Din opstartspakke for nye muligheder på CPS API’et

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
Advertisements

Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
BRUGER VEJLEDNING TIL WEBSHOPPEN. Denne guide hjælper dig til en nem & hurtig brug af vores webshop.
Social media marketing: Position of the Nordic Consumer Ombudsmen EU Consumer Summit 1 and 2 April 2014 Henrik Øe Consumer Ombudsman Denmark.
LinkedIn Intro.
Flickr.com – online billeddeling
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
(Automatic Delivery Rewards)
Velkommen til vores færdige applikationsdesign til kurset CBC hos PDJA. Nederst på billede står fem kategorier, som indeholder materiale, features og værktøjer.
M3 UG Årsmøde 2011 Leverandør-portal. Inspirationen… 1995: Præsentation af Foss Electrics løsning 2002: API’er bliver tilgængelige 2005: next-move start.
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Platform for mobilbetaling - Få overblik.
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Legal aid in Denmark.
Køb og download E-bøger og e-lydbøger (bruger en logget ind i denne guide)
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Trygge og udviklende fængsler (og samfund) Samarbejde mellem indsatte, ansatte, ledelse, Kasper, mig og jer…
– Sådan virker det! Dit elektroniske postsystem Ved Arne Crown Rasmussen
Sprog/billeder på Internettet
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
Backoffice præsentation
Design og arkitektur for borger.dk
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Mobilnet dækningsanalyse / Hjælpeværktøj.
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Introduktion til de nye Service Provider.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Din kontakt med det offentlige starter på nettet [kommune, logo, dato]
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Coop Bank.
1 The Case Research Strategy in Studies of Information Systems Af:Izak Benbasat, David K. Goldstein og Melissa Mead Publiceret: MIS Quaterly i 1987.
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Skal du digitalisere en fuldmagt, du har fået på papir fra en borger?
Backoffice præsentation
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
Giv medarbejderne adgang til centrale systemer – lige ind i Office Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Morten Strandgaard, Cad-Q 16. SEPTEMBER 2013 Johan Harrestrup, Cad-Q CAD-Q ROOM MANAGER CLOUD SOLUTIONS BY CAD-Q.
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
2014 MobilePeople All Rights Reserved Digital selvbetjening - der giver glade brugere MobilePeople MP Telebetaling & MP Mobilbetaling En nem løsning til.
PowerPoint Kursus It-biblioteket, april 2007 Underviser: Marie.
Rammeaftaler –Begrænsninger og fleksibilitet
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her CPS - Refunds november 2014 Quickguide.
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering Anæstesiologisk Afdeling Flere ledere
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her HGW3 Homeboks Lancering 18. februar 2013.
VIKINGEGAARDEN A/S Lars Bøegh Nielsen, Salgschef
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Restrictions on access.
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Quickguide: Viderestilling på SP-portalen.
©2012 Experian Limited. All rights reserved. Experian and the marks used herein are service marks or registered trademarks of Experian Limited. Other products.
Service Action Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2004 ”Servicejournalistikkens opgave er at levere livshjælp til det moderne.
Lion CMS Introduktion Sådan bruger du systemet. Trin 1 Tryk på login knappen Skriv dit brugernavn Skriv dit password Tryk på OK (Login) knappen Du er.
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
DIEB10.1 Kursusgang 10 Oversigt: Sidste kursusgang Eksempler på løsning af opgaven Arkitektur for brugergrænsefladen og for systemet Dokumentation af designet.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Nyhedsbreve Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2003 Every person has a certain level of interest in every web page. This may.
Leif Vestergaard Adm. direktør, EG A/S Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Sport & fritid Customer Insight paper Kort udgave, April For dig der arbejder med e-handel indenfor sports- og fritidsindustrien.
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Underoverskrift 17 pkt bold hvid Maks. 2 linjer med respekt for evt logo Indsæt billede >Klik på billedikonet og indsæt billede Efter indsættelse >Højreklik.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Drug/Device Combination Products IFF erfagruppemøde
E-handel og online service
Illustrations from the book Project Management by Bjarne Kousholt All rights belongs to the Writer and Nyt Teknisk Forlag.
Software Testing Software testing.
AIDA Reinsurance Working Party Meeting
Læs alt om det Microsoft Nyheder i SharePoint
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
WiseFlow En introduktion i anvendelsen af Wiseflow
Præsentationens transcript:

Din opstartspakke for nye muligheder på CPS API’et Kom godt i gang! Din opstartspakke for nye muligheder på CPS API’et 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Hvorfor vi satser på mobilbetaling… Flere og flere danskere bruger mobiltelefonen til at betale for dagligdagens indkøb ved at SMS’e sig til eksempelvis togbilletter, afstemninger og hotdogs. Mobilbetaling er et område i kraftig vækst. Det er derfor med stor fornøjelse, at vi med denne opstartspakke præsenterer nye muligheder på området. 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Hvad indeholder opstartspakken? En introduktion til, hvad de nye muligheder indebærer, og hvordan I kommer godt i gang med at bruge dem. Indhold Fordele på tværs af værdikæden Side 4 Præsentation af ”Refund Management” på CPS API’et + en Quick guide til ”Refunds” Side 5 Retningslinjer for brug af ”Refunds” Side 6 Kundeservice-portal for TDC og Service Providere Side 8 Portal for slutbrugere Side 9 Introduktion til forbedret afregning på vej Side 10 Hvem skal du kontakte for mere information? Side 11 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Fordele på tværs af værdikæden Værdikæde for mobilbetaling Slutkunder (både P + E +W) Aggregatorer Merchants Portaler Forbedret CPS API TDC Kundeservice- portal Service Provider Kundeservice- portal Slutkundeportal Funktioner/ Fordele Refund/charge back Forbedret afregning Rapporter Transparens på transaktioner Mulighed for Refund/charge back Samme muligheder som TDC Privat og Erhverv kundeservice Betalingskonto* Selvbetjening, eks.: Oversigt over transaktioner Spend limits Regningsspørgsmål Optankning af Betalingskonto med kreditkort * ”Pre-paid”-konto, der kan bruges til betaling af varer og tjenester via indholdstakserede SMS´er. Den giver mulighed for at adskille traditionelle teleydelser fra SMS-betalinger og vil blandt andet give medarbejdere med firmabetalt mobil mulighed for at lave private køb. Kunden får produktet via sin mobiludbyder 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Forbedret CPS API: ”Refunds” Klik her for at læse Quick guide til ”Refund Management”, så du ved, hvordan du skal bruge den nye funktionalitet Vi udvider det eksisterende CPS API med ”Refund Management”, så I automatisk og effektivt kan tilbageføre en transaktion I får mulighed for: At foretage kreditering Se enkelt-transaktioner (på detaljeret niveau) Et automatisk genereret afregningsgrundlag 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Retningslinjer for ”Refund” Hvis I vælger at bruge ”Refund Management”, skal disse retningslinjer følges: Customer Initiated Refund The Customer can via CPS API grant a refund to the End User. The customer must grant a refund if the sale is violating Danish legislation or the Danish Framework Agreement or if the End User chooses to exercise his/her right of withdrawal. Correct reason code (as described in the PSE documentation found at http://cpservice.tdctech.dk/portal/tws_tdc/Resources) must be used by both TDC or Service Provider and the Customer if a payment transaction is being cancelled. Cancelation of transaction in the service category Betting (as described in Rammeaftalen.dk) are only allowed if written approval has been received from TDC Account Manager. TDC or Service Provider Initiated Refund TDC and Service Provider have the possibility to cancel the customers sale of services or products if the sale is estimated to violate Danish legislation or the Danish Framework Agreement. The following situations will among others give TDC and the Service provider possibility to cancel the customers sale: product/service have not been delivered to the end customer; the customer fails to document that the sale have been made on valid legal ground; or if the marketing have had or is expected to have negative impact on the market. 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Fordele ved ”Refunds” af SMS-køb Jeg står her på Vesterport St. og har lige købt en cola via SMS til 15 kr., men automaten virker ikke. Kan du hjælpe mig? Hvis du ikke har fået den vare, du er blevet opkrævet, kan jeg refundere dig det fulde beløb. Du vil modtage beløbet via din mobiludbyder. 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Kundeserviceportal for TDC og Service Providere TDC og Service Providere kan også initiere ”Refunds” via nye portaler for Kundeservice. Det ser sådan ud: Under kundens konto kan TDC og SP’s kundeservice: I handlingspanelerne kan TDC og SP’s kundeservice: Se kundeoplysninger Åbne kundens specifikke beløbsgrænser Se historik over køb og krediteringer Foretage ”Refund” Lave en ny søgning Spærre kunden for køb fra specifikke indholdsudbydere 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Portal for slutkunder på TDC’s net Alle mobilkunder på TDC´s net kan i princippet få adgang til slutkundeportalen – enten gennem deres mobiludbyders hjemmeside (eks. tdc.dk) eller via den offentlige URL-adresse. Mobiludbyderen beslutter, hvornår og hvordan, udbyderen ønsker at informere slutkunden om adgang til portalen. Det ser sådan ud: I handlingspanelerne kan slutkunderne: Følge sit forbrug af mobilbetalinger Sætte individuelle beløbsgrænser Redigere kundeoplysninger Indsætte separate beløb kun til mobilbetaling 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Forbedret afregning på vej I fremtiden Indtil da… Indtil forbedringerne er på plads, informerer vi fortsat om eventuelle refunderinger af indholdstakserede SMS på jeres slutkunder som det sker i dag, nemlig via rapporter fra jeres afregningskonsulent Charlotte Nielsen. Vi arbejder på at forbedre vores afregning af jer. Det betyder blandt andet: hurtigere afregning end i dag større gennemsigtighed højre kvalitet mulighed for mere fleksible prismodeller, eks. forskellige RS på samme shortkode Samtidig får I nye forbedrede rapporter med overblik over transaktioner 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API

Kontakt os for flere informationer Har du tekniske spørgsmål, oplever problemer eller driftsforstyrrelser med CPS API’et og kreditering af SMS-køb, kan du kontakte: CPS Kundesupport på 70 10 14 20 # 5 eller CPS-Support@tdc.dk. Har du brug for mere vejledning eller sparring på forretningsudvikling, kan du kontakte: Din Account Manager Erik Bo Folkmann Mikkelsen på 20102525 eller ebmi@tdc.dk. 3. april 2017 Kom godt i gang! / Opstartspakke for nye muligheder på CPS API