Sales & distribution Channels Digital distribution Direct sales Online portals Partnerships Educational publishers Game publishers Priority Existing contacts.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
SharePoint Codecamp. SharePoint Bruger Gruppe  Intro til dagen, Anders.  Authentication i forbindelse med Apps – Oauth, Low trust/High trust, Mads.
Advertisements

Social media marketing: Position of the Nordic Consumer Ombudsmen EU Consumer Summit 1 and 2 April 2014 Henrik Øe Consumer Ombudsman Denmark.
Personlig planlægning
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
ECarta Games Forretningsplan Hold 7 Rune Højsgaard Espen Højsgaard Pimin Konstantin Kefaloukos Nanna Hjort Vidkjær Hanne Svenningsen Ulrikke Ji Mee Andersen.
Ekspertevaluering Lucas Wxyz og René Rosendal. SnitkerGroup.
Valgt som bedste forretnings mulighed i 2012 og 2013 Valgt som bedste forretnings mulighed i 2012 og 2013.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Forside Titel Navn, sted eller begivenhed, dato. CHALLENGES FOR THE BANKING SECTOR - IN THE AFTERMATH OF THE CRISIS Louise C. Mogensen Deputy Chief Executive.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Udlands-semester i Moscow, Idaho Marc Andresen.
MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Korte guidelines: Billede Brug et billede som afspejler dit budskab – og din målgruppe. De billeder du kan hente ved klik på ikon understøtter PensionDanmarks.
IKEA Vision A skabe en bedre hverdag for de mange mennesker
Markedsudviklingen i Danmark Agenda Introduktion & baggrund Konsument Markedet DVD - Blu-ray - Total Markedet Konsument Markedet 2011 Q1 - DVD -
Sociology and social media af: Mads, Emil, Caspar og Jos.
Vælg layout 1. Højre klik uden for dit slide 2. Vælg et passende layout fra “drop ned” menuen 3. Bemærk at der findes 4 forskellige farvetemaer du kan.
1 QA and user research
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Skub og træk DDK ITU F2007 John Paulin Hansen. Ambient reklame Engang: Skjult markedsføring, gurilla- reklamer, græsrods-opinionsdannelse... Nu: Fast.
Personal Leadership Bachelor of Leisure Management.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Introduktion til web-analyse Page 1Copyright: Instadia A/S, 2003 Web-analyse i et praktisk perspektiv.
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Lene Sandholdt & Johan Kulmbach
Interview service in Statistics Denmark Structure and Surveys.
1 Game Industry Economics
The publisher/developer relationship – or how to make money off those whiny bastards.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
IT-Universitetet i København Rued Langgaardsvej 7 DK-2300 København S ESP-Net The ESP Company Network Yvonne Dittrich IT-University in Copenhagen Software.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Mikkel deMib Svendsen Duplicate Content & Multiple Site Issue Mikkel deMib Svendsen
Standarder og ISO 9001 som ledelsesværktøj
GIS and statistical data analysis Copenhagen September 11, 2013.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Socialforvaltningen Inclusion in Copenhagen The Special reform 6 March 2013 Nina Hemmersam, Head of department.
Insert picture: Click the icon and insert a picture from your folders. Right-click the picture and ”Send to back”. Change logo Right-click logo and select.
Salg og marketing ved iværksætteri AMU-kursus © Undervisningsministeriet. Marts Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel,
WIND ENERGY DENMARK ANNUAL EVENT 2015 / 22 SEPTEMBER 2015 / SLIDE 1 CEO Anette Eberhard, EKF 22 September 2015 Wind Energy Denmark Annual Event 2015 Forsideslide,
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 6TH OF OCTOBER 2015 AARHUS UNIVERSITET AU MASTER THESIS INFORMATION MEETING SOFIE VEJE AND JACOB BONDE.
DM I SOSU SKILLS DREJEBOG TEMADAG D. 24. MARTS 2010 Annie Philipsen, PR & international koordinator SOSU C.
Hotel Capsis Thessaloniki Capsis Hotel Thessaloniki The largest city hotel in North Greece is located in the city centre and it is featuring a new.
Formular designer – Basis Efterår 2016 Tilst
Senior-udvalget indbyder igen i år til herredouble hver den 2
SCALE-UP DENMARK Tue David Bak Direktør, Innovation & Vækst, Region Sjælland & Formand for Scale-Up Denmark Thank you to the Ambassador, Mrs Louise Jespersen.
Don’t be afraid of the advanced editor
Landsdækkende virksomhedskampagne
Danske Musik- og Kulturskoleledere
Completing secondary education
Country report 2017 Nordic Web, Oslo 2017 Lars Pedersen.
Sense My City Develco A/S.
Folkeskolereform Frederikssund
MaaS i Europe Rasmus Lindholm.
Informationsundervisning og læring i en global virksomhed
Bachelorprojekt Forår 2017
Vibeke Overgaard Madsen
Unawareness of opportunities = a major barrier to progress
Annette Falberg, Dansk Industri Handel
Er det muligt at foretage et sikkert valg?
Informationsundervisning i en global virksomhed
Danish TUC portal for training
Europæiske udfordringer for planteproduktionen
Tilstedeværelsesundervisning
Bakterielt nedbrydelighed af forskellige slags plastik:
FEANTSA Policy Conference – May 31st 2019
WiseFlow En introduktion i anvendelsen af Wiseflow
The US-China trade war and its consequences
Præsentationens transcript:

Sales & distribution Channels Digital distribution Direct sales Online portals Partnerships Educational publishers Game publishers Priority Existing contacts Online portals Own distribution German private market English edu. market French private market Time plan 26. March - All evaluation copies sent 29. March - Verify received & date for evaluation 2nd. April - Receive first feedback 10th April - Decision time Release date 19. April - own sales HUSK HELPDESK!!

Private 199 DKK 30 EURO 35 US $ Educational Small school (<300):DKK800/100EUR/$150 Large school (>300):DKK1600/200 EUR/$300 Challenged school:DKK300/40 EUR/ $60 Try first with 50% more in price for educational Price structure:

Online portals Manifesto games Rusty Axe Steam Direct2drive.com GarageGames Total gaming Trymedia/Trygamees Actions Locate and phone number on 23th of March Send w. link to package Offer sites the game for 30 Euro with a 50/50 split Follow-up every second day both w. Phone /

Retail Norden Humac BTJ Bog & Ide Bøger & papir EB Games / GameStop Nordic Dansk Supermarked (Føtex) FDB(Superbrugsen) F Group (Fona, Electric city & Elektronik-centeret) Merlin

Own sales Personal Talks, always locate national teacher & press outlet - personal interview Flyers at conferences & exhibitions Network Quality titles w. similar developers (Muzzy, Caspian, Immersive, & Drabssag, 3rd world farmer) Web-sites (teacherparents / socialimpact / Becta / TEEM / Schoolzone, COL Teacher hubs & resource places (ie. Amtscentre) Champs (active, networked, respected, an education trip for every 10 sold) Banners (GR / ITU / OTE / Diginet) Identify internal teacher mailing lists Hollins (UK) & Brazell (US) Direct mail By regular mail in existing outlets Affiliate program * learning, theme & game portal get prize for referring customers and help a good cause. Regions Nordic Germany France UK

Follow-up Emme BHV Runesoft Magnussoft Riverdeep R-E-M Panvision Dreamcatcher Mindscape

Marketing plan Magazines Home education US Resource web-site

PR Plan H å ndtering af affilate program (l æ ring, spil & tema) H å ndtering af digitale og postordre distribution H å ndtering af community arbejde H å ndtering af pressemeddelser, udsendelse, opf ø lgning og kontakt database MÅL Skabe opm æ rksomhed og salgsadf æ rd i m å lgruppen (l æ rere, kreative, ildsj æ le etc.) Skabe bedre forhandlingsposition med distribut ø rer og udgivere Skabe virksomhedens image og identitet Forberede image blandt politikere og investorer til fremtidige satsninger

1. Medio-januar: Vi starter nye PR-satsning med indslag p å CNN (er planlagt). Dette indslag bringer vores nye trailer, interview og feature p å spil. Vi har materiale klar til spin-off. Der udsendes pressemeddelse hvor udgivelsestidspunkt i marts angives. Der laves pre-order side til spillet. (Forberedelse - lave pressemeddelse, web-site & skabe trailer) 2. Primo-februar: Vi rammer ildsj æ le h å rdt igennem community, banner og blogs p å omr å derne mellem ø sten, l æ ring, IT, seri ø se spil og mainstream spil. Vi sender pressemeddelse om indholdseksperter vi har f å et tilknyttet projektet og som har ‘ bl å stemplet ’ det. (Forberedelse – opf ø lgning presse; forberedelse af kontaktliste & identifikation af relevante web-sites til n æ ste fase) 3. Medio-marts: Vi kontakter alle tidligere pressekontakter og sender pressemeddelse ud med spillets lancering. Vi afholder en releaseparty/pr- event for presse, venner, kontakter og kunder. (Forberedelse – opf ø lgning presse; forberedelse af kontaktliste & identifikation af relevante web-sites til n æ ste fase)