
Vi har valgt at bruge vores egen postsystem til at fortælle lidt om vores kendskab IT verdens kommunikation. G-mail, er ret let at gå til, og der er hjælp.
Lion CMS Introduktion Sådan bruger du systemet. Trin 1 Tryk på login knappen Skriv dit brugernavn Skriv dit password Tryk på OK (Login) knappen Du er.
Brevudskrivning Du vil gerne skrive et brev, i dette tilfælde til en kreditor. I din venstre menubjælke finder du derfor Kreditor og trykker på den. Derved.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
Børneruden – en del af MinRude Her får du informationer fra børnehuset: - Billeder - Dagbøger fra hverdagen - Nyheder fra børnehuset - Opslag (fx husk.
Call Center, adm kursus, indledning Indledning (registrering af kursister & præsentation) 10 min. Hjælpeværktøjer 5 min. System overblik 30 min. Administrator.
BRUGERVEJLEDNING NY SMS PLATFORM 1 Ikon forklaringside 2 Udsend en alm. smsside 3 Tidsindstillet sms udsendelseside 5 Udsend en sms med billedmateriale.
Velkommen til: UU+ på Podio Webinaret starter kl 11:00 Bemærk! Du behøver ikke at teste dit webcam og mikrofon, for de er begge slået fra. Det er meningen.
Aftaler i projekter Oprettelse af aftaler / møder fra Outlook Anders Kragh Jespersen, projektmanager, DGI Lab.
Online medicintilskudsansøgning Brug musen og klik – hvis du bruger piletaster eller scroll skiftes ikke altid til rette billede. klik Klik på et felt.
Frivillignettet Adgang via Hjerteforeningens hjemmeside Klik på menu.
Ansvarsskader - Sådan anmelder du en skade!. Du skal have dine anmeldelsesdata klar til indtastning. Du skal minimum indtaste: Skadested Skadedato Tidspunkt.
Kursus i Wordpress Lær at lave indlæg og kalenderbegivenheder v/ Hjerteforeningens webredaktør Mads Louis Orry.
HOW TO BLACKBOARD DETTE ER EN VEJLEDNINGSMANUAL TIL ANVENDELSE AF BB.
ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 1. MARTS KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning i at logge ind og oprette ny sag på HelpDesken for brugere.
Elektroniske holdkort
EASJ – IT SYSTEMER helpdesk.easj.dk.
Foreningsguide koege.kultur.egon.dk/forening
Dyreforsøgstilsynet Præsentation af AIRD Bispebjerg Hospital
Sådan anmelder du en skade!
Sådan bruges video- s og emnerapporter
Modul 07, Elektronisk post
Titel på begivenhed Præsentation af begivenhed
Titel for begivenhed Dato for begivenhed Klokkeslæt for begivenhed
Anvendelsen af FIP – et værktøj til måling af ledige flygtninge og indvandreres progression i arbejdsmarkedsparathed Vejledning til projektadministrator.
Præsentationens transcript:

ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 15. FEBRUAR KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning til HelpDesk Opgavebestiller

ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / SÅDAN LOGGER DU IND: Gå ind via Københavns Ejendommes internetside Find HelpDeskens logo og tryk her. På HelpDeskens login-side, logger du ind med dit eget ”kommunale login” Vi har opdateret vores HelpDesk på Drift og vedligeholdelsesområdet for at styrke brugervenligheden og informationsniveauet. Læs mere om ændringerne her: helpdesken-0https://kejd.kk.dk/artikel/opgradering-af- helpdesken-0 Som bruger i HelpDesken skal du benytte din normale loginoplysninger (brugerident og adgangskode) som ansat i Københavns Kommune. Er der tale om en akut situation, kan du henvende dig telefonisk på tlf i åbningstiden. Åbningstiden er 7-16 mandag torsdag og 7-15 fredag. Uden for åbningstiden kan du kontakte Rådhusvagten på

ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / SÅDAN OPRETTER DU EN NY SAG: Din hjemmeskærm bliver åbnet og du kan nu se informationer vedr. dine oprettede sager: Mine nyeste sager: er de sager du har oprettet i HelpDesken der endnu ikke er færdigbehandlet. Mine nyeste lukkede sager: er sager der er færdigbehandlet. For at oprette en ny sag skal du trykke på knappen: Opret ny sag.

ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / OPRET NY SAG Herefter vælges det område sagen drejer sig om. Drift og vedligehold : Henvendelser vedrørende akut vedligehold af det udvendige på ejendommen, dvs. tag, facade, fundament og befæstet terræn, samt vedligeholdelse af basale tekniske installationer som varme, vand, ventilation og kloak. Ejendomsadministration: Henvendelser vedrørende opkrævning og regulering af husleje, samt spørgsmål til forbrugsregnskaber, driftsregnskaber m.m. Beredskab : Henvendelser vedrørende skader på din ejendom forårsaget af ekstreme vejrforhold eller situationer, f.eks. Skybrud. Opret ny sag: Tryk på knap øverst til højre

ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / UDFYLD SAGSINDHOLD Emne: Overskrift på sagen Sagsindhold: Uddybende beskrivelse af sag. Vedhæft evt. bilag: Her er der mulighed for at vedhæfte lejekontrakter, forbrugsregnskab osv. Felter der er mærket med * skal udfyldes for at sagen kan oprette.

ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / UDFYLD KONTAKTOPLYSNINGER Kontaktoplysninger er oplysninger på sagsindmelder og ejendommen det drejer sig om. Mailadresse på opgavebestiller: Kommunal eller privat mail på brugeren. Navn på opgavebestiller: Brugerens navn. Navn på kontaktperson: Hvis forskellig fra opgavebestiller. Tlf. nr. på kontaktperson: Person på ejendommen der kan lukke håndværker ind og kender til skaden. Evt. mailadresse på kontaktperson: Kommunal eller privat mail på kontaktperson. Forvaltning: Vælg den forvaltning opgavebestiller kommer fra. Navn på institution: F.eks. Randersgade Skole eller Inco. Bygningens adresse: Adresse på den ejendom skaden er sket på. Skadens placering i bygningen: Hvor på ejendommen er skaden sket. Ring mig op: Hvis opgavestiller ønsker at blive kontaktet telefonisk, sættes flueben her. Send mig en mail, når der er nyt i min sag: Hvis opgavestiller ønsker at blive kontaktet på mail, sættes flueben her. Opret og gem: Tryk på denne knap og sagen er nu oprettet. Felter der er mærket med * skal udfyldes for at sagen kan oprette.