Onsdag 5. september 2007 Telefoni Telefoner i Gribskov - anvendelse - betjening – kultur 18. januar 2007 onsdag 5. september 2007.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Klar til håndtering af fritagelse af borgers fra Digital Post
Advertisements

Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
Flickr.com – online billeddeling
Vejledning til Cisco trådløs telefon
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
Roskilde Tekniske Skole
Løntermometer° Vedligehold dit lønsystem. Løntermometeret Mange virksomheder oplever, at et ellers godt lønsystem efter nogle år ikke længere har den.
Agenda Københavns Borgerservice Hvad laver Borgerservice? • Personlige henvendelser • Pas (74.000) og kørekort (70.500) • Folkeregister: flytning.
Erna Storgaard - Kastanievænget Vonge - tlf Målnedrulning At have fælles.
Status for byggesagsbehandling
Merlinia Who’s out - and who’s back. Telefonservice i top helt enkelt •Med Merlinia OutBack kommer de, der ringer, altid i kontakt med den rigtige medarbejder.
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
Arbejdsmiljø I kundecentre – betingelser og løsninger
Vejledning til Cisco IP Telefon
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Innovation OECD definerer innovation som implementeringen af et nyt eller væsentligt forbedret produkt (vare eller tjenesteydelse), en ny.
Mål og vision for projekt ”borgerservice”
Servicecentre i København
1 Velkommen til brugerinstruktion, It-Universitet.
Hvordan påvirker NemKonto din hverdag…?. NemKonto, hvornår?
Fremtidens Borgerservice i Grønland Peter Schultz 9. marts 2010.
Vision for Holmebækskolen Holmebækskolen er en skole med en stærk kultur og et fælles sprog, hvor fællesskaber styrkes omkring: Børnene, klassen og klassesamarbejdet.
Teknologi i undervisningen Antvorskov Skole
Sammenlægning af Boblen og Loppen – efterår 2012 En gennemgang af processen.
Hvorfor netværk? Det er en udfordring for ledelsen at: -kunne give fagspecifikke råd -samle alle god erfaringer og give dem videre -Formidle alle aktiviteter.
Præsentation af den statslige telefoniaftale
Vidensamfundet (netværkssamfundet) ”Jeg kan jo ikke vide alt. Som topleder i en stor virksomhed er jeg nødt til at træffe beslutninger på baggrund af den.
Lægedage Sammenhængende patientforløb – hvad skal der til? Oplevelser fra en kommunal hverdag og en hjemmesygeplejerskes beretninger Kommunalt perspektiv.
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
1 Sortering I elementære metoder. 2 Plan Terminologi Elementære metoder til sortering -sortering ved udvælgelse -sortering ved indsættelse -Shellsort.
SSP-konference velkomst Af Jesper Reming Tangbæk Børn og Kultur.
Business to Business På den JYSKe måde…...
Digital Forvaltning (44405) Introduktion til Digital Forvaltning1 Digital Forvaltning ”Bedre service..” ”Lavere omkostninger…”
Sikker visitation – gule borde Opsamling fra caféseminar om akutplan
Sundhedspædagogisk tværfagligt samarbejde
September 20031KUP - Projektstyring Formålet med projektstyring Formålet med projektstyring er at planlægge og styre et udviklingsprojekt, således at projektet.
INSPIRATION TIL MULIGE FOKUSPUNKTER BORGERORGANISATIONTEKNOLOGIØKONOMI MålgruppePersonaleFunktionImplementering Behov Ønsker Motivation Funktionsevne.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Væk fra motivation Hvorfor går der altid kludder i det?
Google Glasses på hospitals- skadestuer i Region A.
På vej til succes med obligatorisk selvbetjening Hans H. Jensen, vicekommunaldirektør.
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former for teknologiunderstøttelse ved etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette.
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former at teknologiunderstøtte etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette er:
Miniguide Avaya Omstilling af kald Omstil igangværende samtale: Tryk ”omstil” Tast ønsket nummer Stil samtale igennem Ved ubesvaret eller optaget.
Hvilke erfaringer, udfordringer og dilemmaer har vi i kommunen? Lisbeth Holm Risikomanager.
Borgerservice Undersøgelse af brugertilfredsheden med Borgerservice Marts
Sundhedskoordinator og Klinisk Funktion Kenneth Kibsgård Klinisk Socialmedicin & Rehabilitering Center for Folkesundhed og Kvalitetsudvikling Region Midtjylland.
Mentors rolle og mentoropgaver. En mentor er... …en personlig sparringspartner, der stiller sig selv og sin viden, indsigt og erfaring til rådighed for.
”…risikoen for at falde mellem to stole blev minimeret for den ældre borger i Odder; man tilbød og realiserede ”det gode patientforløb” fra første symptom.
Psykoedukation Indlagte patienter med dom til behandling eller anbringelse Session 6 – Kontaktpersonsfunktionen Undervisere:
Køreteknik Sæt I gang Før du kører ud i trafikken, skal du kunne køre din knallert sikkert. Du skal kunne holde balancen, trække, sætte i gang, standse,
Socialtilsyn årsmøde Faglig session: Autisme
Gaffeltruck konference Koldingfjord 22 August 2017
SAMARBEJDE giver FÆLLESSKAB og UDVIKLING
Almindelige bestemmelser
INSPIRATION TIL MULIGE FOKUSPUNKTER
Modul 8: ”Sådan bruger du digital post og e-boks”
Konfigurere lyd og foretage opkald
Kontakter, tilstedeværelse og chat
Mere MOST - mindre fravær
SKI Principper for roaming
Arbejdsmiljøgruppens ansvar, etik og samarbejde
Sikker adfærd er vigtig I det offentlige arbejder vi ofte med personoplysninger, som er følsomme eller skal behandles fortroligt Sikkerhedspakken.
Tips og tricks til Ipad Underviser: Finn I. Thomsen.
Præsentation af den statslige telefoniaftale
Værktøj 10: Forandringer og stress - Ledelsen
INTRODUKTION TIL SKOLELEDERE
Præsentationens transcript:

onsdag 5. september 2007 Telefoni Telefoner i Gribskov - anvendelse - betjening – kultur 18. januar 2007 onsdag 5. september 2007

Telefoner i personaleafdelingen □ Fælles servicenummer: □ Står på hjemmesiden □ Stiller om Camilla's fastnet telefon □ Planer om at ændre det til en fælles ”søgeplan” □ Omstillingen forsøger at sætte specifikke opkald til person, det øvrige sættes til 6008

onsdag 5. september 2007 Når der skal være sammenhæng □ Omstillingen □ At omstille borgeren til rette ”sted” (= person eller gruppe) ‏ □ At hjælpe borgeren, når rette ”sted” ikke kan tage imod opkaldet □ Skal ofte betjene 2-3 opkald pr. minut – kræver at arbejdsgangen fungerer effektivt □ Dybt afhængige af viden om organisationen, medarbejdere, opgaver, ”rådighed” - og ”afvigelser”

onsdag 5. september 2007 Den interne telefonbog - Netwise □ Er omstillingens primære ”datakilde” □ Hvor, hvad og hvordan? □ Vær opmærksom på om alt er korrekt i Netwise !!!

onsdag 5. september 2007 Telefonen – hvad skal man kunne? □ Log på og log af telefonen (fastnet) ‏ □ Besvare – og foretage opkald (fastnet og mobil) ‏ □ Omstille et opkald til en kollega (fastnet og mobil) ‏ □ Indstille og aflytte mobilsvar (mobil) ‏ □ Lave en fast viderestilling af telefonen (mobil) ‏ □ Trække en kollegas telefon (fastnet) ‏

onsdag 5. september 2007 God telefonbetjening? □ Er vi altid tilgængelige i vores ekspeditionstid? □ Hvis vi ikke er, hvad skal der så ske? □ Skal vi tage hinandens telefoner? □ Er vi altid opmærksomme på at omstilling og kollegaer kan få tilstrækkeligt besked, når vi ikke er tilgængelige? □ Er vi tilgængelige for vores kollegaer og samarbejdspartnere udenfor borger-ekspeditionstiden? □ Giver vi tilstrækkelig god telefon service til borgerne? □ Ventetid, ekspeditionstid, let at finde den rigtige

onsdag 5. september 2007 Gode råd: □ Bruge kalender og aktiviteter i Netwise □ Hjælp hinanden – lav indbyrdes aftaler □ Informer omstillingen, når der sker noget specielt □ Personlig mobilsvarer på mobiltelefonen – som er sluttet til □ Reagér, når I oplever fejl □ Sørg for at udmeldte ekspeditionstider er bemandet (tilstrækkeligt) på telefonen