SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

SharePoint Codecamp. SharePoint Bruger Gruppe  Intro til dagen, Anders.  Authentication i forbindelse med Apps – Oauth, Low trust/High trust, Mads.
LinkedIn Intro.
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
VELKOMMEN TIL HUSET VENTURE FRIHED UNDER ANSVAR…. DIT LIV – DIT VALG……
Introduktion til CMS. Indhold ● Forberedelse af indhold til hjemmeside ● Opsætning af hjemmeside (CMS)
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
©Jenny Bohr – Til underviserne Denne kursusgang er planlagt som den første. Den skal bruges til introduktion og præsentation. Det er meningen.
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Lærersamarbejde i Aarhus september 2011 Aarhus Social- og Sundhedsskole.
Årsmøde 8. maj 2012 Kl : Morgenmad Kl : Konsortiet byder velkommen og indleder dagen V/ Lone Knakkergaard og Kirsten Husted, Vejle Bibliotekerne.
Landlivs seminar den 24.november 2012 Hvad er der brug for på landet: Nytænkning af landdistrikter? Alt det praktiske v. Mona Hvid
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business Marketing
Powel Dagene Danmark 20. – 21. Maj 2014
_____________________________________________________________________________________________ DANSK AKTIEMESSE 2010 Årets største investorbegivenhed! 30.
Dialogmøder 2012 De private tilbud og kommunerne - fælles udfordringer og muligheder Geert Jørgensen.
2011XXXXX Golfklub FLERE GOLFSPILLERE I DANMARK •”Et overblik” •Udviklingskonference.
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
Velkommen. Per Roholt Praktisk Tidsplanen Tilmelding til workshops Pauser Rygning Frokost Toiletter Og husk, Mobiletelefoner skal være tændt!
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
Nanna Højlund, FOA, formand for PASS
Velkommen til Pre-launch Roadshow Claus Jul Christiansen Divisionschef, Server & Tools Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
Opfølgning på TULE xxx Koncern HR
Velkommen Lærersamarbejde i Aarhus august 2012 Aarhus Tech, Viby J.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Rebekka Musaeus - Projektkoordinator - SBSC.
Udbredelsesformer. Form 1 En eftermiddag kl Te, kaffe og kage Oplæg fra ”ressourcepersoner” fra udviklingsholdet: Fremlæggelse af forløbstema og.
Dorrit Overgaard - Gitte Casparij - Torben Marcussen
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Kampagner Forår 2006 v/ Dorrit Overgaard, Marketing Manager
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Offentlige data i spil d. 24. juni 2009 Christian Lanng, Kontorchef, Videnskabsministeriet, ITST Kontoret for it-infrastruktur og implementering
Version 3.1 Velkommen til introduktion af Digital Post PS: Er du dårligt hørende eller seende, så flyt venligst op foran. Side 1.
INNOVATIONSFORUM # 3 VIDENSBEARBEJDNING EKSPERIMENTER OG METODER.
Knallertkampagne ”Har du styr på din søn?”.
Biblioteket som læringscenter
Lederseminar 2014 Varde Kommune
INNOVATIONSFORUM # 2 VIDENSFORMER OG VIDENSKILDER.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Salgs- og marketingkampagner for Small Business Specialist Gitte Casparij December 14, 2014.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
MBS Marketing aktiviteter FY07 Partner Forum session Dorrit Overgaard Small Business Marketing Small Business Community Days, september 2006.
Uafhængige LifeWave Distributører
Velkommen til Mød Microsoft
Udeskolekursus Tårnby Kommune, august 2011
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
Kursus i tilgængelighed. Praktisk Sensus Undervisere –Lars Ballieu Christensen –Jacob Nielsen –Magnus Kjøller Lou Praktiske information –vand, toiletter,
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Strategiseminar 28. og 29. januar 2008, Bogense Velkomst Praktiske forhold Programoversigt for de to dage.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Unlimited Mobility seminar august Hvordan vil vi støtte op om din forretning? Hvad forventer vi af dig? Hvad kan du forvente af os? Hvordan bliver.
Hvad er Klimakaravanen? Hvad er der på hjemmesiden?
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Server 2003 kampagne “Få et 2-timers gratis serviceeftersyn” Dorrit Overgaard, Marketing Manager Informationsmøde,
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
© due & partners Tilmelding FrameldingLykkedes ikke Lykkedes Template 3: Tilmelding på website Sammenhængen mellem de 4 websider.
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
Modul 7: ”Sådan skriver og sender du en ”
Modul 6: ”Sådan skriver og sender du en ”
Præsentationens transcript:

SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager

2 Office 2003 Foråret Office kundeseminar kampagne  17. maj - Århus Cinemaxx  18. maj - Fisketorvet Cinemaxx  Forventer ca. 800 kunder i alt  Microsoft står for det praktiske  Partnerne inviterer kunderne

3 Office kundeseminar Konceptet  Hvad gør Microsoft?  Hvad gør Partner?  Hvad får kunden?  Hvad gør Distributørerne?

4 Office kundeseminarer Microsoft  Står for det praktiske mht. Cinemaxx biograferne m.m.  Holder præsentationerne  Partnertræning i Office kampagnebudskaberne  Trykker kundeseminar invitation m.m. til partner brug  Cafébord med Partner skilt  Koordinerer alle kundetilmeldingerne fra partnerne  Registrerer kunderne på seminardagene  Det er ’gratis’ at deltage både for partner og kunder

5 Office kundeseminar Hvad er seminar temaet ?... ”Spar tid og få et større overblik Tips og tricks til samarbejde i team Hvordan man kan holde effektive møder Hvordan man kan styrke videndelingen og genbruger data fra sit økonomi system” Hvad er seminar temaet ?... ”Spar tid og få et større overblik Tips og tricks til samarbejde i team Hvordan man kan holde effektive møder Hvordan man kan styrke videndelingen og genbruger data fra sit økonomi system”

6 Office kundeseminarer Program for kundeseminarerne Kl – 10.00Partner registrering Kl – 12.00Kampagnetræning for deltagende partnere Kl Sanwich til de deltagende Partnere - der gør klar til at modtage deres egne inviterede kunder Kl – 13.00Kunde registrering – Kaffe / te / isvand Kl – 13.45Kunde præsentation Kl – 14.15Pause – Kaffe / te / isvand / kage Kl – 15.30Kunde præsentation – Besvarelse af spørgsmål og afslutning

7 Partner – Kampagneelementer  Trykt kundeseminar invitation  Online Bannere til egen hjemmeside  Lokalannonce  Følgebrev skabelon til kundeinvitation  Bekræftelsesbrev skabelon  Reminderbrev – 3 dage før  Opfølgningsbrev+tilbud Office kundeseminarer

8 Markedsføring af kundeseminarerne Din virksomhed – portal for mindre virksomheder  Liste med deltagende partnere  Kunde – Nyhedsbrev    Office kundeseminarer

9 Ekstern kundeportal Virk.dk – offentlig portal for alle erhvervsdrivende  Markedsføring af seminarerne  Liste med deltagende partnere

10 Office kundeseminarer  Kunder der tilmelder sig via online modtager efter seminaret et ’tak for deres deltagelse’ www.microsoft.dk/event  Inklusiv liste over deltagende kampagne partnere

11 Office kundeseminarer Partner Forberedelse:  Send kundeinvitation til dine ’vip’ kundeemner  Markedsføre kundeseminaret - egen hjemmeside, nyhedsbrev m.m.  Bekræftelse og reminder  7 dage før - indsendes kunde deltager navne til Microsoft På seminardagen:  Partnertræningen  Du er vært for dine egne inviterede kunder  Du får et cafébord med Firmanavne skilt Betingelse for deltagelse:  Skal være SBSC, Cert. Partner eller Gold Cert. Partner  Deltage med minimum 10 kundeemner – gerne flere  Deltage i partner kampagnetræningen på selve seminardagen  Deltage i kampagne feedback undersøgelse Giv kunderne en ekstra oplevelse... find på noget kreativt udlod fx. Biografbilletter blandt dine inviterede kunder Giv kunderne en ekstra oplevelse... find på noget kreativt udlod fx. Biografbilletter blandt dine inviterede kunder

12 Office kundeseminar Kunderne får  ’Vip’ invitation fra deres it-forhandler  Møder deres it-forhandler under hyggelige forhold  Tips og tricks i at blive mere effektiv med Office 2003  Måske en ekstra oplevelse fra deres it-forhandler (biografbillet)  Den populære Office 2003 bog på seminardagen  Efterfølgende et godt tilbud fra sin it-forhandler

13 Tilmelding til Office kundeseminar kampagnen Distributørerne  Actebis, Norsoft, SMG og Tech Data på deres hjemmeside  Uddybende kampagnebeskrivelse  Bestille yderligere salgsstøttende Officemateriale og gode tilbud  SBSC partnerportal  Uddybende kampagnebeskrivelse  Online tilmelding- og bestillingsformular – fra den 24. marts og frem til den 30. marts 2006

14 Tilmelding til Office kundeseminar kampagnen Hurtig tilmelding anbefales – ca. 80 partnere kan deltage

15 Distibutør - Office 2003 Salgsstøttende Office materiale til dit ’opfølgningsbrev’  Brochurer  Forslag til salgsbreve  Office bøger  Demo cd’er  Prøveversioner  Pixibog – partnerbog (versioner) Bestilles hos: Actebis, Norsoft, SMG og Tech Data Andre forskellige Office tilbud, finders i foyeen hos Distributørerne

16 Office 2003 Office udstillingspakke m.m.  10 stk. Udstillingskuber i pap  10 stk. Outlook bøger  20 stk. Brochurer  20 stk. Demo cd’er  Bestilles direkte hos Microsoft:  Skriv i emne: Office udstillingspakke  For Small Business Specialist, Cert. Partnere og Gold Cert. Partnere

17 Office feedback For alle kampagne partnere Deltagelse i ”anonym” online undersøgelse  Vigtigt viden for os så vi udvikler kampagner der virker  Tager ca. 10 – 15 minutter  Hjælp til selv hjælp  Vi lytter til jer  Hvad virker – hvad skal forbedres  Gode idéer til nye aktiviteter

18 Spørgsmål ? Modtages i pausen eller send en mail: