Created by BM|DESIGN|ER BrainsBusiness Nuværende Fremtidige Ønskelige.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Lyngby-Taarbæk VIDENSBY
Advertisements

Vækstforum Hovedstaden
Formål at videreudvikle Silkeborg som en attraktiv uddannelsesby med fremtrædende uddannelsesinstitutioner, der sikrer erhvervsliv og offentlige institutioner.
Udvikling Fyn A/S – en ny vej til vækst på Fyn.
1 COPENHAGEN FINANCE IT REGION - Mere vækst og innovation i krydsfeltet mellem finans og IT.
Velfærdsteknologi Oplæg til Rådgivende udvalg for velfærdsuddannelse og velfærdsteknologi.
Innovation af forretningsmodellen: Én vej til en grønnere virksomhed Af Tanja Bisgaard Horsens den 29. november 2012
InnovationsAgenterne Innovationstjek præsenteret af Innovationsagent Kai Ormstrup Jensen DELTA.
Teknik og videnskab for samfundet § 2 Fondens formål er at fremme DTU´s virksomhed inden for forskning, uddannelse og erhvervssamarbejde og som teknologisk.
Region Hovedstaden som vidensmetropol
VIDEN I UDVIKLING Baggrund Projektet er udviklet med afsæt i behovet for at styrke den økonomiske vækst i Region Hovedstaden og mindske samfundsmæssigt.
Baggrund Mål Fremtidsperspektiver Lidt historie ApEx – Center for anvendt oplevelsesøkonomi – Dansk videncenter for oplevelsesøkonomi.
Udlands-semester i Moscow, Idaho Marc Andresen.
Det midlertidige vækstforum. sommer 2005 – 1. april 2006 Det nuværende fra 1. april 2006 Etableringen af Vækstforum Sjælland.
Kpartner på AU.
De naturvidenskabelige kompetencer og erhvervsudviklingen – et samspil v. Udviklingschef Søren Ring, Region Hovedstaden.
OPI Uddannelseskoncept for offentlige medarbejdere.
De 10 bud for bedre samspil mellem forskning og erhvervsliv.
Offentlige data i spil d. 24. juni 2009 Christian Lanng, Kontorchef, Videnskabsministeriet, ITST Kontoret for it-infrastruktur og implementering
Llælædlf. Flere ka’ mere Spastikerforeningens økonomi skal styrkes. Spastikerforeningen vil være større Spastikerforeningen vil være mere synlig Spastikerforeningen.
Konference Indsats, udvikling og samarbejde på det sociale område.
Virksomhedsnavn: Virksomhedens navn, adresse, www
En ny strategi for transportforskning Workshop - Trafikdage i Aalborg 28. august 2006.
Innovationsaccelererende Forskningsplatforme (IAFP) - i relation til landbrugets videre udvikling Greta Jakobsen, Medlem af Det Strategiske Forskningsråd.
Viden til vækst Om samarbejde mellem universitet og erhvervsliv Professor Tage Koed Madsen Institut for Marketing & Management Syddansk Universitet.
Thomas Algot Søllested Projektleder, Alexandra Instituttet A/S Innovation & samarbejde 11. oktober 2010.
Jette Bangshaab, UCN projektleder, Lab. X
Præsentation af Horsens Erhvervsråd VBI Park Breakfast Club.
Business Model Genertion
Styrket rammer for erhvervsskolerne som kraftcentre for virksomheder v/ Vicedirektør Anders Hoffmann.
FoodNetwork Etableret i 2009 med bevilling fra Forsknings- og Innovationsstyrelsen : 12 millioner 2012-medio 2014: 8 millioner En del af innovationsnetværksfamilien,
Lauritz B. Holm-Nielsen, Rektor ECTS-konference, 7. december 2006 A A R H U S U N I V E R S I T E T DEN GLOBALE UDFORDRING - ECTS LABEL- en del af den.
Velkommen til konference: Samspillet om anerkendelse af realkompetencer Den 5. november 2012.
Energy Engineering Seminar Offshore Oil and Gas Technology platform – Future technology challenges Enhanced oil recovery in the North Sea Sector.
IKT omstilling af undervisningsinstitutioner Forskning og udvikling på AAU V. Tom Nyvang
Anbefalinger fra Vækstforum Hovedstadens task force om erhvervsuddannelser Vækstforum Hovedstadens møde den 21. juni 2012 v/ Klaus Nørskov,
Center for Regional Udvikling
Forslag til uddannelsesstrategi og handleplan
SAMMEN ER VI STÆRKE.... Silkeborg under pres SITUATIONEN Et stærkt erhvervsliv er forudsætningen for en stærk by!
Creative Europe. Om Creative Europe / Europa for Borgerne Case 1 Viborg Kommune / The Animation Workshop Case 2 Østfold / Scenekunst Østfold Hvorfor og.
Netværk for Bæredygtig Erhvervsudvikling NordDanmark Den 22. august 2016 Velkommen.
LAG SYDSJÆLLAND. LAG Sydsjælland Forening: LAG Sydsjælland er en forening med det formål at fremme landdistriktsudvikling bl.a. ved at støtte projekter.
Levnedsmiddelselskabet. Selskabets vision er at være det foretrukne faglige netværk for alle i levnedsmiddelsektoren.
Bredbånd til alle - også på landet Kaj Møldrup Christensen – formand for Panel for Udvikling i Landdistrikter og Fiskeriområder.
Created by BM|DESIGN|ER Træningsafdelingen default.
Created by BM|DESIGN|ER BB-golf Status Muligheder Udfordring Gruppe2 Gruppe3 Gruppe4 Gruppe5 Gruppe6 Gruppe7.
Overblik Tal i tusinde kr.: Kilde: pro-f.dk Overblik Ansatte pr. 31/ : Kilde: borsen.dk.
Created by BM|DESIGN|ER DGI default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS DIF/specialforbund kommuner Nøgle foreninger Tryg forsikring Fonde VALUE PROPOSITION.
Generalforsamling ASNET generalforsamling 12. marts 2009.
Byggeriets eksperimentarium. Byggeriets Experimentarium skal være et testmiljø og videncenter, hvor nye processer og værktøjer kan afprøves og evalueres.
1 Rapport fra region Midt- Nordjylland Per Holm-Pedersen Partner & Markedschef Region midt - nord.
Netværk for Bæredygtig Erhvervsudvikling NordDanmark
Europæiske muligheder
Nyt fra AAU Matchmaking
Formandens beretning 2016 – i bakspejlet…
INNO-NORD.
Levnedsmiddelselskabet
Business Model Generation
Hovedtal og konklusioner for branchen
Hovedtal og konklusioner for branchen
Business Model Generation
Mere digital litteraturforsyning
MATCHMAKINGKONFERENCE 2017
Business Model Generation
samarbejde med Aalborg Universitet
Vækstforum Hovedstaden
Hovedtal og konklusioner for branchen
Hovedtal og konklusioner for branchen
Hvem er Business Region North Denmark?
KKR NORDJYLLAND Indsats for at få højtuddannet arbejdskraft ud i hele Nordjylland KKR-møde d. 21 juni 2019.
Præsentationens transcript:

Created by BM|DESIGN|ER BrainsBusiness Nuværende Fremtidige Ønskelige

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS AAU Virksomheder Vidensmiljøer Uddannelsesinstitution er Fonde VALUE PROPOSITION Skaffe samarbejdspartnere Skabe adgang til virksomheder Skabe transparens og navigation i forskningsverdenen Skabe tværgående samarbejde Øge konkurrenceevne igennem innovation Adgang til viden Levere - billig - kompetenceopbygning Levere synlighed og fælles branding Levere et attraktivt erhvervsmiljø Levere vækst til IKT erhvervet Samler og leverer overblik over aktiviteter CUSTOMERS Region og Kommune Erhvervslivet generelt IKT-virksomheder Medlemmer af BB/ICT Norcom Universitetet Forskeren Den studerende Borgeren i Nordjylland KEY ACTIVITIESRELATIONSHIPS Projektsamarbejder Del af BB-org Personlige Korte via faglige arrangementer KEY RESOURCES DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Info-mail / nyhedsbrev Uglen / MatchMaking blad brainsbusiness.dk Pressen BB-award Facebook IKTeket Konferencer Matchmaking Rapporter og analyser Presseservice Netværksmøder Netværksfacilitering Møder Matchmaking Universitariet OPI COST STRUCTURE REVENUE STREAMS / PRICING

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS AAU Virksomheder Vidensmiljøer Uddannelsesinstitution er Fonde VALUE PROPOSITION Skaffe samarbejdspartnere Skabe adgang til virksomheder Skabe transparens og navigation i forskningsverdenen Skabe tværgående samarbejde Øge konkurrenceevne igennem innovation Adgang til viden Levere - billig - kompetenceopbygning Levere synlighed og fælles branding Levere et attraktivt erhvervsmiljø Levere vækst til IKT erhvervet Samler og leverer overblik over aktiviteter CUSTOMERS Region og Kommune Erhvervslivet generelt IKT-virksomheder Medlemmer af BB/ICT Norcom Universitetet Forskeren Den studerende Borgeren i Nordjylland KEY ACTIVITIESRELATIONSHIPS Projektsamarbejder Del af BB-org Personlige Korte via faglige arrangementer KEY RESOURCES DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Info-mail / nyhedsbrev Uglen / MatchMaking blad brainsbusiness.dk Pressen BB-award Facebook IKTeket Konferencer Matchmaking Rapporter og analyser Presseservice Netværksmøder Netværksfacilitering Møder Matchmaking Universitariet OPI COST STRUCTURE REVENUE STREAMS / PRICING

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERSVALUE PROPOSITIONCUSTOMERS KEY ACTIVITIESRELATIONSHIPS KEY RESOURCES DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS COST STRUCTURE REVENUE STREAMS / PRICING

Created by BM|DESIGN|ER PARTNERSVALUE PROPOSITIONCUSTOMERS KEY ACTIVITIESRELATIONSHIPS KEY RESOURCES DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS COST STRUCTURE REVENUE STREAMS / PRICING