-Et forløb i Natur/teknik og Dansk Klasse Vor Frue Skole 2013

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
EGAA GYMNASIUM 2014 DIGITALE DELINGSVÆRKTØJER. INDHOLD • Organisation • Samarbejde, Gruppeskrivning og grupperapporter, projektarbejde • Feedback: lærer-elev.
Advertisements

Book-trailer i 5.a Læringsmål Hvad skal eleverne lære?
Faglig læsning – KIS/UV-forløb 4. årgang H.C Andersen Skolen 2008
Børnearbejde lavet af 4. klasse og lærer Stine B
We make your teaching go digital
Gjellerupskolen.
De sidste undervisningstimer
Evaluering af introkurser Hvilken uddannelse har du besøgt? AntalProcent STX19125,0 HHX8310,9 HF111,4 HTX10113,2 Sundhed, omsorg og pædagogik547,1.
Børns udvikling Af Sasja og Caroline.
Hvad er REN Uge? Det er en uge, hvor elever i hele Danmark: - lærer noget nyt om affald - undersøger affald - tager billeder af affald - skriver om affald.
Dokumentation og evaluering
Lav en familie I skal nu i gang med at skabe en familie
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Hanne og Marianne siger tak for et par gode uger. Vi glæder os til resten af året sammen med jer! Opstartsugerne på Sønderholm Skole På de følgende sider.
Hvad er REN Uge? Det er en uge, hvor elever i hele Danmark: - lærer noget nyt om affald - undersøger affald - tager billeder af affald - skriver om affald.
Kaptajn Karlsens skib Synlig læring med it Agerbæk Skole og
1 Forskningsmetode Kursusoversigt l Kursusdele og forløb l Formål med denne del l Forberedelse l Fremlæggelse og diskussion.
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
iPads i sprogundervisningen – erfaringer fra forskning i praksis
UGE PLAN Mandag 07/10 Tirsdag 08/10 Onsdag 09/10 Torsdag 10/10
Vejen mod at lære at læse
5. lektion: Ulrich Beck og risikosamfundet
2 StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter Genopfriskning Hvem er vi og hvordan bor vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek, biografier,
Dine karakterer Gives ud fra flere elementer. Hvilket niveau E-F, D eller C (taksonomi) Indhold af det der står skrevet holdt op imod det som der forventes.
Skoven Feltbiologi 8.klasse.
Lærings- og praksisfortælling
Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
3.A Dansk: Os fra Blomsterkvarteret EM
Faglig læsning – KIS/UV-forløb 4. årgang H.C Andersen Skolen 2008
Hvordan får man mest ud af Forældreintra
Alsidig personlig udvikling Sociale kompetencer Sproglig udvikling Krop og bevægelse Naturen og naturfænomener Kulturelle udtryksformer og værdier x Læreplans.
Billedanalyse 7. årgang, dansk – Vi, LN, AH, LP Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter GenopfriskningHvem er vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek og biografier frem og genopfrisker.
Sprogbaseret læring i naturfag
PHOTO STORY I 2.KLASSE FORTÆLLING I DANSK. FORTÆLLING I DANSK Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at fortælle og udtrykke sig i både.
FORTÆL I POWERPOINT - FANTASTISKE FABLER. FORTÆL I POWERPOINT Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at lave fortællinger med tekst,
byens-vilde-liv.
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 5. udgave Lone Hansen, Søren Holm-Rasmussen, Jens Ocksen Jensen & Torben Rosenkilde Jensen Hans Reitzel 2013.
Haiku.
Lav en fugle-folde-bog
Nordplus – ”national identitet”
BOG: HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: SANGE: REMSER: FORÆLDREOPGAVER:
Storylinepunkt Nøglespørgsmål Aktiviteter Genopfriskning Hvem er vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek og biografier frem og genopfrisker.
Dagens program Du skal lære at: finde dine introduktionsforløb
Politik og organisation
Læringsuge 47 & 12.
BOG 11: Kulturelle udtryksformer og værdier
Hvorfor græder du, Lille Bjørn?
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (3. udg
Brikker til litteraturhistorien
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 5. udgave
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 5. udgave
© Økonomisk styring og virksomhedsanalyse, 5. udgave
Velkommen – hvordan opstod ideen (Mastermodul mm).
SIKKERHED ONLINE.
Den gode tone Lse.
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne
At home The sittingroom The kitchen The dining room The bedroom
BOG: ”Okay!” DUÅ: Samarbejde. FRI FOR MOBBERI:
Salgstrappen Jan Christiansen KUU
Bænkebidere Et forløb for 2. klasse.
DEN GODE STIL.
Bogens titel: ”Okay!”. Uge 19 til uge 25, 2018
Barnets læring og trivsel Kulturelle udtryksformer og værdier
DEN GODE STIL.
Billedbøger Evaluering.
READ – sammen om læsning
© Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne (3. udg
Den gode tone Lse.
Hvad er en Feltrapportage?
Præsentationens transcript:

-Et forløb i Natur/teknik og Dansk Klasse Vor Frue Skole 2013 Kryb og Kravl -Et forløb i Natur/teknik og Dansk Klasse Vor Frue Skole 2013

Kartoffel-fælde.

Asya og Christoffer undersøger med en lup Asya og Christoffer undersøger med en lup . Asya og Christoffer undersøger med en lup . Asya og Christoffer undersøger med en lup .

Det er et terrarium.

Vi har lavet en vægordbog.

Vi læser på danske-dyr.dk.

Vi skriver om dyr.

Kristian skriver om skovflåt.

Jens skriver og tegner.

Vi læser for hinanden.

Vi øver i at læse.

Vi læser for 3.Klasse.

Vi skrev med børnestavning. Lone ”oversatte” til voksenstavning.

Lara skriver på computeren.

Kryb og Kravl -det har vi lært Vi lærte meget om forskellige dyr, fx skolopender. Vi iagttog bænkebidere med lup. Vi fandt dyr i skoven. Vi lærte meget om bænkebidere. Mejer og stankelben er forskellige. Vi læste om vores dyr på danske-dyr.dk. Vi skrev om vores dyr.