Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Schweiz ctr. Kalaallit Nunaat
Brainstorming: Nyt fag – ansvarlig borger Call Center Dialog virksomheder (samspil – input fleksibilitet) Logo – klistermærke (varemærke – generalister – specialister) No deadends i uddannelsesforløbet Online undervisning (samspil) 3 parts opgaver Brobygning obligatorisk Perspektivering
2
Del II brainstorme fase I
Ejerskab – mission og vision, fælles om at uddanne en elev, mindset Evaluering (Key Performance Indicator) Revision (hvert 5. år – alt efter faget og efterspørgsel) Offentlig privat partnerskab Stakeholders (samspil) Langsigtet plan Opfølgning
3
Fase II innovation Public Private Partnership (grundlæggende ændring af ”ejerskab”) Mindset ændring Call Center / supportering No Deadends
4
Fase III -Entreprenørskab
Arbejder for at få indført ”ejerskab” ift. Erhvervsuddannelser (studerende, skolen, praktikværten og ikke mindst hjemmet) Lavt hængende frugter uden ”konsekvenser” politisk + embed Call Center Bedre synlighed ”Ends” uddannelse (IT og fælles vejledere) ”Branding” lærlinge Forankring af elev ved LES (Majoriaq som institution) Eleven i centrum Handling
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.