Velkommen
Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan kan I bidrage til at gøre Unlimited Mobility til en succes….? •Kampagner og tilbud/v TDC Mobil •Spørgsmål
Hvorfor Informationsmøde nu?
Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •1. juli. Projektkoordinator ansættes •22. og 23. august -seminarer •90 partnere d.d. - interessen er stadig stigende.
Hvor vil vi gerne hen? •Erfaringer og feedback fra partnere: –Netværk –Synlighed –Support •Udfordringer –Stigende antal partnere – forskellige fokusområder og kompetencer
Aktiviteter frem til 31.dec. –Branding –Lancering af teknisk supportforum –Mobility hands-on workshop –Lancering af Unlimited Mobility portal –Kundeseminar 14. og 15. november
Branding Lokal markedsføring
Mobility hands-on workshop November Målrettet mindre og mellemstore virksomheder
Mobile Løsninger Hvorfor bruge en Unlimited Mobility partner? Få et godt tilbud lige nu! Find en Unlimited Mobility Partner nær dig! Bliv Unlimited Mobility partner Unlimited Mobility Partner login Efter login – som UM partner Om Unlimited Mobility konceptet Registrering Kampagner Og Tilbud Træninger Og Præsentationer Teknisk SupportMarkedsføringstilskudDownload MaterialeKontaktpersonerSøg partner Kampagner Tilbud Træninger Præsentationer Annoncer Brochurer
Kundeseminar Århus: 14. november, Cinemaxx Biograf, Bruun’s Galleri København: 15. november, Cinemaxx Biograf, Fisketorvet Konceptet Som Unlimited Mobility Partner inviterer du 5-10 eller flere af dine kunder til Mobility seminar. TDC Mobil, HP og Microsoft står for alt det praktiske i forbindelse med afviklingen af kundeseminaret inklusiv den økonomiske del, som indbefatter trykning af invitation til dine kunder, annonce til din lokalavis, banner til din hjemmeside, leje af biografer og forplejning m.m. Tilmelding senest den 1. oktober
Kundeseminar- emne Emne for seminaret: 2 kundecases •Første kundecase – Kom på farten med din kalender og mail. Effektiviser din mobile medarbejders hverdag. •Anden kundecase - Forretningsløsninger. Hvordan mobile medarbejder kan få adgang til virksomhedens forskellige forretningssystemer.
Kundeseminar-program – 10.00: Partnerregistrering – 12.00: Træning for deltagende partnere : Let frokost for deltagende partnere, der gør klar til at modtage deres inviterede kunder – 13.00: Kunderegistrering – let frokost – 13.45: Kundecase – 14.15: Pause – 15.30: Kundecase – besvarelse af spørgsmål og afslutning – 16.30: Let aftensmad – kun for partnere – 18.30: Film – kun for partnere
Kampagneelementer •Færdigtrykt kundeinvitation •Skabeloner til: –følgebrev til kundeinvitation –Opfølgningsbrev •Bannere til egen hjemmeside •Skabelon til lokalannonce Kunde invitation Brev skabeloner Online bannere Lokal annonce
Kundeseminar-tidsplan 1. oktober - Slut for partnertilmelding til kampagnen ca. 9. oktober – I modtager invitationer til kunderne m.m. 1. november - Midtvejsopfølgning 9. november - Kunde-deltagernavne indsendes 14. november - Partnertræning og kundeseminar i Århus Cinemaxx 15. november - Partnertræning og kundeseminar i Fisketorvet Cinemaxx
Hvordan kan I bidrage til at gøre Unlimited Mobility til en succes? •Brug Netværket –Portalen, lav en profil og opdater den løbende •Brug UM logo –Hjemmeside, nyhedsbreve og direct mails •Kom med feedback •Deltag i kampagner •Del din viden •Brug OS!
Kampagner og tilbud v/TDC Mobil
Dit Mobile Kontor •Kampagne indtil •På Farten med Outlook •Vodafone Mobile Connect Card •
Muligheder •Direct Mail •Annoncering •Try & Buy •Support fra TDC Mobil konsulenter
Actebis •distributør for TDC Mobil •let adgang via www •vælg TDC under leverandør
Her får du info • •Partner support