Kvickly 2015 – året der gik. Agenda 2 2 3 3 1 1 Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Årsmøder 2014.
Advertisements

Overskrift.
Trivselsfremme og -vedligeholdelse • Projekt ”Bach – trivsel og vækst” (2003 – 2005) • Resultat og forandringer (2005 – 2006) • Nye tiltag (ultimo 2006.
Et oplæg til diskussion i plenum
Stævnesnacks. Hvad er Stævnesnacks? • Stævnesnacks er et samarbejde mellem FDB og Danmarks Idræts-Forbund • Stævnesnacks er frisk frugt og grønt skåret.
Nyheder på den fleksible måde Tættere på hverdagen.
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
18. Strategisk analyse af interne forhold
- sammen med glade mennesker
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Implementering af strategi
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Strategisk kompetenceudvikling - konteksten
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Q1 2006/07 præsentation, 7. februar 2007 ved CEO, K. E. Birk og CFO, Anders Arvai.
Indsæt foto: Klik på det lille fotoikon og vælg det ønskede foto i dialogboksen. Skift eksisterende foto: Klik på foto og brug derefter slettetasten til.
1 Løsningsfokuseret tilgang Fremtidens mål Fortidens successer.
HANDLING OG PLAN1 Kvalitetssystem – indsatser og selvevaluering Krav – ideer fra sidst: Kvalitetssystem udvikles i samarbejde mellem skoler og SIIP Systemet.
Måløv Idræts Forening 2014 KOMMUNIKATIONSSTRATEGI.
Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge.
E-mobility informations centre Steen Olesen, Høje-Taastrup Kommune.
Information om aktiviteter og kort fagligt nyt Regionsmøder november 2009 Claus Heisel Chefdyrlæge.
Center for Kvalitetsudvikling KVIS 22. september 2009 Pilotundersøgelse af Patientoplevet Kvalitet i Speciallægepraksis 2009 Design, resultater og udviklingsmuligheder.
VSBs Værdier: Kvalitet Vi gør os umage i alt, hvad vi gør. Vi følger VSBs formål og principper. Vi tilsikrer en høj standard i driften af klubben. Udvikling.
It hjemme og i butikken. Gør det selv Oprette sig som bruger, og gå i gang. Print eller send tegning. Tegningen gemmes på hovedkontorets server, hvor.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Brug for alle – elementerne i indsatsen v/ kontorchef Marianne Sumborg.
Årsmøde Gymnastik & Fitness. Navn Navnesen Velkommen til Årsmøde i DGI Sydvest Gymnastik & Fitness Den 30. september 2014.
CSR - HR Beskæftigelsesrådets handicapkonference december 2008  Præsentation af Coop/CSR  Erfaringer med ansættelse af personer med.
Målstyring. Hvordan styres virksomheden sikrest & bedst ? Lav frekvente målinger (måned, kvartal, år) Hvilke? (KTA = Kunde tilfredsheds analyse, MTU.
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Den røde tråd i bevillingspraksis
Portfolio eksamen Mit event bureau
Fra Dansk Golf Union Juniorugen Landsseminar Juniorkonsulenter
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Akkreditering i speciallægepraksis
Fremtidens energiforretning set fra chefstolen
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Landsledelses møde marts 2017
Customer relationship management CRM
BalCon’s koncept Projekt DanseDrømme.
Brotorvet - Muligheder
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Budget 2018 – Prognose 2017 Lokale regnskaber 2017
(Firmanavn) forretningsplan
patientansvarlig læge
Hvilke punkter vil jeg komme ind på?
Synergi – et system til arbejdsmiljørapportering
dekansekretariater i den nye organisering
Det er sidst i februar. Potter med
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Perspektivskifte Arbejdsmiljøloven Op
Skolebestyrelsens årsberetning
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
UNI-Login til forældre UNI-Login til ForældreIntra og MinUddannelse
TEMPERATURMÅLING PÅ MØDE- OG KONFERENCEMARKEDET PÅ FYN
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Generalforsamling, Nuuk 30. april 2019 CEO, Mikael Thinghuus
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Præsentationens transcript:

Kvickly 2015 – året der gik

Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken

Butikkens resultater  Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3)  Butiksresultat: Index (for Coop-butikker)  Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26)  Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned)  Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

Begivenheder i butik  Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc.

Begivenheder i kæden  I 2015 forsatte Kvicklys varehuse med de flotte resultater, og der er ingen tvivl om, at Kvickly igen kommer med et rekordoverskud  Kvickly lancerede ap:pen OsiKvickly.dk til alle vores medarbejdere med mål om øget info og kommunikation specielt til de unge  Vores trivsel i varehusene og vores lederes kompetencer var utroligt højt og Medarbejdertilfredshedsundersøgelsen var den bedste i Coop på tværs af alle kæder  Kvickly Why blev lanceret og taget meget godt imod i varehusene  Kvickly Levels blev introduceret for at øge kundeoplevelsen i varehusene  Kvickly Albertslund åbnet som testvarehus ift. fremtidigt koncept

Bedste resultat nogensinde! Men vi kender det ikke 100 % endnu… 27 mio. kr ??? Budget 2015 Resultat mio. kr Resultat 2014

Osikvickly.dk app lanceret til medarbejdere – nyt talerør til medarbejderne Ingen kommunikative flaskehalse Direkte kommunikation til den enkelte medarbejder – både strategisk og operationelt Daglig information, når som helst på dagen Velinformerede medarbejdere ”Afstanden” mellem butik og hovedkontor mindskes Involverende muligheder Strategisk formål/fordel i dag, og på sigt… Mulighed for erfa på tværs af butikker og regioner Interne konkurrencer som incitament til engagement

Meget flotte resultater i trivsel Udvikling i E-NPS

Meget flotte resultater i trivsel Udvikling i L-NPS

Meget flotte resultater i trivsel Udvikling i B-NPS

Kvickly er det format, der allerbedst kan udleve Coops Madmanifest AT FORVANDLE ETHVERT BESØG TIL EN GOD OPLEVELSE, DU DELER Kvickly WHY Kvickly HOW Coops WHY

Kvickly levels introduceres for at skabe rød tråd mellem ambitionen for Kundemødet, Driftskonceptet og det kunderne møder i varehusene

Kvickly Albertslund åbnet uge