En fremtidssikret planlægningsløsning

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PostDK momsmodul Mange netbutikker overser, at der ikke er moms på forsendelser, når de sender varer til privat kunderne med Post Danmark.
Advertisements

Etablering af virksomhed
Fra projekt til drift, ikke et ord om XXX
Kort om regnskabssystemer:
… den fleksible løsning når du vil have 100% styr på skolens bøger.
Videregående pc-vejledning Modul Sik: Sikkerhed Lidt om antivirusprogrammer mm. 60+Bornholm.
M3 UG Årsmøde 2011 Leverandør-portal. Inspirationen… 1995: Præsentation af Foss Electrics løsning 2002: API’er bliver tilgængelige 2005: next-move start.
MUSEN ELLER TRYK PÅ ”ENTER”
Projektering og styring.
AutoPilot TemaTime Værdianalyse 1.
- i en verden, hvor tidsregistrering er nemt og ikke tager tid EBF Seminar  Nemt  Overblik  Sikkert  Frigør tid  Dokumenterer  ”Beskytter”
1 Frit valg af hjælpemidler og boligindretning Af Tina Hansen specialkonsulent 15. september 2010.
Implementering af it-system
Sikre IT-løsninger for fremtiden LBJ Finans LBJ Finans - Meget mere end blot et regnskabssystem.
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Beskyt din computer og dine data!
Hvor mange EPJ-systemer skal Danmark have? Kan SOA fx levere varen? Hvem skal bestemme standarden? Søren Lauesen IT-Universitetet i København
21.1 Opdeling af varelageret
E-commerce hos Bon’A Parte
Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Præsentation af e-takeaway.dk
1. Ordreside: Køretøjerside: Brugereside: Timesedlerside: Beskederside: Oversigtskortside: Themeside: 19.
Krav til funktionalitet i fremtidens flådestyringssystem
Agenda Målgruppe for produktet Mamut ServiceSuite E-commerce Planning
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
SummaSummarum Stones Software A/S.
ERP-systemet Al Dente.
IT i undervisningen.
Program for valg af platform Præsentation af os selv/IdeFA Gruppen Tjeklisten Valg af platform – Godt det ikke er os! – GENERELT Gruppearbejde 1. Pause.
SkoleIntra og integration med kommunale platforme - digital Signatur
Dynamisk styring af Office skabeloner Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
Kursus om borger.dk og brugen af digital signatur
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
2014 MobilePeople All Rights Reserved Digital selvbetjening - der giver glade brugere MobilePeople MP Telebetaling & MP Mobilbetaling En nem løsning til.
Søg på kundes navn. Klik evt. på inaktive eller filialer Vælg når søgeresultaterne fremkommer, et af resultaterne ved at sætte et kryds i boksen, og tryk.
OTA - et skoleprojekt ved E. Sjørlund, ES-DATA Projekt : News: news://news.the- coffeeshop.dk/coffeeshop.ota.
Web-baseret Modulopbygget Let at bruge Let at vedligeholde
Arkitektur - software. RHS - Informationsteknologi 2 Software-arkitektur Formålet med software-arkitekturen er at definere en software-”platform”, som.
Systemer.
Medarbejder en vigtig resurse Concept Data A/S Flad organisation. Åben miljø. Selvstændighed under ansvar. Socialt sammenværd.
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Seminar Nyborg Strand 3. maj 2011 Nortec System A/S Seminar Nyborg Strand 24. april 2012.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Ret & Regnskab Velkommen til Ø90 kursus Faktureringsmodulet i Ø90.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Ø90 Online Ø90-Opgørelse og arbejdsgange Kursus efterår 2005 Helle Hovgaard Ledende økonomikonsulent.
Hvordan lagrer Amterne data Relationer til Miljøportalen Hans-Erik Jensen Biolog Viborg Amt, Miljø og Teknik, Naturkontoret Skottenborg 26, 8800 Viborg.
ALEPH og XML. eLib Seminar 18 – 19 november 2004 ALEPH og XML Status  Print system arbejder med XML lignende mellem filer.  Færdige printfiler kan gemmes.
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
Løvvang Bowling Center
Kortlægning af maskinpark Identifikation af reservedele
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
En fremtidssikret planlægningsløsning
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Byggeri og Teknik Landbrugets 3D-stalddesign Konsulent Benjamin B. Andersen og landskonsulent Niels H. Lundgaard.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Hvordan får jeg min marksprøjte til at registrere oplysninger fuldautomatisk? Thomas Bak, Danmarks JordbrugsForskning,
IT på byggepladsen Jørn Johansen, Malermester Jørn Johansen A/S Mads Carlsen, Aalborg Universitet.
SuperNovaONLINE. Projekt beskrivelse Programmet kører på central server Flere fra foreningen kan få adgang til samme regnskab – idrætsmodul Backup foregår.
Kapitel 30 Debitor-, kreditor- og lagermodul. Kap. 30: Debitor-, kreditor- og lagermodul Økonomistyringssystemer FordeleUlemper Indtastning af bilag er.
It-systemer er med overalt. Før køb – hjemme hos kunden Kunden besøger hjemmesiden Kunden overvejer og tegner selv Sælger og tegneprogram inspirerer Prisen.
Kapitel 30 Debitor-, kreditor- og lagermodul.
ERP og BPR.
Mobile løsninger til salg, service og flådeoptimering.
Kursus for administrative medarbejdere
Dejligt … … at se jer … at erfagruppen for Epos Portal nu endelig er kommet så langt.
Opsætning.
INTRODUKTION TIL SKOLELEDERE
Præsentationens transcript:

En fremtidssikret planlægningsløsning Når servicevirksomheder skal have nyt planlægnings-system handler det ikke kun om at få installeret endnu et EDB-program. Det handler lige så meget om sikkerhed for at få leveret en holdbar og fremtidssikret helhedsløsning, og sikkerhed for at omkostningerne ikke løber løbsk og implemen-teringen ikke trækker i langdrag. For SimPlanner er det derfor vigtigt at kunne tilbyde et lettilgængeligt og effektivt planlægningssystem med en helhedsløsning baseret på et fuldt gennemskueligt prissystem uden ubehagelige overraskelser, og en implementering, der typisk kun varer 1-2 dage. SimPlanner er et meget brugervenligt system, som ikke stiller store krav til den enkelte bruger. Skulle der alligevel være brug for det, er SimPlanner altid klar med undervisning og sparring. Under alle omstændigheder vil SimPlanner give al den opbakning og støtte, der skal til indtil den enkelte virksomhed er helt i gang. For SimPlanner handler det om at sikre sine kunder den mest optimale planlægningsløsning både nu og i fremtiden. Ralph Kofoed Direktør, udviklingschef Ralph Kofoed

SimPlanner Service - ServicePlanlægning fra A - Z PC-Planlægning for Servicevirksomheder Simplanner Service er planlægningsprogrammet til servicevirksomheder med mange eksterne installations- og serviceopgaver. Programmet er til virksomheder med mange service-medarbejdere eller håndværkere i marken, hvor en effektiv planlægning er altafgørende for virksomhedens indtjening. Simplanner Service er programmet for: El-installatører Vvs-installatører Virksomheder inden for reparation, vedligehold og service Med Simplanner Service får virksomheden fuldt overblik over ordrer, aktiviteter, opgaver og deres indbyrdes bindinger i tid og sted med medarbejdere, servicebiler, materialer og udstyr. Simplanner Service kan håndtere ordre, foretage tids-registrering, vise status på planlagte opgaver, udskrive jobkort og udveksle data med andre systemer. I SimPlanner Service kan man vedhæfte dokumenter til en både kunder, ordrer og opgaver. SimPlanner Service - ServicePlanlægning fra A - Z

GrundModul SimPlanner Service er et modulopbygget planlægningssystem, som med udgangspunkt i GrundModulet kan udbygges trinvis i det tempo man ønsker. Med SimPlanner GrundModul oprettes alle de grundlæggende ting, så som Kunder, Ordrer, Opgaver. I Grundmodulet kan man udskrive Jobkort med stregkoder til efterfølgende registreringer. Dokumenter kan i grundmodulet gemmes både på Kunder, Ordrer og Opgaver. Grundmodulet kan udskrive Kundekort, Ordrekort, Jobkort, Ordre- og Opgavelister.

Tidsregistrering SimPlanner Service Tidsregistrering TidsregistreringsModulet er til tidsregistrering på medarbejdere, maskiner og opgaver. Ved integration til ERP vil Registrerings-Modulet automatisk kunne overføre registreringer til fakturering. I modulet kan man registrere med-arbejdernes Komme/ Gå tider. Modulet er, i modsætning til mange andre systemer, fuldt integreret i Sim-Planner programmet.

Vareregistrering SimPlanner Service Vareregistrering inde-holder flere moduler. Fælles for modulerne i Vareregistrering er at de er med til at sikre servicemedarbejderen en nem og sikker opsamling af varedata i marken. Med SimPlanner Service Vareregistrering scanner servicemedarbejderen sit vareforbrug direkte ind i systemet med få klik. SimPlanner Varer Med SimPlanner Varer får man et varekartotek med varegrupper, varenumrer, varetekster og priser. Priserne kan i SimPlanner Varer reguleres både gruppevis og enkeltvis. GrossistOpdatering Til modulet SimPlanner Varer kan man tilknytte GrossistOpdatering, dermed kan man automatisk indlægge grossistvarer i sit eget varekartotek, og løbende opdaterer det. ERP Varer Med ERP Varer er det muligt at opdaterer SimPlanner med priser fra virksomhedens økonomisystem, hvorfra vedligeholdelse af varekartoteket så foregår.

Integration ERP Integration ERP er til udveksling af data med virksomhedens ERP, økonomi- /regnskabs-system. SimPlanner Service kan integreres og udveksle data med langt de fleste systemer på markedet. Navision C5 Admiral Visma SAP B1 SimPlanner Service integreres bedst med systemer, der som SimPlanner kører på en MS SQL database.

Integration Excel Integration Excel er til udveksling af data med Excel. Med Integration Excel kan der udveksles data direkte med SimPlanner databasen. Dataudvekslingen kan anvendes i forbindelse med viderebehandling af kunde-, ordre, opgavedata. Endvidere kan Integration Excel anvendes til viderebehandling af overførte data fra Tids- og Vareregistreringer i forbindelse med fakturering og lignende.

MobilCom MobilCom er forbindelsen til den mobile service-medarbejder. Med MobilCom udvides SimPlanner Systemet til at kunne kommunikere direkte med service-medarbejderen i marken. Med MobilCom åbnes der for mobile kommunikationsmuligheder via terminalklient-løsninger, hvor medarbejderen kan have fuld SimPlanner adgang. Den mobile løsning opsættes typisk med en sikker VPN-forbindelse.   Muligheder TerminalKlientløsning til: - Servicemedarbejder ”i marken”. - Hjemmekontor Til servicemedarbejdere i marken kræver løsningen at virksomheden har abonnement på mobil bredbåndsforbindelse til 3G-nettet for hver service-medarbejder. Til medarbejdere på hjemmekontoret kræver løsningen blot at virksomheden har abonnement på alm. bredbåndsforbindelser til den enkelte.

MobilCom Forbindelsen til Servicemedarbejderen i marken og Hjemmekontoret

Priser SimPlanner Service Moduler Grundmodul .................................................................................... KR. 30.000,- Tidsregistrering ............................................................................... KR. 20.000,- Vareregistrering SimPlanner Varer ................................................ KR. 20.000,- Vareregistrering ERP Varer ........................................................... KR. 20.000,- Grossistopdatering .…………………………………………………… KR. 6.000,- SystemLicenser * Planlægger ..................................................................................... KR. 1.500,- Ressourcepakker RessourcePakke 50 ....................................................................... KR. 10.000,- RessourcePakke 100 ...................................................................... KR. 18.000,- RessourcePakke 150 ...................................................................... KR. 24.000,- * SystemLicenser er kun éngangsbetaling Alle Priser er ekskl. moms

SimPlanner ApS Rosenholm Udviklingspark DK-8543 Hornslet Tlf. (+45) 88 80 99 93 Mail: mail@simplanner.dk Web: simplanner.dk