Download præsentationen
Offentliggjort afHanna Jepsen Redigeret for ca. et år siden
1
”Effektiv drift” Afdelingsmøder i HAB foråret 2015
Tænke, tænke – beslutning sommer 2015 Temadag på Axelborg sensommer 2015 ”Effektiv drift” – i forhold til hvad? Interim- og procesleder – Servicechef
2
”Pas på huslejen” Hvad betyder tallene på regningen?
Det vil HAB gerne stå for Effektiv drift – 1,5 mia inden 2020 Uforløst potentiale – tid, uddannelse, metoder Brug for specialister Prisrigtig service – dygtige + tilfredse medarbejdere Bedre til det vi gør i forvejen Udvikling/innovation – ”værdi for vore beboere”
3
”Pas på huslejen” Servicedelen totalt 14,2 mill
Løn (734 timer pr. uge) ,7 mill Lokaler Telefoner Køretøjer/maskiner Trappevask/rengøring ,2 mill
4
”Pas på huslejen” 114 – renholdelse 34 % over
115 – almindelig vedligehold 54 % over 116 – PPV % over Den ”sikre” gevinst: - Mere tid - dygtigere medarbejdere – gør det de er gode til - specialister og planlægning trækker 115 og arbejder ”ind i huset”.
5
”Pas på huslejen” Servicepakker – besøg i afdelingerne Servicecenter
Lokation (er) Synlig og skarp køreplan for det videre arbejde Kommunikationsstrategi
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.