Kreativ E-learning. Problemstilling  E-learning for lærere  Billigere undervisning på nettet  Tidsbesparende  Sjov og kreativ undervisning.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

Online kollaborativ undervisning
Book-trailer i 5.a Læringsmål Hvad skal eleverne lære?
Velkommen til workshoppen
Blogs for Bibliotekarer Du ka’ godt!. Dagens program •Hvem er vi? •Hvorfor er vi her? •Hvad er en blog? •Hvorfor skal vi bruge blogs? •Hvordan kan vi.
Manuelle målstyrings-tavler
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Opdatér dato Vælg >Indsæt >Sidehoved / Sidefod Skriv Måned og År i feltet for dato Vis hjælpelinjer som er en hjælp ved placering af billeder: 1.Højreklik.
Arbejde med video- og audiofiler i undervisningen • Et uformelt forsøg i en 2009 klasse med SA, Ma og Me i studieretningen. • Mange af lærerere eksperimenterede.
Undervisers hjemmeside som læringsplatform Presenteret af Johnni Olsen, underviser i samfundsvidenskab på socialrådgiveruddannelsen i UCSJ, Nykøbing F.,
Kreativ digital matematik
Velkommen til. Hvor er jeg? BasismodulerModul 1 Skal det være … Sådan?
Junior til Junior Konceptet
Kodak CX4230  Kameraet  Grundlæggende funktioner  Overføre billeder til PC.
”E-LÆRINGSRESSOURCER” Anne-Grete Roelof René Virtuel læring lyd*tale*billeder*video*handling.
Værktøjskassen Anvendelsesorienteret undervisning
Velkommen til temadag om Indholdskanalen. Program: : Indholdskanalens muligheder Baggrunden for Indholdskanalen : Leverandør-præsentationer.
Værdigrundlaget i praksis: Politiske Scenarier
OPLEV STJERNEHIMLEN MED DIT EGET TELESKOP BYG SELV, MEN IKKE ALENE
ETwinning - skolepartnerskaber i Europa Spring Day og ”Internationalt” på EMU Sønderborg 30 januar 2008 Ebbe Schultze Chefkonsulent UNI-C
Fuld fart frem… anderledes måde.. Hvorfor skal vi være innovative/entreprenante? Den globale udfordring Vi skal konkurrere på produkter og services.
ETwinning VEJEN TIL EUROPÆISK SAMARBEJDE L Kodal SkoleIntra Kolding den
E- undervisning Videreuddannelse for fysioterapeuter Diplomuddannelse.
Inspiration til faglig læsning i danskundervisningen på ElevIntra
Et tværfagligt rammeforsøg: Komm.IT, programmering og So. Oplæg v. Henrik Sterner og Anna Fenger- Grøn KTS/Sukkertoppen Spiludvikling.
 2 elever fra hver klasse fra 4. klasse og op.  2 hold, et hold pr halv år.  Samme organisering som et elevråd.  Kort ansøgning.  Klasselærere er.
Uffe Sørensen – projektleder LærIT
Velkommen Fysik på iPad Jan Boddum Larsen HTX-Lyngby.
Idé-generering. Idéudvikling En fast økonomisk ramme En fast tidsmæssig ramme Et fast eksamenskrav En fast dramaturgi Nytænkning – et konkurrenceparameter.
Adobe læseprogrammet Adobe Digital Editions - installationsprocessen Inden du køber og downloader en e-bog/e-lydbog (en grafisk guide)
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
Digital skriftlig- og mundtlighed
IMODUS – IHK Workshop om Blended Learning Workshopintroduktion.
SYDKOREA. HALLYM UNIVERSITY ( 한림대학교 ) DET ØKONOMISKE Udgifter DKR for hele perioden Studerejseforsikring 2237 Visum 360 Vaccinationer 3060 Flybillet.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
Introduktion til Bioinformatik
Innovation Fredericia Gymnasium. De to spor:  Innovation i AT frem mod årsprøve i maj  Muligheder for innovation i studieretninger og afdækning.
ETwinning VEJEN TIL EUROPÆISK SAMARBEJDE L Kodal SkoleIntra Kolding den
Temadag om undervisning af borgere Fra forsøg til udvikling af konceptet - erfaringer og ideer.
IMODUS – IHK Workshop om Blended Learning Workshopintroduktion.
Hvordan får man mest ud af Forældreintra
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
APP’s Apple-id Google-konto Windows live konto iTunes.
DIGITAL ANTI-MOBNING - FIN Morten Ovesen - konsulent i dansk, it og medier14. marts 2012.
Formål Opnå større viden om verden omkring dem. Udforske andre kulturer, religioner og livsstile. Udfordre egne holdninger og meninger. Opnå bedre forståelse.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Det praktiske On-line video og undervisning. Programmerne Realvideoplayer til download
Med LADEGAARD Nordic A/S
Dokumentation med mobilen i dansk - sæt komma med mobilen.
S YNKRON VIRTUEL UNDERVISNING. H VORFOR MSN. Let tilgængeligt chat program, gratis Elever bruger / kender det. Mulighed for kamera, lyd. Mulighed for.
Hjemmesider Begynderguide. Editor En editor er et program, hvor du kan skrive dine koder. Se videoen her for gennemgang af, hvordan du kan downloade og.
Online feedback mellem timerne D. 02/10/15 Postdoc Mia Skytte O’Toole
Sådan programmerer du arduino via Atmel Studio Af Orla Utoft Sørensen Mercantec.
Procesorienteret skrivning i Google drev og Classroom
Interaktiv skærm.
Gospelworkshop i Østbirk Kirke
De grundlæggende redskaber
1.09 Dokumentation.
Verdens tyndeste Mp3-kort Wallet-mp3 Musik-kort MusiCard m.m.
De grundlæggende redskaber
TEMA: Digitalisering 27. februar 2017.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Giv begejstringen videre…
Bordtennis Et OL i børnehøjde Kun for 4. og 5. klasser
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tilstedeværelsesundervisning
Arrangeret af demenskonsulenterne i Halsnæs Kommune
Præsentationens transcript:

Kreativ E-learning

Problemstilling  E-learning for lærere  Billigere undervisning på nettet  Tidsbesparende  Sjov og kreativ undervisning

Fremgangsmetode  Deskresearch  Fieldresearch  The Six Thinking Hats

Forum for lærere  Udveksling af idéer  Inspiration til undervisningen  Diskussion af undervisningsformen  Forumadministrator

Live undervisning  Undervisning over nettet, via webcam.  Mulighed for at stille spørgsmål  Kræver tilmelding  Grupper med op til 10 deltagere

Videotutorials  Forklaring af programmer på video  Medfølger når man køber programmet  Kan downloades fra hjemmesiden

Opgaver i pdf-filer  Færdige opgaver lagt ud på nettet  Letter arbejdet for lærerne  Gratis at benytte  Undervisningen forløber efter LEGOs hensigter

Showroom  Kræver et LEGO ID  Brugernes egne LEGO projekter  Ratings  Kommentarer  Inspiration

Koncept  Nemt  Gratis  Sjovt  kreativt

Gruppe 8 Anne, Nikolaj, Rasmus, Agusta og Lea