Velkommen til årsmøde / generalforsamling

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
IT - Sikkerhedstjek  Særligt tilbud til BOLIGadvokater – netop udsendt  Kr for et sikkerhedstjek.
Advertisements

Porteføljestyring
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Årsmøder 2014.
Finanskrisens virkninger for håndværkere sættes i fokus.
Overskrift.
Stærk funding er ikke én ting! §18 Lokale fonde Koncerter Bøtter Virksom- heder Loger Lokale netværk Appelsiner i turbanen Presseomtale Netværk.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Et oplæg til diskussion i plenum
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling: Marketing, Innovation, AXOCO & CSR Vil…Mål…Gør…
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Anders s, Andreas W, Bjarke L og Marlene M.
Stævnesnacks. Hvad er Stævnesnacks? • Stævnesnacks er et samarbejde mellem FDB og Danmarks Idræts-Forbund • Stævnesnacks er frisk frugt og grønt skåret.
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Året der gik Breddesektionens beretning ved Helle Jakobsen, sektionsleder.
Coop Bank.
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
1. Administrer din forretning med Office Hvorfor? Et centralt sted at administrere din forretning Gør det simpelt og produktivt at drive forretning Øg.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Økonomiseminar maj måned 2009 Mål: Langtidssikret fornuftig økonomi i SVØM. Skaffe nye indtægter i form af frie midler, som samlet set ikke belaster SVØMs.
6.1. Nøglehullet – et sundere valg 6.2 Fødevaregrupper og variation Spis noget fra alle fødevaregrupper hver dag og varier de produkter du spiser inden.
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
NORDISK Dagligvarehandel september 2014
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Business to Business På den JYSKe måde…...
TIL FREMTIDEN VELKOMMEN. FAKTA · der ikke kan diskuteres... Cashback og tilbud. Et produkt alle vil have. Kunden sparer 20-22%. Walmart, Bestbuy, SamsClub.
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
- sammen med glade mennesker
Børns Biblioteker To fagligheder i dialog – om børn, medier og professionsudvikling.
DLG i bevægelse Information om projektet. Hvorfor? DLG ønsker at give timelønnede medarbejdere muligheden for at forbedre deres sundhed Både medarbejderne.
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Børneruden – en del af MinRude Her får du informationer fra børnehuset: - Billeder - Dagbøger fra hverdagen - Nyheder fra børnehuset - Opslag (fx husk.
Dansk Supermarked i korthed
Velkommen Som medlem er du medejer. Coop i medierne 2015 har været et fantastisk år for Coop, hvis man måler i presseomtale, fx: Coop satser milliarder.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
CASE: Udvikling af system til optimering af kassebemanding
Årsmøde Den 18. – 19. november 2011.
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Idegrundlag og målsætninger
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
(Firmanavn) forretningsplan
Bestyrelsens beretning
Generalforsamling 2018.
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
BADMINTON Netværksmøde foråret
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
UNI-Login til forældre UNI-Login til ForældreIntra og MinUddannelse
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Bestyrelsens beretning
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Præsentationens transcript:

Velkommen til årsmøde / generalforsamling ”butik”

2017 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Status Coop 4. Status kæden 5. Eventuelt

Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- findes i App dashboard under fanen ”Coop Medlem” på CoopNet) Antal medlemmer med App (- hentes fra dashboard) Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

Begivenheder i vores butik 2017 Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.

Kundemeterundersøgelse 2017 Fra egen butik – vejledning i hent rapport

og et fleksibelt lavprisprogram i alle butikker Status fra Coop Vi skal have et mere og et fleksibelt lavprisprogram i alle butikker fælles grundsortiment

Vi skal køre og sænke hyldepriserne Med vores ”Fast lav pris” program Status fra Coop Vi skal køre og sænke hyldepriserne Med vores ”Fast lav pris” program færre kampagner

lokale priser og kampagner Status Coop Vi skal arbejde mere med lokale priser og kampagner

Status fra Kæden Vi har skudt vores nye ”Fast lav pris” program i gang, og vi forventer rigtig meget af programmet!

Vi vil have endnu mere fokus på vores profilområder! Status fra Kæden Vi vil have endnu mere fokus på vores profilområder! Vin Kød Frugt og grønt

Vi ønsker endnu flere medlemmer på vores medlemsapp! Status fra Kæden Vi ønsker endnu flere medlemmer på vores medlemsapp!

Status fra Kæden Vi vil vinde hverdagen hos vores kunder – vi ønsker endnu flere hverdagskunder!