Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
Anskaffelse af ny teknologi
Telos Team Introduktion.
IT - Sikkerhedstjek  Særligt tilbud til BOLIGadvokater – netop udsendt  Kr for et sikkerhedstjek.
Kort om regnskabssystemer:
Telos Team Introduktion.
DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
Web 2.0 Teoretisk viden.
Effektive procedurer med integrerede webservices Applikationer til Office - Smart Clients Case: Digitalt Forvaltningstjek hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
Værdi gennem intelligente beslutninger. SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer.
Integration til portalen og andre systemer Hvordan får vi økonomien til at hænge sammen med det ny setup? Hvad koster det og hvordan kan vi købe ind på.
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
ProfIT - fordi IT handler om penge. profIT Mere professionel anvendelse af IT hos virksomheder der:  Ikke udnytter eksisterende indkøbte IT løsninger.
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Automatisering af tværorganisatoriske processer
Forøg din værdi som konsulent
Præsentation af e-takeaway.dk
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Velkommen Lars Johansson ProjectForce. Program: Lidt omkring Athena IT-Group A/S Introduktion til ProjectForce – Microsoft Sharepoint Lidt teori omkring.
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
Open-source software i det offentlige - hvad nu? Christian Lanng Kontorchef, It og Telestyrelsen Ministeriet for Videnskab, Teknologi og Udvikling Torsdag.
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Dynamisk styring af Office skabeloner Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Søg på kundes navn. Klik evt. på inaktive eller filialer Vælg når søgeresultaterne fremkommer, et af resultaterne ved at sætte et kryds i boksen, og tryk.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Udfordringen Dårlige data skaber spild i de administrative processer. Hæmmer strategiske beslutningsgrundlag. Bremseklods for udvikling af konkurrenceevne.
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
EBF seminar - Tirsdag den 24. april 2012 Velkommen til MIELE A/S.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Ø90 Online Ø90-Opgørelse og arbejdsgange Kursus efterår 2005 Helle Hovgaard Ledende økonomikonsulent.
En præsentation af Primavera Risk Analysis Vælg i menuen: Om West Soft Om Oracle – Primavera Alment om Risk Analysis Et eksempel Avancerede funktioner.
Christian Cletus Bjørn Eilertsen Microsoft CRM Strategy Briefing, 12. maj 2005.
Erhvervssammenslutningen. Velkommen Udviklingshus med fokus på digital forretningsudvikling Etableret i medarbejdere Altid selvfinansierende AAA.
BlueDoc 2.0 (C) 2003 TMA Components Web-integreret Intranet søgemaskine.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
”Vigtigheden af bæredygtig HR på tværs af landegrænser” Set og oplevet udfra skandinaviske virksomheders synspunkt.
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
Agenda CRM – hvordan bliver det en økonomisk succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/ Bjørn Eilertsen og Christian Cletus.
Microsoft Office System 21. Oktober 2003 Jesper Aaberg, Business Productivity Advisor Microsoft Danmark.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Tilføje en kontakt Listen Kontakter gør din kommunikation lettere og gør det muligt for dig.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Strategisk Usability John Paulin Hansen. Næste gang er sidste gang Hver gruppe fremlægger deres oplæg i 15 minutter Start 17:00 - Slut 20:00 Gruppe 1,2,3,pause,18:00.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Med LADEGAARD Nordic A/S
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Effektiv vækst - Workshop
sammenhæng og genbrug med rammearkitekturen
Modul 2.1 – Go’dag til Cura og Fælles Sprog III
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over
Beskyt din virksomhed- Workshop
Arbejd Overalt - Workshop
Problem med at følge de konstant voksende datamængder
OneDrive Med OneDrive kan du sikkert gemme dine billeder, filer og mapper på ét sted, dele dem med andre og få adgang til dem overalt.
Mission, vision og forretningsidé
Velkommen til det nye PowerPoint
Velkommen til det nye PowerPoint
Velkommen til det nye PowerPoint
Præsentationens transcript:

Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen

Microsoft CRM – et nøgleprodukt for Microsoft Microsoft CRM Et strategisk produkt fra Microsoft Investeret mere end 3-års udviklingsarbejde Naturlig sammenhæng med Microsoft produkterne: Office og Windows Findes på dansk og yderligere 18 sprog i 53 lande Anvendes allerede af over brugere på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser

Microsoft CRM kerneområder Intelligent og nem løsning, der skaber en ekstraordinær brugeroplevelse Udnytter Microsoft investeringen Baseres på og udnytter Windows og Office pakken Workflow Stærk motor, der sikrer automatiseringen af dagligdagens opgaver Mobilitet Mulighed for at tage relevante data med overalt – på PC eller telefon Tager udgangspunkt i Outlook Nemt, kendt og en del af dagligdagen

Demonstration af 5 udvalgte funktionsområder 1. CRM som en del af hverdagen 2. Opfølgning af kalender og aktiviteter i Outlook - både online og offline 3. Automatisering af hverdagens processer 4. Enkelt overblik over salgs- og aktivitets- status for hele forretningen 5. Et CRM-system, der hænger sammen med Word, Excel og Outlook i hverdagen

CRM som en del af hverdagen Arbejdet med kunder er formålet med vores forretning  Derfor skal CRM være naturligt at bruge og ikke blot ”endnu et nyt system” Microsoft Outlook er blandt de mest populære af hverdagens værktøjer  Og samtidig ofte stedet hvor arbejdet med kunden starter for en sælger! [DEMONSTRATION]

Enkel kalenderstyring og aktivitetsopfølgning ét sted – både online og offline Du arbejder nemt og mobilt - sådan som du kender det fra Outlook  Derfor er Microsoft CRM nemt at komme i gang med og ses ikke som en byrde for medarbejderne Microsoft CRM salg anvendes gennem Outlook  Sælgerens daglige gøremål på farten eller på kontoret opdateres automatisk i CRM systemet

Automatisering af hverdagens processer Et CRM-system skal hjælpe til at huske, hvordan vi gerne vil behandle kunderne i hverdagen  Med workflow og automatisering hjælper Microsoft CRM sælgeren til at huske den rigtige opfølgning i hverdagen Systemet skal arbejde ligesom os – ikke omvendt  Microsoft CRM understøtter og tilpasser sig de processer du vælger for netop din forretning

Enkelt overblik over salgs- og aktivitets-status - for hele forretningen Overblik og rapporter er for alle  Microsoft CRM indeholder en lang række standard rapporter klar til brug med et enkelt klik uden indblanding fra hverken IT- eller Økonomiafdelingen Overblik skal være opdateret og relevant  Rapporter i Microsoft CRM er altid opdaterede, da data skabes ét sted i hverdagen

Et CRM-system, der kan bruges til hverdag - igennem Word, Excel og Outlook CRM-informationer skal bruges, for at de giver værdi  Med Microsoft CRM kan relevante informationer anvendes direkte fra Office pakken, uden at der skal ledes efter dem CRM-informationer skal bruges i hverdagen  Med en informations-bro mellem Microsoft CRM og Office pakken er informationerne altid lige ved hånden

Microsoft CRM Kom på markedet for 2½ år siden – anden store udgivelse Leveres og implementeres på 19 sprog i 53 lande af et partner-netværk på mere end 1600 partnere / 50 i Danmark Allerede mere end brugere på verdensplan Mere end 400 virksomheder lever af at levere tillægsmoduler Microsoft CRM er i dag det 5. største CRM-system i verden GARTNER2004 Forventes at være blandt tre største CRM-systemer inden for 6 måneder Microsoft CRM er for alle

Kom nemt i gang  Bliv inspireret til at tænke CRM for din forretning  Sæt realistiske mål sammen med den daglige ledelse  Lav en plan sammen med din IT leverandør  Start enkelt og byg hurtigt videre på succesen