Vi er, hvor kunden er… E-Handel. Vi er, hvor kunden er… Sækkos filosofi Vi er, hvor kunden er… Vi går sammen omkring løsningen…

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Urtekram’sk VMI 13. April 2011 M3UG årsmøde 2011.
Advertisements

QR-koder.
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Virtuel medarbejder eller konsulent
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
Introduktion til eBusiness
Sådan kommer I i gang med digital signatur
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
LinkedIn Intro.
Posterne vises på en ny måde En ”almindelig” post ser sådan ud – vi har flyttet bestil-knap og links ud til højre for posten Her kan finde de links der.
”En reference er en mulighed for en BNI-kollega til at præsentere sin virksomhed for en, som har et behov for dennes produkt eller ydelse, og hvor der.
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
Lars Sommer – Kommunernes Landsforening Anders Krabbe Møller – Digitaliseringsstyrelsen Afsendersystemer.
Roskilde Tekniske Skole
PC1 Lad os komme i gang…..
ForældreIntra Østerhøjskolen Formålet er
Velkommen .
M3 UG Årsmøde 2011 Leverandør-portal. Inspirationen… 1995: Præsentation af Foss Electrics løsning 2002: API’er bliver tilgængelige 2005: next-move start.
Internet til alvor og sjov
En almindelig dag ! I denne PowerPoint præsentation vil vi komme med en række eksempler på hvad som kan forgå på din egen unikke Internetshop, om et år.
– Sådan virker det! Dit elektroniske postsystem Ved Arne Crown Rasmussen
1 DSB og Bibliotekerne Personlige interview foretaget 20. til 25. januar respondenter Holdning til evt. ny portal.
Artikler om annoncehajer Hvad kendetegner en annoncehaj ? Markedet Etiske retningslinier. Nyt initiativ fra FDIM Sådan undgår du falske fakturaer. Løsblad.
Sprog/billeder på Internettet
Backoffice præsentation
Sikre IT-løsninger for fremtiden LBJ Finans LBJ Finans - Meget mere end blot et regnskabssystem.
Dansk Supermarked IT-afdelingen: Jens Christensen
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Tabulex - hvad er det? Et elektronisk komme/gå-registreringsprogram – det sikrer, at SFO´ens medarbejdere kan efterleve fremmødekontrollen. Målet er at.
2. semester uge : Online Markedsføring
Netværksledelse - kursus 09/ Svendborg Kontor og Administration,  Virksomhedsmodel  SE ”Virksomhedsmodel”  Opgaver  Udfordringer.
Elektronisk fakturering og pengeinstitutterne
Din kontakt med det offentlige starter på nettet [kommune, logo, dato]
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Din kontakt med det offentlige starter på nettet [kommune, logo, dato]
Aktiv brug af Søften Portalen
Backoffice præsentation
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
NemHandel, OIOUBL og lovgivning
Efterår 2012Korrespondancemeddelelsen Korrespondance- meddelelsen (KM)
IKA e-fokus gruppe 25. september Schematron og nye afgifter Ny OIOUBL Schematron med UTS pr. 15. september 2013 Vigtigste ændring er check på.
Om langtidsregistrering og rammeaftaler 1)Produktionsregistrering i varekartotek 2)Rammeaftaler 3)Billeder på alle udbud!
v/ Jakob Hartmann Mørch
Virksomhedsservice og mentorprojekt for unge. Virksomhederne kommer ind her Virksomheder ringer til vores callcenter på Virksomhedsservice sidder.
Præjournalisering - automatisk journalisering?
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
Rødekro Kommune Præsentation af Rødekro Kommunes Indkøbsnet Eva Minke Andersen.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Ret & Regnskab Velkommen til Ø90 kursus Faktureringsmodulet i Ø90.
SCANNER BONUSORDNINGER. Scanneroperatørbonus Bonus for første scanning: €10 €10 i bonus for første scanning bliver givet til scannerleaseren, når en kunde.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
ONLINE MUS-koncept: Kompetenceudvikling og MUS – i anerkendende perspektiv Ved Kort præsentation af APV-delen April 2012.
Krav og ønsker til e-handelssystemer ud fra et offentligt synspunkt Oplæg på møde i IKA’s brancheopmærksomhedsgruppe vedr. e-handel d. 30. november 2010.
1 Vil du tilbagekalde en fuldmagt, du har fået? Hvis du er blevet udpeget som en, der kan handle på en borgers vegne i en digital løsning, er du blevet.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Kontaktlærersamtale på fredag. Digital dannelse  Digital dannelse handler i høj grad om etik, når man er på internettet og de sociale medier.
Velkommen til Supplier i Emrox NET2 som er udviklet af BlueFront AB og som er markedsførende i Norden inden for IT-support på reparationshåndtering (MRO.
It-systemer er med overalt. Før køb – hjemme hos kunden Kunden besøger hjemmesiden Kunden overvejer og tegner selv Sælger og tegneprogram inspirerer Prisen.
E-handel og online service
Flashback, e-handels- og compliancevinkel
Automatic Delivery Rewards
Institutionernes erfaringer med møbelindkøb
Procesflow indkøb & fakturamatch i Apovision (1/2)
Dejligt … … at se jer … at erfagruppen for Epos Portal nu endelig er kommet så langt.
Præsentationens transcript:

Vi er, hvor kunden er… E-Handel

Vi er, hvor kunden er… Sækkos filosofi Vi er, hvor kunden er… Vi går sammen omkring løsningen…

Vi er, hvor kunden er… Sådan ser vi samhandelen i dag… Årsdisponeringen / Konsulenten Telefon Fax Brev E-portal (ordre) Netshop Faktura (papir) EDI-Faktura Kunden Sækko

Vi er, hvor kunden er… …og sådan ser vi samhandelen i fremtiden Kunden E-Disponeringen / Konsulenten Telefon Sækko E-portal (Ordre/Bekræftelse) Netshop Fax Brev E-Faktura Faktura (papir) EDI-Faktura

Vi er, hvor kunden er… E-portal Sækko leverer E-kataloger til flere forskellige portaler Sækko kan levere kataloger til E-portaler så ofte som det ønskes Kataloget bliver dannet nemt og effektivt, som det ses her…

Vi er, hvor kunden er… Varedata kommer fra lagerkartoteket

Vi er, hvor kunden er… Varer og stamdata oprettes på aftalen

Vi er, hvor kunden er… Skal kataloget sendes pr. ?

Vi er, hvor kunden er… Kataloget afsendes…

Vi er, hvor kunden er… Kataloget modtages Kataloget er nu sendt til f.eks. – RAKAT – Gatetrade – KMD WebIndkøb Gå til Deres stand for at se, hvordan De behandler kataloget fra Sækko

Vi er, hvor kunden er… NYHED – NYHED - NYHED Sækko har pr. 1. november 2003 givet sine kunder mulighed for at få et miljøindeks Med miljøindekset er det nemt at overskue, hvor miljørigtigt du handler I miljøindekset bruges nedenstående farvekoder: Miljømærkede produkter Produkter med miljømærkede alternativer Ikke-miljømærkede produkter

Vi er, hvor kunden er… Miljøindeks for Børnehuset NYHED

Vi er, hvor kunden er… Besøg også Sækko på internettet Find denne præsentation på vores hjemmeside under E-handel På vores hjemmeside kan du se produktspecifikationer som f.eks. de efterfølgende

Vi er, hvor kunden er… Sækko på internettet

Vi er, hvor kunden er… Sækko på internettet

Vi er, hvor kunden er… Sækko på internettet

Vi er, hvor kunden er… Sækko på internettet

Vi er, hvor kunden er… Sækko på internettet

Vi er, hvor kunden er… Sækko på internettet