Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAlexander Thøgersen Redigeret for ca. et år siden
1
SOCIALØKONOMISK - ”POLLE FRA SNAVE” VESTFYN 2 SPOR PR. ÅRGANG
2
FINDINGS - FAKTA Hvordan? – Hvad har I gjort for at komme så langt? Høj gennemførsel: (de sidste 2 år) Det sociale miljø – elevudvalg(fest, fredagsbar, elev – engagere flere elever - medejerskab) Lille skole: nærvær – nærhed. Elevweekender, i år med idrætsevent – HHX-cup. Cooperative Learning-bordopstilling fra i år (elevmodstand) Tilgang: kræver også variation, koordinering og ”ikke religiøs” Sammenhæng mellem elevevaluering og MUS (tre klasser - 3 gange) Høje karakterer – kendskab og nærvær – god opdragelse.
3
FINDINGS - UDFORDRINGER Vestfyn har 10 klassescenter - overløb Fravær: studie-ordensregler – underskrives: Konsekvens: Eleverne synes ikke der gøres nok Selvom elever kommer på kontrakt – SU tages. Lectio har hjulpet på fraværtsjek. Mange har problemer – alvorlige på hjemmefronten. Skolen betaler tre gange for psykolog. Tilbud til 02-elever om ekstraundervisning. Fungerer ikke, da det er efter skoletid. Lærergruppen inddrages :hvordan? Scorer lavt: traditioner og kultur. Taxameter – kæmpe udfordring med det lave HHXtaxameter.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.