Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Intro til Back Office Efterår 2016 Tilst

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Intro til Back Office Efterår 2016 Tilst"— Præsentationens transcript:

1 Intro til Back Office Efterår 2016 Tilst
etrack1 Academy Intro til Back Office Efterår 2016 Tilst

2 Velkommen Præsentation og afstemning af forventninger
Hvad har du brugt etrack1 til indtil nu? NFO? Back Office? Andet? Hvad forventer du dig af dagen? Spørg, hvis du er i tvivl om emnet Parkér øvrige spørgsmål til senere Fleksible pauser

3 Formål et bredt og overordnet kendskab til Back Office og de funktionsmæssige muligheder, der ligger i Back Office, som bl.a. bruges til at konfigurere og styre medarbejdernes daglige arbejde og muligheder i NFO. inspiration og indsigt til at udnytte etrack1's muligheder for at udføre og administrere de daglige arbejdsopgaver med NFO (opgavetyper, medarbejdere og færdigheder, teams, kundekontaktform, ...) en grundlæggende forståelse for optimal og effektiv opbygning af etrack1 - med henblik på at gøre det daglige arbejde overskueligt og effektivt (automatisering, værktøjer til gentagelser, ...)

4 Mål - viden Redegør for princippet - "nedarvning" Site-->Formular-->Kategori Redegør for alle indstillinger på en kategori (gerne med brug af hjælpetekster) Redegør for vigtigheden af navngivningen af kategorierne (strukturen/overblikket "1.1.2.", formularerne og identisk med skabelon-mappen) Forklarer "usynlige sager", samt for hvad der påvirker, hvilke sager brugeren kan se i sagslisten Forklarer sammenhængen mellem flagets titel og brugeren navn (ved notifikationsmails) Forklarer, er og hvad de kan bruges til Har kendskab til "?"-hjælpetekster og vejledning på Hotline Har et grundlæggende kendskab til emnerne i dagens program

5 Mål - færdigheder Opretter en toplevel-kategori og to underkategorier - med indstillinger/opsætninger Opretter og vælger et autosvar (skabelon på kategorien) Opretter en kategori-gruppe, der består af ovenstående underkategorier Opretter et skill-set med ovennævnte kategori, samt to foruddefinerede kategorier inkluderet Opretter en bruger (alm. bruger) og føjer ovennævnte skill-set til brugeren Opretter et standardsvar, som knyttes til alle ovenstående kategorier Opretter et flag til den oprettede bruger, med notifikation til brugeren og automatisk sletning af flaget ved lukning af sager Opretter et spørgsmål/FAQ, som knyttes til de oprettede kategorier

6 Dagens program 09:00:00 Velkomst 09:15:00 Kategorier 09:58:00 Kategori grupper 10:06:00 Skills 10:21:00 Brugere 10:39:00 Pause 10:54:00 Skabeloner 11:28:00 FAQ 11:48:00 Formular designer 12:00:00 Frokost 12:30:00 Indstillinger 13:45:00 Special opsatte sagslister 13:53:00 Opfølgningskampagner 14:01:00 Workflow for Back Office 14:09:00 Workflow User Workflow 14:15:00 Pause 14:30:00 Branding 14:45:00 Rapporter 14:53:00 Dataudtræk 14:59:00 Excel rapporter 15:04:00 Software til download 15:06:00 Opsamling og afrunding 16:00:00 Slut

7 Mål - viden Redegør for princippet - "nedarvning" Site-->Formular-->Kategori Redegør for alle indstillinger på en kategori (gerne med brug af hjælpetekster) Redegør for vigtigheden af navngivningen af kategorierne (strukturen/overblikket "1.1.2.", formularerne og identisk med skabelon-mappen) Forklarer "usynlige sager", samt for hvad der påvirker, hvilke sager brugeren kan se i sagslisten Forklarer sammenhængen mellem flagets titel og brugeren navn (ved notifikationsmails) Forklarer, er og hvad de kan bruges til Har kendskab til "?"-hjælpetekster og vejledning på Hotline Har et grundlæggende kendskab til emnerne i dagens program

8 Mål - færdigheder Opretter en toplevel-kategori og to underkategorier - med indstillinger/opsætninger Opretter og vælger et autosvar (skabelon på kategorien) Opretter en kategori-gruppe, der består af ovenstående underkategorier Opretter et skill-set med ovennævnte kategori, samt to foruddefinerede kategorier inkluderet Opretter en bruger (alm. bruger) og føjer ovennævnte skill-set til brugeren Opretter et standardsvar, som knyttes til alle ovenstående kategorier Opretter et flag til den oprettede bruger, med notifikation til brugeren og automatisk sletning af flaget ved lukning af sager Opretter et spørgsmål/FAQ, som knyttes til de oprettede kategorier

9 Har vi nået vores mål? Har vi nået vores mål? Sørg nu for at ”lege” med systemet, når I kommer hjem. Tak for i dag.


Download ppt "Intro til Back Office Efterår 2016 Tilst"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google