Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Velkommen edgemo summit CPH maj 2014.
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
Brug en bydel som dit bæredygtige show-room 28. oktober 2010.
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Velkommen til Diplomuddannelsen i Ledelse
”FRA SYGEFRAVÆR TIL ARBEJDSEVNE” 27. FEBRUAR 2013 KONFERENCE TORVEHALLERNE I VEJLE Sund By Sekretariatet.
Landlivs seminar den 24.november 2012 Hvad er der brug for på landet: Nytænkning af landdistrikter? Alt det praktiske v. Mona Hvid
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Velkommen til temadag om Indholdskanalen. Program: : Indholdskanalens muligheder Baggrunden for Indholdskanalen : Leverandør-præsentationer.
Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business Marketing
1 Formandens rolle - I bestyrelsen. 2 • Hold øje med trivslen –Inddrag medlemmer, der ikke siger meget –Få nye medlemmer godt ind i gruppen, besøg evt.
Teknisk Workshop om NemHandel Heinrich Clausen Århus den 4. november 2010.
Powel Dagene Danmark 20. – 21. Maj 2014
Modul 5 Videndeling, visitering og virksomheder. Kvalificeringsforløbets opbygning Modul 1.Udfordringen og kendskab til hinanden Modul 2.Praktisk viden.
2011XXXXX Golfklub FLERE GOLFSPILLERE I DANMARK •”Et overblik” •Udviklingskonference.
Pinpoint.
Velkommen. Per Roholt Praktisk Tidsplanen Tilmelding til workshops Pauser Rygning Frokost Toiletter Og husk, Mobiletelefoner skal være tændt!
4K-pårørendegruppe Lyngby-Taarbæk, Gladsaxe, Gentofte, Rudersdal
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
Velkommen til Pre-launch Roadshow Claus Jul Christiansen Divisionschef, Server & Tools Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Rebekka Musaeus - Projektkoordinator - SBSC.
Dorrit Overgaard - Gitte Casparij - Torben Marcussen
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Kampagner Forår 2006 v/ Dorrit Overgaard, Marketing Manager
Informationsmøde om Kvalitet i MUS - Et projekt i Udviklings- og Omstillingsfonden.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Midtvejsseminar den november 2010 Midtvejsseminar for modelkommunerne november 2010.
Velkommen til SkillsCamp Uge 42
VirksomhedsnetværkCabi – Danmarks største netværk for socialt ansvarlige virksomheder 1.
Hvorfor Digital Post? - og vejen dertil
Lederseminar 2014 Varde Kommune
INNOVATIONSFORUM # 2 VIDENSFORMER OG VIDENSKILDER.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Salgs- og marketingkampagner for Small Business Specialist Gitte Casparij December 14, 2014.
Diigital læring - Den Digitale Erhvervsskole
Kontor for It-infrastruktur og implementering IT og Telestyrelsen IT Arkitekt Søren Peter Nielsen - OISAML Workshop DEL 2 Århus 31. marts 2009.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Vinterman seminar 2. Maj SIDE 2 Vinterman seminar 2. maj Ca. 85 personer: 34 kommuner (30 Vinterman, 2-Light og 2-Melding) Færøerne Vintercentralen.
Digital post – kommunikationen til borgerne. Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne;
MBS Marketing aktiviteter FY07 Partner Forum session Dorrit Overgaard Small Business Marketing Small Business Community Days, september 2006.
VirksomhedsnetværkCabi – Danmarks største netværk for socialt ansvarlige virksomheder 1.
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Vildbjerg Cup 2008 Vi gi´r dig oplevelser med og uden bolden FC Horsens U9 - U10 – U11 og U12.
Velkommen til Mød Microsoft
Formidling på GBS. Nye undervisningsmaterialer Foto:Kolibri63.
Agenda CRM – hvordan bliver det en økonomisk succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/ Bjørn Eilertsen og Christian Cletus.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Magistrenes Arbejdsløshedskasse 23. marts Magistrenes Arbejdsløshedskasse Dagens program 1.Fælles information (ca. 45 min) Medlemstilbud Rådighed.
Mød Aalborg Universitet
PROJEKT MISBRUGSBEHANDLING
Strategiseminar 28. og 29. januar 2008, Bogense Velkomst Praktiske forhold Programoversigt for de to dage.
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
Unlimited Mobility seminar august Hvordan vil vi støtte op om din forretning? Hvad forventer vi af dig? Hvad kan du forvente af os? Hvordan bliver.
Hvad er Klimakaravanen? Hvad er der på hjemmesiden?
Velkommen til region Midtjyllands takstundervisningsdag.
8. april 2017.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Kompetencerejsen netværksmøde den 17. august 2002.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Server 2003 kampagne “Få et 2-timers gratis serviceeftersyn” Dorrit Overgaard, Marketing Manager Informationsmøde,
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
Arbejd Overalt - Workshop
Præsentationens transcript:

Velkommen

Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan kan I bidrage til at gøre Unlimited Mobility til en succes….? •Kampagner og tilbud/v TDC Mobil •Spørgsmål

Hvorfor Informationsmøde nu?

Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •1. juli. Projektkoordinator ansættes •22. og 23. august -seminarer •90 partnere d.d. - interessen er stadig stigende.

Hvor vil vi gerne hen? •Erfaringer og feedback fra partnere: –Netværk –Synlighed –Support •Udfordringer –Stigende antal partnere – forskellige fokusområder og kompetencer

Aktiviteter frem til 31.dec. –Branding –Lancering af teknisk supportforum –Mobility hands-on workshop –Lancering af Unlimited Mobility portal –Kundeseminar 14. og 15. november

Branding Lokal markedsføring

Mobility hands-on workshop November Målrettet mindre og mellemstore virksomheder

Mobile Løsninger Hvorfor bruge en Unlimited Mobility partner? Få et godt tilbud lige nu! Find en Unlimited Mobility Partner nær dig! Bliv Unlimited Mobility partner Unlimited Mobility Partner login Efter login – som UM partner Om Unlimited Mobility konceptet Registrering Kampagner Og Tilbud Træninger Og Præsentationer Teknisk SupportMarkedsføringstilskudDownload MaterialeKontaktpersonerSøg partner Kampagner Tilbud Træninger Præsentationer Annoncer Brochurer

Kundeseminar Århus: 14. november, Cinemaxx Biograf, Bruun’s Galleri København: 15. november, Cinemaxx Biograf, Fisketorvet Konceptet Som Unlimited Mobility Partner inviterer du 5-10 eller flere af dine kunder til Mobility seminar. TDC Mobil, HP og Microsoft står for alt det praktiske i forbindelse med afviklingen af kundeseminaret inklusiv den økonomiske del, som indbefatter trykning af invitation til dine kunder, annonce til din lokalavis, banner til din hjemmeside, leje af biografer og forplejning m.m. Tilmelding senest den 1. oktober

Kundeseminar- emne Emne for seminaret: 2 kundecases •Første kundecase – Kom på farten med din kalender og mail. Effektiviser din mobile medarbejders hverdag. •Anden kundecase - Forretningsløsninger. Hvordan mobile medarbejder kan få adgang til virksomhedens forskellige forretningssystemer.

Kundeseminar-program – 10.00: Partnerregistrering – 12.00: Træning for deltagende partnere : Let frokost for deltagende partnere, der gør klar til at modtage deres inviterede kunder – 13.00: Kunderegistrering – let frokost – 13.45: Kundecase – 14.15: Pause – 15.30: Kundecase – besvarelse af spørgsmål og afslutning – 16.30: Let aftensmad – kun for partnere – 18.30: Film – kun for partnere

Kampagneelementer •Færdigtrykt kundeinvitation •Skabeloner til: –følgebrev til kundeinvitation –Opfølgningsbrev •Bannere til egen hjemmeside •Skabelon til lokalannonce Kunde invitation Brev skabeloner Online bannere Lokal annonce

Kundeseminar-tidsplan 1. oktober - Slut for partnertilmelding til kampagnen ca. 9. oktober – I modtager invitationer til kunderne m.m. 1. november - Midtvejsopfølgning 9. november - Kunde-deltagernavne indsendes 14. november - Partnertræning og kundeseminar i Århus Cinemaxx 15. november - Partnertræning og kundeseminar i Fisketorvet Cinemaxx

Hvordan kan I bidrage til at gøre Unlimited Mobility til en succes? •Brug Netværket –Portalen, lav en profil og opdater den løbende •Brug UM logo –Hjemmeside, nyhedsbreve og direct mails •Kom med feedback •Deltag i kampagner •Del din viden •Brug OS!

Kampagner og tilbud v/TDC Mobil

Dit Mobile Kontor •Kampagne indtil •På Farten med Outlook •Vodafone Mobile Connect Card •

Muligheder •Direct Mail •Annoncering •Try & Buy •Support fra TDC Mobil konsulenter

Actebis •distributør for TDC Mobil •let adgang via www •vælg TDC under leverandør

Her får du info • •Partner support