Analyse af data fra Webstatus undersøgelse – Mænd og kvinder – marts 2010 Online research
- 2 - • Om undersøgelsen • Information om brugerne • Brugernes vurdering af specifikke aspekter • Brugernes samlede indtryk af hjemmesiden Agenda
- 3 - • Undersøgelsen er foretaget som en pop-up spørgeskemaundersøgelse på • Undersøgelsen er gennemført med en teknologi som gør det muligt at deltage selv om man har installeret en popup-blocker i sin browser. • I alt er spørgeskemaet blevet vist gange. • personer har valgt at deltage i perioden fra den 9. februar 2009 til den 22. februar Det svarer til en svarprocent på 7%. • Om undersøgelsen
- 4 - • Om undersøgelsen • Information om brugerne • Brugernes vurdering af specifikke aspekter • Brugernes samlede indtryk af hjemmesiden
- 5 - Information om brugerne Antal besvarelser:
- 6 - Information om brugerne Antal besvarelser:
- 7 - Information om brugerne Antal besvarelser:
- 8 - Information om brugerne Antal besvarelser:
- 9 - Information om brugerne Antal besvarelser:
• Om undersøgelsen • Information om brugerne • Brugernes vurdering af specifikke aspekter • Brugernes samlede indtryk af hjemmesiden
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
• Om undersøgelsen • Information om brugerne • Brugernes vurdering af specifikke aspekter • Brugernes samlede indtryk af hjemmesiden
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Brugernes vurdering af specifikke aspekter Antal besvarelser:
Kontakt Niels Andersen Analysekonsulent Tine Rasborg Afdelingsleder - Webanalyse Userneeds A/S Gammel Kongevej Frederiksberg C