Netværksledelse - kursus 09/6 2009 Svendborg Kontor og Administration,  Virksomhedsmodel  SE ”Virksomhedsmodel”  Opgaver  Udfordringer.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Ansættelsesprocedurer
Advertisements

Sådan kommer I i gang med digital signatur
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
KDA-huset Direkte telefon til DHPU
Velkommen til fremtiden
IT udvalgets evaluering af arbejdet 2010 Med udgangspunkt i kommissoriet Et næsten færdigt udkast Kommentarer udbedes Hvad mangler vi – hvad skal ændres?
”NYT IT” PROGRAMMET - BAGGRUNDEN FOR OUTLOOK-UDDANNELSEN.
Merlinia Who’s out - and who’s back. Telefonservice i top helt enkelt •Med Merlinia OutBack kommer de, der ringer, altid i kontakt med den rigtige medarbejder.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
En præsentation af Senior Erhverv Nordsjælland
Velkommen til fremtiden Senior Erhverv Netværksledelse juni Synlighed
Decentral Studievejledning
Senior Erhverv Thy-Mors
DB Brugerundersøgelse 2008 Undersøgelsen gennemført fra 15/9 til 20/ medlemmer inviteret via .
Informationsmøde Informationsmøde2 Præsentation Senior Erhverv Nordsjælland af Birgir Már Norðdahl (civilingeniør) Vore medlemmer.
Din kontakt med det offentlige starter på nettet [kommune, logo, dato]
Servicecentre i København
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Velkommen til fremtiden
Vi er, hvor kunden er… E-Handel. Vi er, hvor kunden er… Sækkos filosofi Vi er, hvor kunden er… Vi går sammen omkring løsningen…
Oprettelse af Digital Post
Senior Senior Erhverv Thy-Mors Velkommen til fremtiden Senior Erhverv -Netværksledelse juni Senior Erhverv -Netværksledelse juni Personlige.
Velkommen til kursus i Virksomshedsservice 27. – 28. april 2009.
Efterår 2012Korrespondancemeddelelsen Korrespondance- meddelelsen (KM)
Virksomhedsservice -kursus 27/ Svendborg Senior Erhverv Slagelse - Historik Virksomhedsservice – Opbygning Virksomhedsservice – I dag.
Folketingets Bibliotek og Oplysning
Senior Erhverv Århus Flexicurity.
Decentral Studievejledning Hvem er vi? Hvad laver vi? Hvor er vi?
Præjournalisering - automatisk journalisering?
Uafhængige LifeWave Distributører
10. sep Nordjyllands Amt Digital Signatur Kristian Alstrup Baden  Den Digitale Amtsgård ”Den Digital Amtsgård” Digital Signatur.
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Et OPI samarbejde YOKE interaction design / Århus Kommune, MSO.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
3F på Facebook Susanne Fasting - 3F. 3F på Facebook Om 3F Danmarks største fagforening Ca medlemmer Organiserer faglærte og ufaglærte arbejdere.
Velkommen til kursus i Netværksledelse 8. – 9. juni 2009.
Intro Siden sidst: evaluering på opgaver og virtuel kursus.
Økonomisk udvikling i 2009 og 2010 Klaus Rasmussen 19.maj 09 Historisk tilbageslag Klaus Rasmussen Cheføkonom DI.
I gang med forandringer?. Gamle og tunge arbejdsgange?
Generalforsamling Budget for 2006 Konto oversigtBudget 2006 Porto3500 Bestyrelsesmøder1200 Generalforsamling4500 Kopier3000 Telefon formand1200.
OBS! Højreklik på indsat billede og vælg Placer bagerst for at få teksten frem 1 YouSee Foreningsweb ​ Uddannelse i de væsentligste funktioner ved opsætning.
Erhvervs  Uddannelses  Center  Syd Hilmar Finsens Gade 18  DK-6400 Sønderborg   Tlf Praktikværtdag d. 8. september 2015.
Call Center, adm kursus, indledning Indledning (registrering af kursister & præsentation) 10 min. Hjælpeværktøjer 5 min. System overblik 30 min. Administrator.
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
Kompetenceudvikling Kjeld Bo spurgte i efteråret 2012 Claus om der blandt medarbejderne var interesse for noget dansk undervisning. Hvorfor kom spørgsmålet,
Arbejdsdirektoratet, Finsensvej 78, 2000 Frederiksberg Tlf: Fax: E-post: Hjemmeside: Projekt sikker Internet.
OBS: E2012 programmet fra 2009 til juni Herefter revideres mål og indsatsområder på baggrund af den fælleskommunale og fællesoffentlige digitaliseringsstrategi.
Status på medicinhåndtering Oplæggets omdrejningspunkter
Nye e-beviser og uddannelsesplaner
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
/ MUS evaluering.
Automatic Delivery Rewards
PMO manager uddannelsen for IDA medlemmer.
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Modul 7: ”Sådan skriver og sender du en ”
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Skriv indlægstitel i "Sidehoved" fanen "Noter og uddelingskopier"
Post Danmark eKommunikation – Post-let
APV og Trivselsundersøgelse
Kursus for administrative medarbejdere
EASY-P Konference Digitalisering.
Velkommen til ONLINE dansk
– hvordan får vi de ansatte med?
Modul 6: ”Sådan skriver og sender du en ”
HKKF Seniorseminar, Vejle
Præsentationens transcript:

Netværksledelse - kursus 09/ Svendborg Kontor og Administration,  Virksomhedsmodel  SE ”Virksomhedsmodel”  Opgaver  Udfordringer

Netværksledelse – kursus 09/ Svendborg Ledelse IndkøbProduktionForsendelseSalg Virksomhedsmodel:

Netværksledelse – kursus 09/ Svendborg l Ledelsen (besty- relsen) PR og Markeds- føring Adm. og IT Medlems- service Virksom- heds- service

Netværksledelse – kursus 09/ Svendborg  Opgaver,  Besvare s og telefon  Modtage, arkivere og sende breve  Sende/faxe regninger til kassereren  Information til Landskoordinatoren (Maja)  Information til Arbejdsmarkedsstyrelsen  Optimere kontor funktioner og rutiner  Etc.

Netværksledelse – kursus 09/ Svendborg  Udfordringer (kontinuitet),  Åbent alle hverdage? Tidsrum?  Telefon kontakt før/efter åbnings-/lukketid?  Information til nye medlemmer?  Ressourcer til kontorvagterne?  Antal personer på kontorvagterne?  Træning af kontorvagter?  Svar frekvens på mails og telefon opringninger?